![]()
God morgen fra Tenerife. Charterturisten kom hit igår kveld. Temperaturen er behagelig, men er eda ikke overbevist om at det er badetemperatur. Då vi gikk innn for landing igår så jeg at det var ganske urolig på sjøen og både katamarantur og dykking var noe jeg kunne glemme denne uken.
Og på all inclusive fant jeg igår ut at å ende opp med å smake på 10 desserter ikke var noe jeg kunne holde ut med en hel uke. Måtte ta meg en lang spasertur helt til nærmeste Lidl før man følte seg normal igjen. Og så har jeg meldt meg på et par utflukter slik at jeg får sett mer av både denne og naboøya La Gomera hvor kommunikasjonen går på gommene løs.
Ha en god en alle som prøver ta seg vann over hodet.
Mellom La Arena og Los Gigantes.Hvor på Tenerife er du? Har vært rundt der hvert år i 7 år nå, men kjenner ikke den utsikten. Men siden du snakker om La Gomera er det kanskje på Los Cristianos?
Det skulle vært en lov mot å kalle basseng med kun 25 grader for "oppvarmet". Og å ligge og hutre rundt bassenget med 21 i luften og masse skyer? Dette var virkelig helbom for årstiden.ld
Nå er vel 28,5 det vanlige i basseng i Norge, men ved konkurranser går de ned til 26,5.Nå er jo det bassenger i Norge generelt holder da... så for de aller fleste vil vel 25 grader kvalifisere til oppvarma.![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.