Da er dagen endelig kommet. Syv timer igjen av nattvakten så blir det strake vegen hjem til en julepyntet leilighet. Ønsker samtlige en fredfull Jul hvor dere enn er på kloden.
God rar julaften fra Kutchan, bedre kjent som Niseko, Hokkaido prefecture, Japan. Har hatt 4 mulige skidager til nå, inkl. i dag, hvorav kun tirsdag var bra, man/tors (i dag) ingen ski og i går (ons) helt elendig. Glad vi har bil, og meget glad snøværet kommer tilbake i morgen. Reiser ikke til andre siden av jordkloden for norske forhold (sol) [emoji4] Nesten som jeg tror mother nature gir meg et hint om å alltid feire jul hjemme yes, yes, kunne vært verre (som regnet selv i høyfjellet i Norge).
Og her høljer det ned og veggene rister i skrallene ... Jaja ... Tørt inne og en liten skotsk 18-åring holder meg med selskap .. sånne dager er det bare å bøtte nedpå.
Viv
som færdes i de endnu snefri 'fynske alper' (danskerne ved, at det ikke er en joke, hvorimod nordmænd må søge indsigt i Roger Pihls "Guide til det danske høyfjellet" )
God jul. Vel plassert på Skillebekk for julefeiring fase 1. Greit med besteforeldre som står opp tidlig og kan passe små bøllefrø om morgenen. Så går det vel slag i slag fremover og regner meg jeg ikke er spesielt sulten når jeg legger meg. Ha en fin dag
Dagen (selv)gode gjerning er også unnagjort. Kona og jeg har fått fikset Smeg'n til de gamle så jeg nå kan få meg en espresso eller fem
God jul fra Oslo Nord til dere alle som tar seg tid til å være innom flyprat.no på en slik dag som selve julaften Kos dere uansett hvor du befinner deg. Serverer de ikke tradisjonell julemat der du er - så er sikkert MCdonals oppe
God formiddag fra Forus. Første dag på jobb etter noen ukers sykefravær. Noen timer til gjenstår her før det blir en tur til Mormor på sykehjemmet. Gleder meg til Pinnekjøtt og kanskje en øl i kveld.
Julefrokost er unnagjort sammen med familien. Nå pyntes juletreet en dag forsinket pga at en ble sittende vel lenge hos naboen i går, så lillesøster pynter for full maskin mens jeg styrer med det som skal medbringes bort i kveld.
De beste ønsker for dagen og resten av julen, julehilsen fra Snillfjorden!
Jøje meg... Hun/han har sannelig holdt deg gående en stund. Dere holdt på igårsdagens tråd også. For meg er dette uansett litt ungt. Mia er 27 og det er sannelig leven nok.
Hun ønsker seg for øvrig bloddiamanter til jul...
God jul herfra. Var sykt deilig å ikke ha en todo liste i går. Så, etter å ha meglet mellom jentene på kontoret i USA (som kranglet) satte jeg telefonen i flightmode og jekket en flaske vin.
Straks bærer det opp til moderen på litt julegrøt. Om jeg spiser mye blir det mindre risgrøt i kveld (risgrøt er dritvondt).
God Jul fra Stavanger. Værmessig minner lite om jul slik de fleste forbinder den. Her noterer vi 10 varme og relativt frisk vind. Nå er det meste under kontroll, pinnekjøttet ligger klart og det gjenstår kun et kirkebesøk før vi fortsetter med mat forberedelsene. Men først en kvil i stolen.
Ha en kjempeflott julefeiring med masse kos med familie og venner