God Jul fra Meg til akkurat Deg.

Piddien

ScanFlyer Silver
Jeg vil på min måte si god Jul til Deg som titter innom denne tråden. Håper du finner noen bilder her som du føler var verdt å hvile øynene litt på. Ingen info om bildene, jeg bare lar dem tale for seg selv. Enjoy.

7dcc2608.jpg

8f7a104a.jpg

9081d9e9.jpg

5cc66bac.jpg

988b9f5d.jpg

63ff52d4.jpg

b10e1be4.jpg

10fe45f4.jpg

4aad065c.jpg

4c0edc7b.jpg

65e8cfcd.jpg

a870e665.jpg

ca370395.jpg

0ae82c7f.jpg

5d87f463.jpg

70406652.jpg

f609fa52.jpg

7714ac2f.jpg

5699cbee.jpg

c33823ff.jpg

Sånn, det var min Jule hilsen til deg. Ha en fredfull høytid med familie og venner.

Dette var en riktig så fin julegave. Tusen takk for at du deler slike skatter med oss. Alle bildene var virkelig fine og viser i korte trekk noe av den norske luftfartshistorie fra den senere tid(relativt sett:colgate:), men det siste likte jeg best.

Åh mine øyne gledes! Som "Islendingen" sier - er det Scanair DC8'ern som gjør best. For en vakker svunnen storhetstid :)

Snaddermat, spesielt de fra min forrige arbeidsgiver, Braathens SAFE. B732 med sølvmotorer. Jaja, ikke rart LN-MOW var misunnelig på 80 tallet :lol: Ha en god jul selv.

En flott "mimre kavalkade" over de gode gamle dager, selv om det føles som de var fra igår.
God Jul :)

Hvor er det første bildet tatt hen? Det ser ut som det står på en vanlig parkeringsplass.....

Veldig fine bilder, herligt at se noen av de gamle spotter fotos kommer frem i lyset, ser gjerne mer av dette.

Feliz Navidad

MVH Torben

Knall;-) Minnes den 737 til Busy Bee som var kombinert passasjerfly og Cargofly, var et av de første 737 jeg fikk se her hjemme med denne varianten. Synd med skjebnen til den. Men å se disse bildene, vekker gode minner;-)

Du snakker....!!!
At bildene taler for seg selv må jo være 'the understatement of the year'!!
Likte spesiellt godt F-28 og DHC-6, men du verden...., i denne "konfektesken" var det jo bare gode biter....., så god jul til deg, og takk skal du ha for denne store førjulspresangen!
God jul også til andre forumister
1juledram.gif

Back