God grunnlovsdag fra Funchal

robertaas

Helgeturekstremist
Medlem
Klarte i år igjen å finne ly i et nytt område av verden uten opptog av ekstatiske folk som vifter med flagg.

Ha en god en alle som klarer bruke dagen til noe bedre.

Gratulerer med dagen!!

Da er ungene sendt av gårde i tog, og jeg skal kaste meg i dusjen før jeg skal ut å se de håpefulle forhåpentligvis marsjerer i takt.
Solen skinner fra blå himmel, så håper jeg bare det blir sånn resten av dagen.
Videre utover går det nok slag i slag.

Ønsker dere alle en feiende flott feiring!

Gratulerer med dagen

Her blir vi 18 voksne og en håndfull lømler til frokost. Så akkurat nå er det litt kaos. Ha en fin dag

God morgen fra den regntunge grunnlovsbygda... Her er bunad bytter ut med slagstøvler og regnklær på minstemann...
Jeg har funnet frem paraplyen og ser fram til buffet på pæla i Nord Odal utpå ettermiddagen!

En god dag til dere alle!

God 17.mai alle sammen fra Skottland sørvest, her blir dagen feiret i skikkelig robertaas-stil, langt unna viftende flagg.

Ingen store planer for dagen, kanskje en tur ut å nyte gråværet.

Ha en god 17.mai uten alt for mange pølser og is! :)

Gratulerer med dagen fra flybussekspessen omtrent ved Smestad!
To snaue uker skal tilbringes på den franske, monagaskiske og italienske riviera. Må bare feire dagen med litt bobler i loungen først :)
Ha en messingblåst 17. alle sammen!

Jo gratulerer med denne dagen til dere alle hjemme - her jeg er skal vi spise 17.mai frokost 1 etg på terrassen og med inviterte inkl familie blir 11 stk.

Deretter går ferden videre til Palma og Palma Nova og sjømannskirken for felles tog og morro i etterkant med mange andre norske som er og bor på øya.

Ha en flott dag - her er full sol og blå himmel og over 20 grader.

Jan

Morn fra Sandefjord. Her skal man snart finne ut hvordan man kler på seg en Bunad, satser på at man klarer å se presentabel ut til slutt.

Gratulerer med dagen!! :D

Flagget er oppe og her i Snillfjord melder vi om skyet vær med litt regn og ca 9 plussgrader. Personlig så blir det ikke mye hurlumhei på meg, skal servere sodd m/flatbrød og kaker i ettermiddag, pavlova og flagg-bløtkake står på menyen. :)

Ønsker alle forumister m/famile/venner++ en strålende grunnlovs-feiring!! :D :D

Her er man bakfull etter gårsdagens studentergalla - men satser på at det bedrer seg i løpet av kort tid. Har ofte en ekstra viljestyrke til det på 17 mai. Så får man vel kanskje komme seg ned til byen og se litt på barnetoget eller noe. Men at 17 mai havner på en søndag - burde vært forbudt.

Gratulerer med dagen! :nor I år som i fjor feires dagen med noen timer teori i finværet i Danmark. Nyt dagen alle forumister! :)

Gratulerer med dagen fra Stockholm. Jeg forlot Oslo igår, jeg vurderte å dra i ettermiddag/tidlig kveld, men alle fly var fulle og siste tog kommer frem så sent. Nyt dagen!

Usj, snart må jeg forlate bassengkanten og skyfri himmel for å sjekke ut og komme meg til flyplassen. Må innrømme at jeg kunne tenkt meg å bli her en dag til.

Last edited:
Usj, snart må jeg forlate bassengkanten og skyfri himmel for å sjekke ut og komme meg til flyplassen. Må innrømme at jeg kunne tenkt meg å bli her en dag til.

God 17.mai fra Madeira også!!!
Pass på om flyet ditt virkelig går. Mitt første ble kansellert og det nye er forsinket. Uansett....denne øyå er bare nydelig :)

Go ettermiddag fra Lillestrøm....

Så hyggelig at flere og flere oppdager denne perlen på kloden og bare litt mindre enn 5 timer fra OSL (charter )..

Bare vakker..:up:

God 17.mai fra Madeira også!!!
Pass på om flyet ditt virkelig går. Mitt første ble kansellert og det nye er forsinket. Uansett....denne øyå er bare nydelig :)
Set at de også har kanselert morgenflyet til Lisboa så jeg kan vel ikke regn med ledig midtsete... og flyet går da. Skal jo rekke hjem til rotfylling i morgen tidlig.

Greit utsikt fra frokostbordet idag, men vannet er mye kaldere enn det ser ut til. Man ser også falkemannen på bildet.
attachment.php

Attachments

• frokost.jpg
    frokost.jpg
    55.8 KB · Views: 397
Back