God lørdag fra Asker

Someone

Moderator
Medlem
God lørdag fra Asker

God morgen. Da var jeg visstferdigsovet. Dagens forrett og hovedrett er under kontroll og i prosess, en brød til frokost står alt i ovnen. Så har i det minste full kontroll på kjøkkenet. Også kan jeg bruke hele dagen fundere på vin til hovedretten. Det er mer bekymringer etter min stil. Akkumumulert opp skal vel barna på to hockeytreninger og en bursdag, så elektrotyskeren trengst i dag også. Ha en fin dag

God morgen fra Midtøsten.

Her nytes arabernes forkjærlighet for Corona fatøl og i tillegg servers i iskalde metall-glass. En tur innom golfklubben som ligger vegg i vegg med vårt gamle hus og senere middag på favoritten Pai Thai. Dette må jo være en fin lørdag. (Men savner Knausen-gjengen ganske greit nå)

96b4e67c-07d3-484d-ba95-de83252417dd.jpg

Re: God lørdag fra Asker

Morgen fra Clarion Cph. Omtrent akkurat nå skulle vi boarder flyet fra ord til mex, men istedenfor våknet jeg av ny forsinkelse på cph-ord i dag også. Ikke samme fly som er satt opp som i går så håper dette skyldes sent innkommende. Har revirdert turen og booket ord-bos-lhr-cph med dl. Vs og sk i økonomi. Kan henne dette ender med en triprapport Bongo-style…

Sud: Mener du for noen år siden hadde en tråd her om en tur der du endte opp med en god del penger fra reiseforsikring og diverse erstatninger. Hvordan finner jeg igjen den tråden?

Usikker på om forsikring eller sas eller begge dekker diverse billetter og hotellbookinger som ikke kan avbestilles. Får jeg nye 600 Euro i dagom flyet kanselleres på nytt?

Nå blit det uansett frokost også må vi bestemme hva vil se i København. Aldri sett havfruen f.eks. Blir det tog, buss eller metro mon tro.

God morgen fra Gøteborg. Kona og jeg har tatt en helg her nede. Det blir en nokså rolig tur, da operasjonen fremdeles setter sine begrensninger når det gjelder fysisk aktivitet. Vi tok inn på Radisson Blu Scandinavia. Jeg bestilte en junior suite som var ganske ok priset. Da vi skulle sjekke inn lå det inne en oppgradering til aller største suiten. Fantastisk flott rom.

Attachments

• IMG_20241109_101748.jpg
    IMG_20241109_101748.jpg
    128.4 KB · Views: 168
  • IMG_20241109_101810.jpg
    IMG_20241109_101810.jpg
    140.8 KB · Views: 166
  • IMG_20241109_101802.jpg
    IMG_20241109_101802.jpg
    169.2 KB · Views: 167
  • IMG_20241109_101837.jpg
    IMG_20241109_101837.jpg
    175.9 KB · Views: 167

Ja, da har man fått flippa opp gluggene og peila inn en bra kopp kaffe.

Nå må jeg komme meg opp så jeg kan føne litt egg og bacon før det blir ut og dominere litt på polet.

Fjordland fiskeboller og Beaujolais i kveld tenker jeg.

Schnakkes!

Trallala .. Lørdag og fri .. Må en tur på apoteket og hente noen greier som frøken doktor påstår jeg trenger. Må også mosjonere raken litt. ‘Litt’ løv som må fjernes ….

Hadde det vært litt kaldere skulle jeg fyrt på peisen ….

Back