God Lørdag - det sner det sner

dc-8-63

Finn Erik Edvardsen
God Lørdag - det sner det sner

....fra Troller Alehouse (riktignok fredag her borte I vest) men skikkelig julestemning, godt man snart skal ombord I en ferge - ferger er ikke redde for sne slik tog fra NSB er....det blåser skikkelig så det blir nok en morsom seiling. God musikk (helt sikkert fra et Hegel anlegg siden musikken er god) og god steming med en Fat Tug IPA - driver med opplæring om hvordan man tar med seg godt drikke ombord - Grande Kaffe Pappkrus kan brukes til så mangt.

Dof er sne på veier etc langt fra "Good News" mye rart å se på og av veiene I dag, en god dag for å smøre med ferge.

Attachments

• IMG_1808.JPG
    IMG_1808.JPG
    36.8 KB · Views: 320
Re: God Lørdag - det sner det sner

God morgen!
Kan man si det før man har lagt seg?
Frihelg og lutefiskk allerede igår.
Hadde vært fint med snø, men flaske får holde.

Bare rap og svensktoppar de spiller på Hegel, så hvis musikken er god, er det nok noe annet.
Her litt nærmere Norge er det blitt mørkt. Har hentet meg en Boont Amber fra kjøleskapet i lagerbua og nå er det å kose seg med DN Lørdag og Pondus.

Ha en bedre lørdag!

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

I vest har man bedre smak enn Rap og Gulliga Iren - men samtidig sans for kvalitet ;) my Fat Tug IPA crushes your Boont Amber (frøken øl)

God morgen fra 10-11 tidssoner unna gode eller bedre ølsorter. Her er det straks tid for å komme seg ut av bingen og se om regnværet som er meldt i noen dager kanskje kommer i dag. Spiller strengt tatt ingen rolle uansett, det er ferie! :)

I vest har man bedre smak enn Rap og Gulliga Iren - men samtidig sans for kvalitet ;) my Fat Tug IPA crushes your Boont Amber (frøken øl)

Skal man ha fred på jord må man akseptere at folk har forskjellig smak. Husk, det finnes faktisk folk der ute som LIKER Coors også ... ;)

God morgen fra Bkk. Tok en klok beslutning for noen dager siden og kastet inn håndkledet for Sør-ThIland. Forsvant noen tusen i ubrukt hotell, men har ikke økonomene noe de kaller "sunk cost"? Her skinner iallfall solen og to friske jenter stortrives på Anantara Riverside. Og jeg klarer nesten la være å tenke på Hilton salget jeg gikk glipp av...

Sent from my iPhone using Tapatalk

Skal man ha fred på jord må man akseptere at folk har forskjellig smak. Husk, det finnes faktisk folk der ute som LIKER Coors også ... ;)

Aye, dette var er sleivspark till Florida.
Du VET jeg sitter of lesker lever og brain med Coors Light nå?
Ikke for at jeg liker det så godt, men lite kalorier og nok buzz til at man kan
surre og gå i 8-10 timer uten å bli oppdaget :colgate:

Du skal få smake i Januar når du kommer på turist reise, skal ha en kasse klar på Odin, da blir det slutt på klagene. :up:

Glad lørdag fra et sted hvor det faktisk er lørdag:-) Kaffe og aviser på morgenkvisten før en treningsøkt og tilbake til flere aviser. Pinnekjøttselskap i kveld. Ha en bra lørdag du også.

....fra Troller Alehouse (riktignok fredag her borte I vest) men skikkelig julestemning, godt man snart skal ombord I en ferge - ferger er ikke redde for sne slik tog fra NSB er....det blåser skikkelig så det blir nok en morsom seiling. God musikk (helt sikkert fra et Hegel anlegg siden musikken er god) og god steming med en Fat Tug IPA - driver med opplæring om hvordan man tar med seg godt drikke ombord - Grande Kaffe Pappkrus kan brukes til så mangt.

Har de ikke Alaskan Amber på den ferga? Det er god fergedrikke.

Bare husk å ta med egen svele

Bare rap og svensktoppar de spiller på Hegel, så hvis musikken er god, er det nok noe annet.
Her litt nærmere Norge er det blitt mørkt. Har hentet meg en Boont Amber fra kjøleskapet i lagerbua og nå er det å kose seg med DN Lørdag og Pondus.

Ha en bedre lørdag!

Har blitt litt Jostein Bever og i det siste.

Morgen fra Lillestrøm. Mildt sagt innmari tidlig. Kroppen er i Sør Amerika tid (riktignok bare 3-5 timer ulikt, men nok til at det er tungt å stå opp 05.20. Særlig når jeg var så redd for å ikke få sove at jeg drakk litt rødvin for å bli sigen, og deretter ble så redd for å stå opp at jeg våknet av meg selv kl 04.

Uansett... det er dags for BA761 til London sammen med kompisene. Vi har 10,5 timers tur, inkludert flyvning tur/retur. Det blir ikke mange timene i London, noe ingen bryr seg om uansett. Det er guttas julebord, med julehandel på Disney Store som unnskyldning.

Ha en fin en.

God morgen fra Sandaker. Her er vi tidlig oppe, selv om vi ikke skal rekke en dritt. Dvs kona purker videre, men arvingen som vanlig ikke så noe poeng sove bort dagen. Vel vel, til de gamle for juleselskap i dag. Ha en fin dag

God morgen fra CPH. Om noen timer går ferden over dammen. Blir en lang dag

God morgen fra Arlanda. Her er det meldt litt snø i dag og det ser slik ut allerede. Biler måker rullebanen på lang rekke. Straks ned for litt frokost deretter en tur til sentrum. Så får man se hva dagen bringer! Ha en fin en! :)

God morgen fra Grand Hotel i Reykjavik, på tide å hente leiebil snart og vimse litt rundt!

Sent from my HTC One M9 using Tapatalk

God morgen fra Kongsberg. Moderen er ikke i form, så blir sykebesøk i dag. Ellers ingen store planer, men blir litt familiebesøk i løpet av helgen. Ønsker alle forumister en god lørdag!

God morgen fra Bkk. Tok en klok beslutning for noen dager siden og kastet inn håndkledet for Sør-ThIland. Forsvant noen tusen i ubrukt hotell, men har ikke økonomene noe de kaller "sunk cost"? Her skinner iallfall solen og to friske jenter stortrives på Anantara Riverside. Og jeg klarer nesten la være å tenke på Hilton salget jeg gikk glipp av...

Har du pinglet? Så det er derfor solen har skint de siste dagene? :)

Sent fra min SM-G901F via Tapatalk

God lørdag fra Canterbury. Har skaffet meg rom på et inn med utsikt til katedralen. Her er det 12 grader og grått, regn skal det kommer utover dagen så liten sjangse for sne. Lurer veldig på om jeg skal prøve en tur til Dover for å få sett litt av klippene før regnet setter inn eller om jeg skal utsette det til i morgen hvor det blir bedre vær.

Ha en god en alle som bruker tid på de store spørsmålene i livet.

God formiddag. Her har det kommet gode 15 centimeter med nysnø i løpet av natten, men nå har himmelen klarnet opp og det er skyfritt. Dessvere kommer ikke solen over fjelltoppene i sør fra og med i dag, og til utpå nyåret. Får prøve å utnytte dagslysminuttene best mulig. Først litt eksamenslesing, så ut på en liten tur til den lokale fjelltoppen.

Ha en god lørdag :)

Mårn mårn.

Så gangsperr at jeg sleit med å ha på meg sokkene i morgest. Mild heaven..!

Syns forøvrig både Coors Lite og Miller lite er helt innafor jeg.

Back