Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
God jul fra New York til alle forumister. Spis og drikk godt, og måtte nissen være snill med dere!
Starter selv julefeiringen med å holde hJULene igang på WIAS hvor jeg har lovet mine kolleger julegrøt med mandler i, og nei jeg har ikke røpet hva "premien" er ^_^
Det er helt klart mandelen som har satt seg fast i routeren, du må kjøre med større pakkestørrelse.Egil er en grei gutt og jeg tror han har ønsket å dele grøten med meg ved å helle en porsjon ned i VPN-tunnellen. Ser ingen annen grunn til at linja mellom Atlanta og Mosjøen er sirup på en julaften .. En hyggelig tanke, Egil, men dessvere virket det ikke. prøv heller å zip-pakke grøten neste år! :up:
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.