God lørdag fra Ris

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God lørdag fra Ris

Kaffe, nyheter på papir, nett og radio…slett ikke en dårlig start på lørdagen. Litt av noen smittetall vi opplever…men heldigvis stabilt lavt med folk på sykehus. Her satser vi på nok en dag uten smitte. Ha en bra lørdag du også!

Re: God lørdag fra Ris

God morgen fra Asker. Her sendes etterhvert kona og barn sørover, slik at jeg for en sjelden lørdag har huset helt for meg selv. Så hva passer bedre da men en løpetur, sløving på sofaen, før det blir et aldri så lite pokerlag med gode venner. Ha en fin dag

Trøtt morgen fra Sheraton på CDG. Men bare å manne oss opp og rusle bort til flyplassen og kantina. Deretter bærer det ned til Tenerife.

Ha en fin en

Sent fra min SM-F711B via Tapatalk

God lørdag fra Ris

God morgen fra Stadt.

Seilas til Bergen for litt vedlikehold og klargjøring for neste kunde.

Biff til kvelden og litt snop gjør godt i en skrott.
Nå, en iskald cola. Det er jo helg.

FQTV

God morgen fra Mjøndalen. Hiver oss straks i bilen for en liten tur til Strømstad. Hører rykter om at verten for ett pokerlag i Asker liker litt forskjellig øl, så får dra på systemet og handle ett par øl som han nok kan skje ikke har smakt før, ellers litt småhandel i Sverige som vi ikke har fått gjort på en stund, også blir det gøy å teste nye bilen på en aldri så liten langtur.

Ha en flott dag!

God morgen fra Larvik!
Liten tur nedover igjen i leid leilighet som vi har leid 3 ganger før. Frokost og kaffe før en tur ut. Det skjer ting i byggegropa hvor leiligheten vår kommer etterhvert, heldigvis! :)
Ha en fin en!

God morgen fra Kongsberg.

Kona har dradd på jobb nå på morgenkvisten og ungene purker og sover som vanlig. et betyr en stille og rolig formiddag for meg. Det er vanvittig mye sport på TV'en i dag så det blir nok en del sløving på sofaen ja. Ellers er det fint vær her i dag så jeg må prøve å få lagt inn en trim også. Fremdeles svært isete her og eneste fottøy som duger er piggsko.

God morgen fra Grønland. Foreløpig har dagen bydd på kaffe, nyheter og Flyprat. Får vel ordne litt frokost og se litt alpint på TV. Deretter har fruen bestilt en liten biltur til Vestfold og Telemark for et kaffebesøk. Kanskje blir det en svipp via Kongsberg på returen. Ryktes også at jeg blir gressenkemann i kveld, så får vurdere om det blir sofaen eller et besøk på den lokale puben. Uansett, ha en strålende smittefri helg[emoji3]

Morn fra Kolsås. Min tur til å sove lenge, men til gjengjeld ble jeg kjapt sendt ut for å vaske bil. Litt kø men det gjør ikke så mye når bilen er utstyrt med Netflix.
Ryktes at det venter nystekt, hjemmelaget brød når bilen er ren

God morgen. Bristol leverer akkurat så bra frokost som håpet på. Dumt det er så klønete å poste bilder uten tapatalk.

Hei fra skråningen. Barnebursdag i dag så ørene skal nok få gjennomgå. Jeg er klovn og kokk.

God lørdag.

God formiddag fra ei anna skråning, litt lengre nord i landet. Her er det kaffe og gjennomgang av siste døgns produksjonsdata som gjelder mens Nitimen underholder i bakgrunnnen. Fint vær i formiddag. Vi nyter det og stålsetter oss for en ny runde ruskevær i kveld og natt.

God mornings fra skråningen ved siden av slalåmbakken i Lommedalen. Her er det så bratt at de ikke kunne utvide slalåmbakken hit...
I dag er det 2 år siden vi sjekket inn på Hilton Garden i Ras Al Khaimah, avtalte med svigers at vi skulle gå i basenget om 2 timer og gikk på rommene. På, jeg tror det var NRK.no stod det en artikkel om et fælt virus i Kina. Huff å huff, ville det være like mange kinesere i Burj khalifah som i fjor? 23 januar ble en kvinne fra Wuhan lagt inn på sykehus i Dubai og den 29 som var dagen vi fløy videre til India, ble det konstatert at det var korona. Dagen etter (Martyrdagen 30.01) fikk India sine 3 første corona tilfeller Vi skulle være ytterligere 3 uker rundt i Asia. Vi kom hjem i grevens tid. Og den esken med 50 munnbind vi kjøpte i Norge 17 januar, spesielt pga smoggen i Delhi var god å ha. Nå har det gått 2 år uten å få reist, så vi får bare håpe det blir en mulighet neste vinter. Da er både mye penger og ferie spart opp.
Etter på skal det ryddes i garasjen og til middag blir det deilig spagetti med stekt kjøttdeig, løk og champignon og tomatsaus. Oppå skal det strøes godt med revet ost. Til hovedretten serveres det deilig Solo Super av den gode 2021 årgangen

God lørdag fra Sandnes som kan melde om seks plussgrader og yr/regn. Akkurat tilbake etter en tur hos barbereren for å fikse på hår og skjegg. Lite planer for resten av dagen i grunn og det er temmelig greit. Ha en fin en!

hau hau ... godt i gang med laurdagsvakta, her jeg befinner meg i et virvar av vpn-tunneller og virituelle maskiner i Norge og Sverige .. Nå er imidlertid fruen på utflukt til Bojangles, så her blir det skikkelig southern fried chicken til lunch.

Ser at Taliban er på vei til Oslo .. Minner meg om styret da Arrafat og PLO kom i samme ærend. Som vanlig sponset av norsk UD ..
Velvel, fin kjerre så spotterne får noe å se på.

Billedteksten til NRK er forøvrig litt småpussig .. Hva skjedde med de andre, tro?..... ;)

PRIVATFLY: Her er Talibans utenriksminister på vei til Norge, sammen med restene av delegasjonen.
Foto: Utenriksdepartementet i Kabul

30 timer til helg ....

Last edited:

Ser at Taliban er på vei til Oslo .. Minner meg om styret da Arrafat og PLO kom i samme ærend. Som vanlig sponset av norsk UD ..
Velvel, fin kjerre så spotterne får noe å se på.

Det var forøvrig samme kjerre som ble brukt fra Oslo til Troll for å frakte ned de 6 som skulle overvintre i Antarktis i 2019. Svigermor til eldstejenten hadde gleden av å fly ned med den maskinen. Ruten gikk fra Oslo til Cape Town (med et fuelstop i Algerie) og deretter videre til Troll.

Back