God Lørdag - det sner det sner

Re: God Lørdag - det sner det sner

God morgon från GOT!

Tåke tåke tåke i Göteborg och inget tecken till snö. Skall återhämta mig efter gårdagens julfest med jobbet. Blir en tur ut till mor också snart. Ha en flott lördag!

Er seks timer foran skandinavisk tid og her har det vanlige ettermiddagsbygen uteblitt, men den kommer visst igjen hele dagen i morgen her i Ho Chi Minh City. Fremdeles er det over to døgn til jeg setter meg på en Cathay Pacific A359 til Hong Kong for å fly videre derfra med en Finnair A359 Helsinki. Nei, nå får jeg konsentrere meg om Tiger'n som står foran. Halvannen time til middag og deretter bevege seg ut galskapen (de av dere som har vært her vet hva jeg snakker om)

Har du pinglet? Så det er derfor solen har skint de siste dagene? :)

Sent fra min SM-G901F via Tapatalk

Pinglet big time, men hvor stas er det å sitte i en pool-villa dersom det regner og det er langt til legen om han trengs? I tillegg sa hotellet først nei til at vi kunne betale samme pris for første natten om vi kom en dag tidligere enn planlagt da jeg ringte dem. Fikk et annet svar på e-post senere på dagen, men da var bkk allerede bestilt.

Aye, dette var er sleivspark till Florida.
Du VET jeg sitter of lesker lever og brain med Coors Light nå?
Ikke for at jeg liker det så godt, men lite kalorier og nok buzz til at man kan
surre og gå i 8-10 timer uten å bli oppdaget :colgate:

Du skal få smake i Januar når du kommer på turist reise, skal ha en kasse klar på Odin, da blir det slutt på klagene. :up:

Ay caramba - can't wait! :colgate:

-6 og strålende solskinn her nå. Høsten varte hele tre dager i år ....

Da var dagens handel unnagjort. Startet med utmerket italiensk skinke fra GOD (Gamle Oslo Delikatesse) og avsluttet med litt grønt til å pynte med på en nyåpnet blomsterbutikk...
.... lutefisk er kjøpt inn, det samme er bacon, ribbefett og poteter fra Ringerike. Hellstrøm er plassert i kjøleskapet.

Vanilje til desserten er flybåret i egen koffert fra Paris, fra Berlin har jeg flydd inn marsipan.

Så det borger for et trivelig lag. Og i tillegg kan det nevnes at skapet med skotsk myrvann nærmest bugner, men jeg insisterer på en 23 årig rom til kaffen først.

God lørdag !

God ettermiddag. Grått og atter grått i Oslo, men mildt og ingen tegn til hvitt fra oven.

Sent from my iPhone using Tapatalk

God ettermiddag fra Snillfjord. :)

Høst er blitt vinter ila natten og mengden hvite stoffer har lagt seg gjennom dagen, ca 20 cm er det blitt, så kan ikke klage på julestemningen, men gidder ikke tro at det holder slik som han der oppe skifter mening for tiden. :D

Ellers har dagen vært rolig, sjeldent rolig. Moderen var innom en tur tidligere i dag med nystekt pizza fra det lokale utsalgsstedet( Jo, tro det eller ei, men selv i Snillfjord har vi slikt ).

Vel, snøen faller og fotballen ruller på TV, ikke mye å utsette på det. Ha en fortreffelig en! :)

Last edited:
Back