God Jul

God dag fra Ytre Møre. Faktisk rimelig bra vær og glimt av sol på julaften. Får spise litt hummerrester før kveldens pinnekjøttmiddag. Blir nok nok juleøl, forhåpentligvis. Julefred heter ølet, og får vel håpe det slår til. God jul!

God jul fra Antigua. Her er det muligheter for at det også blir julegrøt (må bare sjekke ut at ingrediensene finnes i butikken). Ellers blir det begrenset med julerier i dag, men i morgen blir det full pakke i en restaurant borte i gaten med kalkun og pudding og full pakke (engelsk stil).

God jul alle hvor enn dere finnes i verden!

God Jul ønskes alle forumister både fjern og nær!

Her blir det en rolig kveld med nærmeste familie og tradisjonell julemat med tilbehør, bare å glede seg :)

Jøje meg... Hun/han har sannelig holdt deg gående en stund. Dere holdt på igårsdagens tråd også. For meg er dette uansett litt ungt. Mia er 27 og det er sannelig leven nok.

Hun ønsker seg for øvrig bloddiamanter til jul...

Ajajajaj ... min 18-åring ønsker bare å finne veien til magen min .. tror jeg. ;)
Lurer forøvrig på om slekta er koreansk, da hun heter Park til etternavn ..

Postet egentlig i feil tråd, emn Tapatalk lot meg ikke slette så da ble det dobbelpost...

Opp tidlig .. det buldrer og braker og paparazziene fyrer løs med blitzlampene sine .. en liten pause nå, men det er mer moro på vei fra Alabamalama.

Årets siste arbeidsdag skal gjennomføres mens dere knasker ribbe og kalkunlår. Satser på at strømmen holder og at det ellers blir en rolig dag ...

Ha en framifrå jul, alle som ikke jobber eller speider etter tornadoer.

Ajajajaj ... min 18-åring ønsker bare å finne veien til magen min .. tror jeg. ;)
Lurer forøvrig på om slekta er koreansk, da hun heter Park til etternavn ..

Kjenner ei jente i Seoul som heter Park til etternavn, så dette er fullt mulig.

God jul fra havet. (Den eneste) fordelen med å være her ute juleaften er at det blir både ribbe og pinnekjøtt til julematen, så får vi se hvor sosial en ønsker å være, eller om en rett og slett skal jobbe litt utover. Må også huske å åpne julegaven fra kone og barn.

God jul fra tiggerstaden. Er innom for å snu kofferten. Det var god plass på morgenflyet nordover. Da det var få forran meg fikk jeg med meg noen fingertegn brukt mellom betjeningen som jeg ikke har sett for. Før eksempel at flyverten holder opp 2 fingre til flyvertinnene og lar tungen gå opp og ned mellom dem. Lurer på hvilken kryptisk beskjed det var.
attachment.php

For de som enda ikke har fått i seg julens pinnekjøtt kan jeg anbefale å utvide repertuaret med poteter og kålrabistappe med nykommeren sørpotetmos.

Så god jul med stadig nye innslag.

Attachments

• ryanair.jpg
    ryanair.jpg
    115.1 KB · Views: 370
Go jul a folkens - nå kommer det noen dager hvor omtrent alt er stengt. 3 røde dager på rad. Men men snart er det jo 2 juledag og PL så man kan overleve 1 juledag som etter min mening kanskje er årets kjedeligste dag... En dag hvor selv Narvesen er stengt i Oslo.

God jule kveld.

Her utenfor PNR er det verken tradisjonell julemat eller MacDonald.

Nå er krisen i oljen så hard at julematen ble for dyr å sende nedover.

Legger ved et bilde på hvordan jeg klargjorde maten for kvelden. Den er medbragt på eget initiativ.

Fortsatt God jul
046a33a285c6422c97d848b1d795e749.jpg

Julecheesecake'n er testet og akseptert! :up:

To timer igjen - så er det fri til 5. januar ...

Da var også grøten gumlet innpå, og den ble riktig så bra på lokal ris. De som påstår at risgrøt ikke er godt, de har ikke peiling!

God Jul fra Munchen/OSL :-)
Men, OSL; stenge alle serveringsstedene i innenlandspiren 4 timer før siste avgang !!??
Og så på bursdagen min og alt :colgate:

Last edited:
Back