• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God frifredag fra Ris

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date
- Ja, men det er do borti gangen...

Og kanskje kommer Kongen..?

Edit: PS: Minnes det var Storsmurfen som bestilte rom? Og minnes at Fnate har sagt: «Jeg skal ALDRI la andre ta seg av hotellbestillingen!»?

Last edited:
Do på gangen er jo veldig .. eksotisk, da ... :p
Når jeg har bodd på slike steder har jeg alltid lurt på hvor mange som pisser i vasken på rommet ... der det fantes. Det er kanskje de samme som vasker sokker i tekokeren og griller ostersmørbrød på strykejernet?

Ikke gi Elefanten ideer!!!

Og kanskje kommer Kongen..?

Edit: PS: Minnes det var Storsmurfen som bestilte rom? Og minnes at Fnate har sagt: «Jeg skal ALDRI la andre ta seg av hotellbestillingen!»?

Sant på alt. Men nå er uansett alle fornøyd, dessuten funket køleløsningen min panser, så alle har kald Cola/øl/cider.

Et ja de bedre hotellene jeg har vært på, egentlig.

Ja fyy meg som bryter den loven. Om man oppsøker Oslos parker i dag er det nok tusenvis!

Sent fra min SM-G950F via Tapatalk

Du så smileyen min?

Du må ikke ta meg for seriøst. Seriøst.

Enddelig hjemme, forresten (ok, da. For noen timer siden)

Ble sittende en times tid over og fikse noen småting mens man ventet på at det skulle bli mindre kø på E6. Kom meg bort til Trosterud, og rakk da det ringte fra Sverige og jeg måtte tilbake til jobblaptopen igjen bare for å forklare den svenske damen at "det er sånn av og til". Har ikke hørt noe mer, så jeg antar det gikk i orden.

Så var det å stå i kø til Skedsmokorset, der det stod et par biler i midtre felt og noen løp rundt medd refleksvest. Brukte bare en time dit. Den ene bilen hadde et sånt personlig bilskilt som det stod "Aaaaaargh"" eller noe sånt på. Syntes det passet bra.

Klokkat inn på "bare" 1 time og 25 minutter da jeg parkerte hjemme, mot normalt et sted godt under timen.

Rakk heldigvis ølsalget.

Skål

Back