• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God lørdag fra Ris

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God lørdag fra Ris

God morgen fra kjøkkenbordet. Nespresso og nyheter på papir, nett og radio. Nytt år betyr nye kilometer å gå...og målet er helt klart å komme lenger en fjorårets drøye 3400 kilometer. Italiensk på menyen i kveld...tror dette blir en bra lørdag jeg.

Re: God lørdag fra Ris

God morgen fra Bergen.

Egentlig er jeg på vei i seng. Ble litt mye TV så kom aldri til sengs i skapelig tid.

Så lørdagen blir kort og avslappet.
Ha en god lørdag.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: God lørdag fra Ris

God morgen fra Hvalstad. Her fikk jeg sove helt til 07, selv om det var min tur til å stå opp i dag. Det blir vel litt snøaktiviteter med barna i dag, kjøleskapet bør fylles og jeg skal ta meg en skitur i ettermiddag. Ha en fin dag

God lørdag fra Ris

G’morgen .. Her våknet man til tett tåke og stimuluspenger på konto. Kunne vel vært verre.

Bryllupsdag er det også.. ingen store utskeielser er planlagt dog.

Nå skal svigerbeistet sparkes igang før det blir Spurs-Leeds. Hun bør helst være samarbeidsvillig i dag ...

Last edited:
Back