• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God høstferiemandag

jcnorway

Moderator
Medlem
God høstferiemandag

God morgen fra OSL gate E14.

SE-ROK står for begge dagens flighter, først til CPH, deretter videre til MXP [emoji14]

En liten uke i Italia står på programmet - dette har man sett fram til siden det ikke ble noe av i 2020.

Ha en finfin start på uken!

Re: God høstferiemandag

God morgen fra kjøkkenbordet på Ris. Kaffe, nyheter på nett og NRK på i bakgrunnen. Hjemmekontorering i hele dag - men det kan fortsatt vente et par timer. Trening i kveld…så er den dagen unnagjort. God tur til JC`n & Co.

Her borte i vestknausen er vi ogsaa klare for hoestferie, ny oey Kauai - hvor SUP startet i 1960 - lange strender, lange turer langs spennende nye omraader. Mye svoemming. Hoestferie er best !

God morgen fra Mjøndalen. Etter de siste ukers reiseaktivitet, så blir det deilig med en uke hjemme. Eldstemann blir med på jobb før vi kjører hjem fra Lysaker via Hønefoss for å slipper han av hos svigers.

Ellers lite på programmet i dag, men får prøve å se om det blir litt fysisk fostring i kveld.

Ha en flott dag!

God morgen fra L1, på tide komme meg på kontoret for å slappe av litt [emoji13]Lite påvirket av høstferien her, annet enn at alle eldstemann aktiviteter er avlyst, så plutselig er det helt åpent på ettermiddager og kvelder.
Ha en fin dag

Morn fra kontoret. Begynner å våkne greit av å sykle på morgenen nå, spesielt når man ikke leverer i barnehagen og kan starte i mørket...
Fått seg en vaaarm dusj og varm kaffe i koppen så er man godt i gang med uka nå, så får man se om junior skal dele nåværende sykdom med oss også, eller om vi går klar?

God morgen fra bortekontoret.. Man preges av en utagerende helg, 17 kilometer i meget kupert tereng bak i Marka i går, samt en herlig fuktig middag med Dragen ute.. Sommerro leverte og er et sted man trygt kan vise frem til gjester fra det store utland.

Snaue tre uker til langhelg i Miami og jeg har ventet litt for lenge med hotell. Etter noen bobler i går ble Four Seasons nedstemt og Mandarin Oriental booket da det blir gøy å prøve noe nytt. Ganske voksne priser amerikanerene tør å ta i disse dager.

Gääääääsp!
Landade 0045 i natt från Karpathos efter en super tur med SAS Charter koncept som jag önskar delvis kunde överföras till reguljärflighterna. Kort natt hemma och om ett par timmar går turen till Helsinki via Riga, premiär med AirBaltic blir det också.

Ha en fin måndag!

God formiddag - høstferie eller ikke, her skal det jobbes. Solen skinner og kaffen er varm! Ha en fin dag!

Heisann heisann fra Sandnes. Man kom seg opp noenlunde tidlig i dag for å komme seg på trening. Kjenner man er litt trøtt etter helgens festiviteter. Uansett, treningsøkt unnagjort. Nå blir det å lade opp til kveldsskift om noen timer. Ha en fin mandag forumister!

God dag fra Strømmen Storsenter hvor jeg sitter og venter de obligatoriske 20 minuttene etter influensavaksine. Greit å få gjort akkurat i år tror jeg.

Så blir det å ta med tøydotten opp til litt lunch hos de gamle mens Storsmurfen redigerer purra.

Ha en fin en

Mandag. Ukens beste men noen ganger den mest stressede. Men nå er det over og gutta og jeg kan sette igang trykkokeren.

God efta fra Oslo. Her har man fått lov og se på en operasjon. Man kan godt si at tømrere er håndtverkere og det er de. Men kirurger er søren meg dyktige håndtverkere de og. Om man mister en spiker et sted som tømrer er det ikke så farlig nødvendigvis men mister man noe inni en kropp kan det være skummelt. Sikker derfor det kan ta 10-12 År med utdannelse for å bli en kirurg.

Sent fra min SM-G990B via Tapatalk

God ettermiddag fra en solfylt prærie som var rimelig grøtete i dag tidlig. Nærmer seg innspurt på jobb nå før USA venter i morgen. Eneste problemet nå er at tre av fire ble sjekket inn hele veien til ORD, men kona kom bare til ARN. Jeg sjekket alle inn i samme runde så nå er det bare å spekulere i hva som er galt. Jeg holder en knapp på SAS it. Skal uansett sove på flyplassen så forsøker å ordne dette i i kveld.

God morgen fra bortekontoret.. Man preges av en utagerende helg, 17 kilometer i meget kupert tereng bak i Marka i går, samt en herlig fuktig middag med Dragen ute.. Sommerro leverte og er et sted man trygt kan vise frem til gjester fra det store utland.

Snaue tre uker til langhelg i Miami og jeg har ventet litt for lenge med hotell. Etter noen bobler i går ble Four Seasons nedstemt og Mandarin Oriental booket da det blir gøy å prøve noe nytt. Ganske voksne priser amerikanerene tør å ta i disse dager.

Dersom du uansett må betalte BAR/Unrestricted-pris er det mange hyggelige tilbud via "classictravel dot com" eller "asw dot com". Mye tre for to eller fire for tre priser. F.eks masse Impressario-hoteller (Waldrof, Conrad, LXR).

Eneste problemet nå er at tre av fire ble sjekket inn hele veien til ORD, men kona kom bare til ARN. Jeg sjekket alle inn i samme runde så nå er det bare å spekulere i hva som er galt. Jeg holder en knapp på SAS it.

Da er det noe i dokumentasjonen hennes som ikke er lastet opp eller godkjent. De fikser det sikkert på servicesenteret på vei ut til gate.

Da er det noe i dokumentasjonen hennes som ikke er lastet opp eller godkjent. De fikser det sikkert på servicesenteret på vei ut til gate.

Vi var. Bortom nå i kveld og han trengte ikke annet enn passet. Sa ikke noe om at noe manglet. Har faktisk opplevd det samme med datteren min engang, men da merket jeg det ikke før vi skulle gå ombord i Cph. Fem andre i følget i samme check—in var det ikke problemer med den gang. Holder fortsatt en knapp på sas it.

Back