God lørdag fra 1395

Someone

Moderator
Medlem
God lørdag fra 1395

God morgen her fra forstedene. Alene med gutta, og i dag går turen til Leos Scoot, så får man se om det holder med en heavy C-sjekk eller om eldstemanns sparkesykkel er en write-off. Ut med cash må jeg vel uansett :p
Og når vi først beveger oss i den rettningen, så tenker jeg vi kan ta turen til gamle trakter og besøke Strøm-Larsen. Ha en fin dag

Re: God lørdag fra 1395

Glad lørdag fra 0777. Kaffe, papiraviser og sjokoladebolle er absolutt en sikker vinner en lørdag morgen. Tur til Lommedalen i formiddag før det blir en rolig ettermiddag og kveld hjemme. Kofferten skal pakkes - i morgen skal jeg fly litt igjen. Nyt dagen!

Gjesp fra 0778. Snart ned et par etasjer og lage en haram Jumeirah-frokost.

I et skal det bookes noe så inne i hampen med SAS og Hotels.com. Doble poeng på Mastercard gir meget god uttelling når fem stykker skal i Plus til NCE og MIA. Med Viatrumf i tillegg så tror jeg vi tjener på å reise :lol:

I kveld er det ut på middag og teater (!) med venner på besøk fra UAE.

God formiddag. Høstjevndøgn er passert og fortsatt utetemperaturer som tolererer T-skjorte her hos oss. Det pleide ikke å være slik før. Og disse beryktede mordersneglene er fortsatt aktive, og ser ut til å kunne skremme oss frem til Halloween. Ha en mild og fin høstdag både i nord og i sør.

God lørdag fra 2060-ish.

Vel plassert på et tog på veg mot et annet tog. Har en plan for dagen, men den kan sikkert endes underveis.

Ha en god en :)

God lördag! Sitter på ett SJ Snabbtåg som packade ihop så ytterligare en lärdom om att tåg inte funkar om man vill komma fram. Trevlig dag!

Morn fra inngangen til Lommedalen. Kona skal ut å være sosial i ettermiddag, så da skal gutta leke pappaperm og stikker på Storsenteret for kaffe og gjærbakst. Bursdag har visst fruen snart også så mulig man får utnyttet dobbel poeng på SAS MC også. Svi av noen kroner på gensere trenger jeg også da omtrent samtlige av de jeg har er av "sofa-og-joggebukse-kvalitet"

God ettermiddag. Vært på rundtur i i Someones-land. Båten er kledd for vinteren og rød væske helt i toalettet så da gjenstår bare å bestille service på motoren.det går rykter om fotballkamp i kveld og er nødt til å lære jentene litt om plassering og bevegelse på banen så vi må vel få det med oss. Hvilken kanal viser landskampfotballkamper nå?

Heisann fra 4322. Sitter her med en kald Pepsi Max og en kanelbolle. Treningsøkt og noen kjappe ærender unnagjort, så nå er det nada planer for resten av dagen. Kona skal ut på noe i kveld så det aner meg det blir litt dataspill. Og dessuten vurderer jeg faktisk å fyre opp grillen. Ha en fin en!

G'morgen - faktisk jakketemp her på morran, men tøffet den ut med t-skjorte likevel. Men litt varmere nå.

Fotball, ja .. kampen går på Fox Sport 2 her hos meg. Takket være Haaland, regner jeg med. Ser at slovenerne har solgt ut stadion for første gang på lenge og de krediterer ikke eget lags innsats for interessen. :D

Men først blir det en tur til dynga ...

God dag fra Lillestrøm. Deilig å være hjemme.

Tror muligens jeg kan ha funnet en veldig bra boble på polet i dag, og det til en svært god pris. Nemlig Tornay grand cru millésime 2008. Så den skal snart åpnes og prøves sammen med litt reker. Til Storsmurfen skal jeg også trylle frem litt krabbeklo. Usikker på om Bjørn Hellfuck sin sangperle skal få gå i bakgrunnen eller ikke.

Med det er det bare en ting å si; Trallabom, det er lørdag.

Dagen frå Trondheim. Har også vore ein tur på dynga. Bondekost i form av lapskaus skal på bordet. Frøkna skal på vifft så resten av oss blir åleine heime. Ikkje verken bobler eller anna moro, trur eg.

God ettermiddag. Vært på rundtur i i Someones-land. Båten er kledd for vinteren og rød væske helt i toalettet så da gjenstår bare å bestille service på motoren.det går rykter om fotballkamp i kveld og er nødt til å lære jentene litt om plassering og bevegelse på banen så vi må vel få det med oss. Hvilken kanal viser landskampfotballkamper nå?

Den går på TV2. Avspark 18.00

God eftermiddag fra New York, hvor jeg sidder lettere brugt og slidt efter en
rundrejse i det NØ-lige USA ( med dansk turoperatør). SK909/10 er aflyst
søndag - ved ikke, om det skyldes mangel på passagerer eller piloter.
Anyway, jeg er booket om via Gardermoen og SK908!

Back