God julaften (og søndag) fra Oslo

Hypern

ScanFlyer Rusty
God julaften (og søndag) fra Oslo

Da er det vel på tide å ønske alle sammen en riktig god jul uansett hvor i verden man måtte befinne seg. Spesielt god jul til alle de som jobber for å holde landet i drift i jula. Her nytes en god juleøl! God jul igjen! PS viktig å kapre tråden presis midnatt

Re: God julaften (og søndag) fra Oslo

Ok da , får være med en gang til: Mele Kalikimaka fra Hawaii. Har ikke det vi kaller juleøl hjemme, men det siste på IPA fronten, Voodoo Ranger. Fantastisk godt men fali, fali, 9%. Ja, ja UA pusher det gratis i økonomi nå istedenfor Goose, men også nærsupern har det. :drunk:

Jadda, det bikka over midnatt før siste runden med forberedelser kom i mål.
Ønsker dere alle en riktig god jul, og som Hypern sier i første post: en spesiell tanke til alle dere som er på jobb og holder tingene i gang!

Her går’e unna, ja ... halvferdig med helgevakta. Tror jeg tar en tur bort til torturkammeret for en runde CoreMOW. Da kan jeg med god samvittighet kose meg med et glass skotsk myrvann i boblebadet etterpå.

Livet er ikke det værste man har .. ;)

Ok da , får være med en gang til: Mele Kalikimaka fra Hawaii. Har ikke det vi kaller juleøl hjemme, men det siste på IPA fronten, Voodoo Ranger. Fantastisk godt men fali, fali, 9%. Ja, ja UA pusher det gratis i økonomi nå istedenfor Goose, men også nærsupern har det. :drunk:

Helt ny er den vel ikke. og den finnes i versjoner. Vanlig på 7% og Imperial på 9% (grønn etikett). Fra Fort Collins, CO og er absolutt et godt valg.

God julaften fra et småfuktig Bergen. Her er de verste bygene over, og vannet renner sakte bort. Snart klar for å ta kveld, og komme sterkere tilbake i morgen. Da blir det pinnekjøtt med tilbehør.Spørsmålet er om man skal kjøre Gilde Juleakevitt eller Statsraaden til maten. Tunge valg!

Dingeling! Det er jul!
Blæææhhh. IPA er for kjerringer. Her nytes juleølet til alle døgnets tider, og kanskje er det litt igjen til julemiddagen også.
Deilig julaften ønskes :)

God julaften fra Stavanger. Da har en fylt opp julesokkene som henger rundt på dørene her, uten å blitt færska :)
Men å stå opp nå, det er uaktuelt, så et forsøk på mer søvn skal gjøres.
Ha en glitrende julaften da!

Riktig god jul til dere alle sammen fra Ris. Det brenner i peisen og kaffen er varm...med andre ord en perfekt start på julaften. Kortreiste gjester i kveld fra 1. etg og huset i hagen. Nyt julen!!!

God jul ønskes alle fra Lillestrøm! :) Håper alle får en fin kveld.

God jul ønskes til alle dere på forumet og håper at den feires med tradisjoner som tidligere.

Jan

God jul fra Sandaker. Rolig morgen da arvingen er hos de gamle, så litt pakking her hjemme før vi ta trikken dit vi også. Fatterns julekake er inntatt til frokost, spesiallaget til meg så rosinene er droppet. Vurderer sitte litt til med bena på bordet før jeg gjør noe mer fornuftig. Selv om sikkert enkelte her inne er uenige, så bør jeg kanskje pynte meg litt mer siden det er jul

Ha en fin fin jul

240a62bff237888ba76b0176c5516840.jpg

Glædelig jul og godt nytt tub'år til dere alle!

Rolig start på dagen, må ut for å salte og strø, ellers rimelig lungt her..

Ryktes at svigeenissen kommer innom utpå dagen og da må veien holde plettfri standard!

God juleaften, man sier jo ikke god jul før 1. Juledag:old .

Fikk sove lenge i dag, første julegaven fra kona siden de unge car i gang 05.30.

Julegrøten står i ovnenen, ribba skal vel krydres en ekstra fang. Men nå først dn løpetur. Får se om det er såpass glatt at jeg feiger ut med Elixia.

God julaften fra Snillfjord. :)

Skyet med noen få huller imellom dottene. Akkurat nok å få spottet EK230 fra SEA til DXB, det kan jo kalles en sånn heeelt ok start på julefeiringen.

I utgangspunktet 0 planer denne dagen, før man skal kjøre ribben inn i ovnen. Men, det kan late til at man får uventet besøk, så ikke umulig man må omorganisere hjemmet litt før man setter seg til bords.

Ha en fortreffelig julaften! :)

God jul ønskes alle flypratere. Her skal jul for første gang feires hos oss i Mjøndalen. Svigers og konas bror kommer til grøt om litt over 1 time pluss. Etter å ha hørt rykter om hvordan det gikk når Someone skulle lage dynegrøt, så blir det klassisk risengrynsgrøt av Geisha grøtris i dag. Noen har Fnate t-skjorter på julaftensmorgen, mens andre velger Airbus!
2beb5ed6cd3f65eafcb5850abbd4bff1.jpg

Sent fra min SM-G955F via Tapatalk

Last edited:

God jul ønskes alle flypratere. Her skal jul for første gang feires hos oss i Mjøndalen. Svigers og konas bror kommer til grøt om litt over 1 time pluss. Etter å ha hørt rykter om hvordan det gikk når Someone skulle lage dynegrøt, så blir det klassisk risengrynsgrøt av Geisha grøtris i dag. Noen har Flate t-skjorter på julaften, andre velger Airbus!

Ja, jeg endte med å svi både grøten og gulvet.....

cb5b05ad20f739a2bda05604504dcd6c.jpg

God midt på dagen fra det Sørlandske, og GOD JUL!

Her sov man litt lenge i dag, så nå haster det med å pakke inn julegavene og starte på julemiddagen. Kjenner at stresset holder på å innhente meg.

Kanskje jeg skulle tatt et glass vin? Det er jo ikke rart jeg drikker i dag......

God midt på dagen fra det Sørlandske, og GOD JUL!

Her sov man litt lenge i dag, så nå haster det med å pakke inn julegavene og starte på julemiddagen. Kjenner at stresset holder på å innhente meg.

Kanskje jeg skulle tatt et glass vin? Det er jo ikke rart jeg drikker i dag......

Øl og akevitt er jo bra det og? :) Nei får vel kanskje ture ut døra her og komme seg til foreldre. Er jo irriterende med spesielle juletabeller på julaften.

God julaften!

Her kjennes den deilige duften av både pinnekjøtt og svineribbe, så det kan ikke være lenge igjen til maten er klar.

Det ryktes også at akevitten er på tur opp i fra kjelleren, så dette kan ikke bli feil.

Ha ei finfin julefeiring alle sammen ! :-)

Sent fra min SM-G935F via Tapatalk

Back