God jul!

God Jul fra Tromsø! Her er vi i full gang med juleforberedelser,mat lages, vinen kjøles ned, ølen står i kjøleskapet, ribba er i ovnen, nå er det julelunsj her med resten av familien!

Ønsker alle foruminister en riktig god og fredelig jul!

Forumets medlemmer ønskes en riktig god jul fra Stiftstaden som byr på flott vintervær i dag:D

G'Julaften fra Maura.

Har så langt fått kommet meg opp, og måkt litt snø. Snart skal man ta årets julebad - for som jeg sier, jeg bader til jul og 17. Mai, enten det er nødvendig eller ikke ;).
Etterhvert går turen til en tante for inntak av årets julemiddag, samt pakker og alt det der.

God jul ønskes alle forumistene :)

Ja da var en flygende julestjerne observert og det er jul. Sitter dog fortsatt på jobb, men er vel snart ferdig. Ønsker alle forumister nær og fjærn en riktig gledelig jul!

God jul fra New York til alle forumister. Spis og drikk godt, og måtte nissen være snill med dere!

G'morgen fra det dype sør, hvor arbeidsdagen er i full gang .. startet et par timer tidlig idag så kollegene kunne starte sin julefeiring. her er det jo 25. som er den store dagen, så det var intet offer. Regner med en rolig dag uansett ...

Har tilbrakt mesteparten av morgenen på telefonen med å ønske diverse familiemedlemmer i Norge god jul. Fint med ip-telefon - sitter her med norsk telefonnummer og ringer lokalt .. ;)

Starter selv julefeiringen med å holde hJULene igang på WIAS hvor jeg har lovet mine kolleger julegrøt med mandler i, og nei jeg har ikke røpet hva "premien" er ^_^

Egil er en grei gutt og jeg tror han har ønsket å dele grøten med meg ved å helle en porsjon ned i VPN-tunnellen. Ser ingen annen grunn til at linja mellom Atlanta og Mosjøen er sirup på en julaften .. En hyggelig tanke, Egil, men dessvere virket det ikke. prøv heller å zip-pakke grøten neste år! :up:

God jul alle sammen!!!

Egil er en grei gutt og jeg tror han har ønsket å dele grøten med meg ved å helle en porsjon ned i VPN-tunnellen. Ser ingen annen grunn til at linja mellom Atlanta og Mosjøen er sirup på en julaften .. En hyggelig tanke, Egil, men dessvere virket det ikke. prøv heller å zip-pakke grøten neste år! :up:
Det er helt klart mandelen som har satt seg fast i routeren, du må kjøre med større pakkestørrelse.

Lukten av Julematen fyller hele huset her no, så da er det vel på tide og ønska alle en riktig God Jul og logge seg av for i kveld.

Da er det siste innspurten før julefreden endelig kan senke seg. God jul ønskes alle fra Tveit i Kristiansand.

God jul alle sammen. De fleste av forumets medlemmer er alt inne i høytiden. Her gjenstår snaue 6 timer.

Det snør i Texas nå, mon tro om det kan skje her i Florida i løpet av jula? :)

God jul!

God jul ønskes til alle forumister!

Ute ringer kirkeklokkene og inne er ribba snart klar. Sprø og god blir den faktisk!

Ha en fin julefeiring!

PS. Vi kan jo bruke denne tråden senere i kveld til å vise fram gaver :p

Back