• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God lørdag fra en disig tiggerstad

robertaas

Helgeturekstremist
Medlem
God lørdag fra en disig tiggerstad

God morgen fra en disig tiggerstad.

Har måtte gjøre noe radikalt for å få tilbake nattesøvnen. Har i det siste gjetet på hvilke seter som har vært ledig over dammen med en tur jeg skal ha med BA på business class. Kan ikke huske at jeg noengang har flydd i annet enn vindussete og jeg sitter helst ikke over vingene. BA tar jo nesten en tusenlapp for setebooking hver vei for de uten status. Har sett at alle aktuelle seter har blitt tatt ett etter ett og har med stor frustrasjon sett at det de siste dagene kun har vært ledig i E og F. Da det plutselig åpnet seg noen flere seter idag måtte jeg bite i det sure eplet og betale 977,- for å slippe å sove ved siden av noen i "honeymoon suite" på vei tilbake. Prøver være rasjonell og si at selv med med dyr setereservasjon går det greit da jeg kun betalte 4200,- for billetten. Til våren burde jeg ha nok status hos BA til å få reservert sete gratis, men det spørs om jeg finner et slikt "tilbud" igjen.
attachment.php

Ha en god en alle som vet å kontrollere sitt frustrasjonsnivå.

Attachments

• ba.jpg
    ba.jpg
    38.4 KB · Views: 637
Last edited:
Re: God lørdag fra en disig tiggerstad

God morgen fra en kald hovedstad ( 1r5 km nordover fra sentrum) - rim på plen og råheten ligger i luften.

Sjekket DY 7002 Dreamliner fra New York til OSL - tidlig ute og har en hastighet på 1130 km - dette er hjemlengsel :)

God helg.

Jan

Attachments

• dy7002.jpg
    dy7002.jpg
    60.5 KB · Views: 299

G'morgen fra Raddisson på Schipol. Her er det rlmelig hvitt på utsiden, men det blir neppe noe problem ettersom jeg kun skal kjøre tog i dag.

God mornings fra Stavanger. Det meldes om strålende vær på disse kanter. I dag skal en på øl-festival ute på prærien nermere bestemt Nærbø. Til kvelden blir det 50-årsdag. Hjemtransport er allerede bestilt til 01:00 fra 50-årslaget, greit å ta forhånds regler.
Ha en fin en :)

God morgen fra en solfylt hovedstad. Det gjelder å sove til tåka er borte. Synes det er bra tidlig å stå opp 0910, jeg. En tur ut for å skjerpe apetitten før lammelår fra Hallingskarvet skal i ovnen. For øvrig regner jeg med å slippe å sove ved siden av noen denne helgen, uten å betale for å slippe det. God helg til alle!

God dag fra Værnes med snuten på vei til OSL å videre til CPH , for å nyte god mat og ekstra legs for å nå sølv ;)

God formiddag fra Trondheim. Greit å slippe unna sånn flystyr idag, da regjeringen har satt agendaen for resten av dagen. Forhåpentligvis blir det en saftig biff til kvelds :) :) Ha en likandes lørdag :)

God morgen. Kona har invitert nevøene sine på overnattingsbesøk, så det var såpass mye liv i huset at jeg benyttet sjansen til og søke ly hos Kaffegutta siden jeg uansett "måtte" til Strøm-Larsen. Sol og 0 grader her i de øvre lag av bydel Sagene. Ha en fin dag
bf7ba629911576b8c48917b7877c52a1.jpg

Hello from Birmingham :-)

Attachments

• instaweather_20151017_130741.jpg
    instaweather_20151017_130741.jpg
    280.3 KB · Views: 200

God morgen fra Dallas. Tidlig i seng igår, men allikevel rimelig sliten i dag. Men det er 8 timer messe som venter og så nedrigg.

Hjemover imorra.

Ha en fin en

Back