• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God jul:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Fra kjøkkenbordet her på Ris ønskes du en riktig god og fredelig jul. Nespresso og kokosmakroner står på menyen nå før 05:15...så blir det vel flere serveringer i løpet av dagen. Kirkebesøk i Ullern kirke (kuuleste presten i Oslo) og så tar vel nevø og niese på 20 måneder over styringen.... God Jul!

God julekveld fra Wanaka! :)

Ingen stor feiring, bortsett fra å gå ut å finne seg en øl eller to, samt noke godt å spise.

Ha en finfin julaften folkens! :)
b63e5761057dfdb22abce6e06b38a2df.jpg

Sent fra min SM-G960F via Tapatalk

God jul til alle fra Kongsberg.

I går kjøpte far fin julegave til seg selv i form av ny bil. Det nye vidunderet er en Skoda Kodiaq Sportline tdi 190 hk. Kontrakten ble underskrevet i går og bilen blir levert like over nyttår.

Jeg ønsker alle en riktig god og fredelig jul.

God juleaften morgen. Sliter litt med søvn om dagen så har allerede rukket nypresset kaffe (nespressomaskinen bråker for resten av huset sies det), Budstikka og en løpetur. Det tette sluket i dusjen er ikke lenger tett så nå skal kroppen spyles. Eggerørerøre er klart samt bacon skåret klart for frokost.

Vi nøyde oss med å bestille ny sofa i går, 190hk får vente noen år til.

God jul fra Hvalstad. Våknet til litt nysnø ute. Alt vært oppe siden litt etter 6 med barna, men nå er både de og svigerfar satt foran TVen. En deig til julekake er også satt, som vanlig kjemisk fra for vederstyggeligheter som sukat og rosin. Ellers tror jeg det meste er under kontroll, sånn cirka. Ha en fin dag

God jul fra Warszawa. Familie på besøk og barn som maser om pakker. Alt er som det skal unntatt regnet som øser ned utenfor.

Sent from my iPhone using Tapatalk

God Jul ønskes hver og en

Her blir det tradisjonell feiring, sønnen kommer på besøk, og en søster og kanskje min gamle mor.

Good jul frå Trondheim. Kidsa er i drift med alle det det føre med seg, snart frukost. Ferie er litt ekstremsport, men satsa på at dagen blir bra. Nokre få ærend, så blir det vel full drift på kjøkenet det meste av dagen.

Satsa på at folk får ei bra feiring rundt om kring!

God jule morgen fra Stavanger. Har er en akkurat tørnet ut av køya. Neste post på programmet er julegrøt hos ex-svoger. Siden blir det kirkebesøk og så juleselskap.
Ha en fantastisk julaften :)

G’morgen, ja .. siden 1. juledag er den store her, blir det begrenset med uvanlige aktiviteter. Julaften er imidlertid dagen for den tradisjonelle julaftenvakta, hvor jeg holder fortet, momser marsipangris og klementiner og ser Donald på Youtube mens kollegene går rundt treet i Norge. Greit nok.

Ingen fare for sne heller. Etter noen dager med møkkavær skal dagen bringe sol og 22 pluss. Så da så. God jul, enten dere har sol, sne eller andre værforhold.

God jul og god jul a gitt. Magen fortsatt ikke helt stabil etter en bedre middag på MS Color Fantasy i går. Ikke noe matforgiftning -. er bare at jeg får smerter fra tid til annen. Og så er det julemiddag og greier som jeg egentlig ikke har lyst å gå på. Føler at jula egentlig er litt bortkasta faktisk og at jeg er med på det kun fordi familien synes det er viktig. Tom plastikkjuletreet som er ferdig pynta har jeg ikke en gang giddet å finne frem. Det er tabu å si det men jeg kunne fort ha spist Grandiosa på julaften og ikke gjort noen verdens ting.

God jul hjemmefra!
Det er vel andre gangen i mitt liv at jeg feirer julen der jeg bor. Får satse på å være en annen plass neste gang igjen.

God jul fra Torp.
Noen må jo få passasjerer til Polen, Gran Canari, Amsterdam osv...
Håper dere får en fin julefeiring alle sammen.

God jul fra Snillfjord. :)

Jule-været er upåklagelig på denne kanten. Her skal man for aller første gang feire alene, så det blir en ny erfaring, men det kan bli koselig det au- trives godt i eget selskap også.

Dermed gjenstår det og ønske alle sammen en riktig god jul. Måtte den bringe hygge og samvær med familie, slekt og venner( ja, og mye god mat og drikke, selvsagt ). :)

Feliz Navidad her fra Mexico! Er i øyeblikket 11´C, men strekker seg opp mot 24´C i løpet av dagen.

Hadde løse planer om å tilbringe julen med Bolivias avsatte president Evo Morales som er i eksil her i Mexico...men nå sier de i resepsjonen at han har reist og fått eksil i Argentina?! MAKAN! Kan man virkelig ikke stole på korrupte avsatte latin-amerikanske presidenter lenger heller nå?!!
Da får jeg finne på noe annet i dag.

Ha en velsignet jul uansett tilholdssted!

Attachments

• IMG_9540.JPG
    IMG_9540.JPG
    118.5 KB · Views: 225
God jul fra Lier. Her har det vært en stille og rolig kveld med kun mamma, pappa og meg, samt en liten herremann på fire bein. Deilig med en stille middag med kun oss tre (fire om vi teller bikkja som tagg) etter en hektisk førjulstid med sjonglering av to jobber og luksusproblemet at begge arbeidsplassene ville ha meg til å jobbe mest mulig.

Nå er det på tide i hoppe i senga og prøve å få noen få timer på øyet før jeg skal være på jobb på Gate Gourmet på OSL fra 06:00 i morgen tidlig. Ikke akkurat et drømmescenario, men takket ikke nei til å jobbe to røde dager, så gjentar øvelsen andre juledag også.

God jul fra Melhus, rolig feiring i Trøndelag her :) Akkurat som jeg liker det, selv om jeg ikke har noen negative tanker om å løfte kofferter kl 18 på julekvelden om jeg en gang får meg en jobb på en flyplass :) Håper folk har hatt ei feiring dere selv er fornøyd med.

Back