• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Glad tirsdag fra Ris

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra kjøkkenbordet. Snart på vei til frokostmøte på Bristol og siden det er i gåavstand så blir det en riktig så fin start på dagen. Avslutter dagen i Ris kirke med barnehagen sin påskeavslutning for nevø og niese.

God morgen fra toget. 4 åringen hadde tydeligvis stått opp med feil bein, så var ganske deilig å måtte dra tidlig for å rekke et tog i dag [emoji2957] Kona får ta seg av kveldens foreldremøte, så da er alt ren luksus. Ha en fin dag

God morgen fra Bergen.

Avreise til KSU med SK i løpet av dagen.
Siden påsken blir i havet så et dagens spm om det skal legges om til sommerdekk i dag eller etter påske når alle skal legge om, med tilsvarende kø og kaos på dekk hotellet. Frister egentlig mest å få gjort det i dag selv om den "globale oppvarmingen" fint kan komme på å servere snø i april. Godt med det som er gjort??

FQTV

God morgen fra 1A på vei fra LHR til Oslo.. Nå er det rett hjem til hjemmekontor og så lage hjemmelagde burgere til syv personer. Godt man ikke lider av jetlag.

Blir godt med noen dager i egen deilig seng før hele kjernefamilien kommer seg ned til Spania for litt sol.

Last edited:
God morgen fra kantina på AMS. Var faktisk helt ok flight over dammen, selv i en KLM A330-300 med 2-2-2 seating og så trangt for føttene at man ikke kunne ha fotingene på tvers inne i hullet. :)

Nå er det bare å få i seg litt mat, tenker jeg. Det er virkelig enkelt med connections i Amsterdam. Mange flights til OSL og greier. Alt bare funker. Men det er kanskje det som gjør det litt "kjedelig", så vi trekkes mot lange layovers, streiker og kaos på CDG/LHR.

Anyway... kaffeeeeeee!

Ha en super tirsdag.

En riktig god morgen fra Son

Da har jeg fått innstallert meg på Katosenteret for de neste fem ukene. Gårsdagen gikk med mest til møter og annen informasjon. Treningen starter opp i dag. Det blir riktig spennende. Det er et variert program de har lagt opp til første uken. På torsdag skal vi ha felles boksing. Jeg antar det er å bokse i luften eller mot boksesekk. Vi skal nok neppe delje løs på hverandre. :D

Flott morgen her på Son med utsikt over Oslofjorden.

Attachments

• PXL_20230328_063351942.jpg
    PXL_20230328_063351942.jpg
    123 KB · Views: 155
God morgen fea LHR. I kø for å boarde til ord, en ipad fattigere som sikkert ligger i security. De kan ikke skaffe tablets til electroutalget i 2b på 20 min, men de klarer det på 40 min om noen lurer. Radisson Red på lhr ville faktisk spandere frokost på oss som premiummedlem, men vi måtte reise tidlig.

Blir en lang dag med først ord også hnd. Flyet til hnd ble i går endret til kabin med The room.

Er samsung tablets og Ipads billigst i Usa eller Tokyo?

Nyt dagen.

Last edited:
Nok en god morgen fra LHR. Denne er fra LH-kantina på T2, noe som bekrefter at man overlevd en lengre flyreise med Air India. Ingen Delhi Belly, og er både uthvilt og i god form. Snart klart for siste etappe med SK804 til Oslo i favorittsetet 2D. Ha en strålende tirsdag[emoji3]
3c21a1dbf8f410f52e3ba83bdcadc650.jpg

God formiddag fra Forus,
Det er siste innspurt før Påske i prosjektet denne uka. Mange beslutninger skal landes.
Vintern holder fortsatt taket her i sørvest også , nok en morgen med snø som smelter får jeg håpe ut over dagen.
Jobbing på 6ern i museet i ettermiddag/kveld er på planen.
Ha en fin dag.

G’morgen .. Lang dag i bilen i går .. Det blir det IKKE i dag. Nå blir det først en topptur, deretter diverse småærender. Nydelig vær og akkurat passe varmt.

God ettermiddag fra Oslo. Akkurat laga ferdig en quiz på 50 spørsmål (puh). Kunne brukt Chat GPT til å gjøre den jobben, men det er litt juks synes jeg. I går ble jeg spurt om å jobbe dobbelt kveld og natt på jobb, men takket nei til noe utover den opprinnelig avtalte kveldsvakten. En ting er å jobbe dobbelt dag og kveld, noe helt annet er kveld og natt. Heldigvis noen av de fast ansatte der som fiksa den biffen.
Og sånn går nu dagan.

Back