God Fredagsmorgen

LCH78

www.lch78.net
Medlem
Da satt man jaggu på jobb igjen :) Siste morravakt før man ramler på 9 dager fri :)

Det snør ikke her, litt skyer så vi satse på at sola stikker en liten tur innom i dag også :)

Glad fredag fra hovedstaden som blir lysere og lysere...herlig! Nå er det Nespresso i koppen og dagens arbeidsoppgaver kan egentlig bare strømme på...

Er allerede sjekket inn på en ettermiddagsflight til STO. Ha en bedre fredag og en bedre start på helgen!

God morgen fra Tananger

Her begynner man dagen med å bytte kontor... Som jeg deler med en kollega.

Stor nok skjerm har jeg også fått, nesten som om jeg må snu hodet for å få med meg alt :p

3 grader og opphold, enn så lenge. Ikke noe tåke idag.

Ha en fin dag forumister :)

God morgen fra Oslo. Ny dag på jobb venter. Foreløpig ingen planer for kvelden, men vurderer å slappe av hjemme med et par :drink:

G'morgen fra Mosjøen, hvor det faktisk er antydning til solstreif!

Siste dag her - i ettermiddag går ferden til OSL før jeg reiser hjem via FRA i morgen tidlig. Vært to trivelige uker, men kjenner at det nå er på tide å komme seg hjem .. ;)

God morgen fra Oslo.

Siste dag i dag med kurs før kursen settes mot flytoget og en eller annen SK-avgang.

Ha en fin dag formister! :)

Morn morn fra Bergen.

Her begynner det å lysne på alle fronter, og lurer på om i dag ikke blir ukens første normale ukedag. Ikke vært måte å starte uken på. :)

-A

Det var den friuken....nå er det på`n igjen. Bare å slurpe i seg noen kopper kaffe før kursen legges nordover til OSL. Lurer på om jeg skal dra litt tidligere og ta noen bilder, men får se an. Hvordan er forholdene på OSL i dag, LVP?

Go morn fra Trondheim

Her er dagens frokost fortært og kursen settes mot Stjørdal,hvor siste rest flyttinga skal unnagjøres, og nedvasking av leiligheten skal ta til....:cry:

Men nå er jeg altså blitt "by-gut".....Hvem skulle trodd det gitt :rolleyes:

Ønsker alle en flott dag :) :) :)

God morgen fra Forus,
Siste arbeidsdag denne uka, det skal bli godt med helg etter et par travle uker.
Begynner helgen med å ta min bedre halvdel ut på byen for et bedre måltid.
Blir været slik det ser ut nå blir det tur til fjells også i løpet av helgen.
Ha en fin dag og god helg forumister.

God formiddag og TGIF!

Her er man på plass på kontoret for dagens oppgaver.
Kvelden byr på barnefri, og noen kollegaer prøver å lokke meg med på svipptur til Danmark med SuperSpeed1. Lurer på hvor lenge jeg klarer å stritte i mot?

Jaja! Good helg, evlybloddy!

BF:cool2

God formiddag fra Svolvær. Om ti minutter går turen ut til SVJ for retur hjem til Bergen via BOO/TRD. Ahh, TGIF! God helg alle sammen.

God fredag fra Fagerborg. Her har man hatt fri nesten hele uken for å gjøre unn litt småplukk i leiligheten. Kjøkkenet er ferdigmalt og den siste fri(hver)dagen skal brukes til å rydde og vaske foran morgendagens noe forsinkede 30-årsfeiring. (Sa jeg 30? Mente selvsagt 29-årsdag nummer to :p)

Mornings fra Majorstua! Litt fredagsfølelse etter en heftig overgang kveldsvakt til dagvakt. Det bannes i misunnelse rundt om her, etter at en kollega nettopp stakk av gårde på en 6 ukers ferie til Thailand. En mann som liker å ha god tid, flyet hans går 1840 fra OSL, og så stikker han 1130 fra kontoret... :D

God kveld fra Forus. Her har man måttet bite i det sure eplet og har tatt fatt på atter en jobbehelg. Man for glede seg over at kona har varslet ferske vafler når jeg kommer hjem i kveld.

Jaja - her sitter jeg i loungen på Mosjøen International og venter. Snevær sørget for kansellering, og nå håper jeg at det ikke kommer en ny strategisk byge .... Men Widerøe passer godt på oss. Alle har fått pizza og brus. Det ser ihvertfall ut til at jeg kommer meg til Oslo i kveld, og det er det viktigste!

Back