Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Glemmer aldri å ha blitt invitert til middag i Tyskland sammen med en venn som jeg besøkte der. På invitasjonen mener jeg at det stod at det begynte 17:37.I kveld blir det enda en middag hos enda et par nye naboer, det nye nabolaget er voldsomt sosialt![]()
Det forklarer endel av det som jeg så igår. Må ha spredt seg.Hvis man mener sinterklaas er galskap, se litt på hvordan carnaval feires i de tre provinser sør i Nederland... det starter 11/11 og varer til 6 uker før påske.
...champagne og iskald akevitt.
Når man først drikker akevitt til champagne til sylte? Næh.... Det går nok bra [emoji16]Håper dette er trykkfeil. Iskald akevitt i et presumptivt dannet hjem..?!
Om det er snakk om alkoholfri akevitt så kan den jo være vanskelig å drikke om den er iskald.Håper dette er trykkfeil. Iskald akevitt i et presumptivt dannet hjem..?!
Jada, det har til og med vært servert i SAS-lounger.Finnes det alkoholfri akevitt?!
Klarer de servere kjøttfri mat...
Akk-akk bør helst være iskald. Eneste måten jeg får tvunget ned skiten på.
Da ville jeg vurdert å innta noe jeg liker istedet [emoji2]
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.