God fredagsmorgen fra Hong Kong

Hypern

ScanFlyer Rusty
Da var man i Hong Kong gitt, Conrad leverer som juksegullmedlem, ble oppgradert, skjønt loungen er under oppgradering så den er midlertidig på bakkenivå. Om det er verdt alle de kronene det koster, tja, men man er da på ferie. Ca en time til jeg tar en taxi ned til toget også toget ut til flyplassen. Så blir det Airbus 380 i F til BKK også C derifra videre til SIN. Får vel ta noen colaer i lobbyen før jeg stikker for å utnytte fordelene litt.

God alt for tidlig fredagsmorgen partlll.
Tredje fredagsavgang 06.00 på rad. Først CPH også AMS for en spotterhelg.

Ha en sorgfri en folkens

Goood aften fra Chicago. Passelig excited etter aa ha trykt KJOEP paa Norwegian.no (I know I know)

12 flighter for neste uke ble til 13. Minus en SAS flight i Plus. Plus en flight i Brussels C og (guess who??)

VERY NA!

Utreise
13:45 Oslo-Gardermoen
15:00 København 8. aug 2013
DY942 - Flex
Reisetid: 1:15
Betjent av Norwegian Long Haul
Setereservasjon
1C

Tshh. *jekker oel*

Morn!!
Schnuta settes mot London for 24 timers intensiv livsnytelse iform av øl og shitsnakk. Ingen slik ein Dreamlinar, men den er rød i fronten uansett.

Ha en fjong Fredag.

Goood aften fra Chicago. Passelig excited etter aa ha trykt KJOEP paa Norwegian.no (I know I know)

12 flighter for neste uke ble til 13. Minus en SAS flight i Plus. Plus en flight i Brussels C og (guess who??)

VERY NA!

Utreise
13:45 Oslo-Gardermoen
15:00 København 8. aug 2013
DY942 - Flex
Reisetid: 1:15
Betjent av Norwegian Long Haul
Setereservasjon
1C

Tshh. *jekker oel*

Hehe hva er du har røyket nå?

Uansett da var man på plass i Thais first lounge her på Chep Lak Kok eller HKG om man vil. Det som er veldig kjekt her er at man bare kan sjekke bagasjen inn på togterminalen i byen så foråhåpentligvis ser jeg den ikke før i Singapore. Ingen fasttrack, men sikkerhetskontrollen var effektiv. Litt kø i passkontrollen, han virka litt treg med å prosessere folk. ELler kanskje det bare var dataen. Litt humor i går da stiftemaskinen hang seg opp (ja i HKG er det slutt med stempel og bare en liten slipp man får stifta inn). Måtte få hjelp av sidemannen for å den ut uten å ødelegge passet...

God morgen fra BGO, nærmere bestemt på sete 11A på en Dash-8 som skal ta meg et stykke østover. Før det blir en togtur og en busstur før man er fremme ved bestemmelsesstedet. Ha en fin dag forumister!

Siste sommerferie dag av sommerferien... Dagen må nytes for i morgen skal det kjøres tilbake til Bergen. Heldigvis tar jentene fly så går det litt raskere.

God morgen fra LNRCX. Sitter og leser avisa, venter på frokost og passerer FL260 og BDU. Internettet funket bra. Snart over EVE, fikk en Amimo 1B departure idag. 1027 er vi ventet til OSLO og turen går videre til RIX kl 1445.

LNRRE / LNKRF

Mornings fra Tjøme. Frokosten er inntatt og får vel komme meg på butikken for storinnkjøp til neste ukes festivitas. Noe rykter om at vi skal en tur til Tønsberg i kveld, men overlater den organiseringen til kona. Ha en fin dag

God morgen fra svigers borg på Røa. Lorry leverte mengder med flesk og øl i går og alle shippingverdens problemer ble løst (så vidt jeg husker).

Nå er det langlunsj hos min mor og deretter middag i kveld med venner på en av mine Oslo favoritter - Sawan.

Nyt helgen..

God morgen fra Praha. Værmeldingen antyder sol og 33 grader. Så dette blir nok en fin feriedag.

G'formiddag fra Trondheim
Rolig dag,benytter anledningen på å se på motorsykkel :-)

Ha en flotters dag :D :D :D

God lunsj fra det Sørlandske!

Grått ute i dag, men det gjør ikke noe når man sitter på kontoret.
Ingen planer for helga. Trofekjerringa skal jobbe en del så det blir nok ganske så fredelig. Siden det meldes regnvær blir man nok bare hjemme også. Tror jeg må ha et bar glass tøysevann i kveld. Og muligvis en flaske voksenbrus eller to også.

God morgen fra svigers borg på Røa. Lorry leverte mengder med flesk og øl i går og alle shippingverdens problemer ble løst (så vidt jeg husker).

Nå er det langlunsj hos min mor og deretter middag i kveld med venner på en av mine Oslo favoritter - Sawan.

Si meg; lager du aldri mat hjemme selv? :stir: Tror det er best vi bestiller Hellstrøm til å komme hjem til deg og rydde opp!! Du kan takke meg senere!!:colgate:

God helg y'all!

BF:cool2

God formiddag fra Sheraton Milano! Her nytes en kald cola, før man om en times tid avslutter 2-dagers her til fordel for Hilton Venezia. Blir spennende å prøve italienske tog for første gang. Ha en strålende helg :)

Noen steder du kan anbefale fra Milano? Drar deg selv om noen uker, men skal bo på Hilton. Alle tips mottas med takk

Fortsatt trøtt i trynsiktet etter 6 timer på jobb.. godt det snart er helg og bare 3 uker til ferie :p

Blir nok en øl i kveld.. også :)

God formiddag fra Sandefjord. I kveld skal man visst sette seg i et flysete som går til CPH. Der skal man spise litt mat for å så sette seg i et flysete som går til BKK. Innsjekk på nett er foretatt og seter valgt, selv om setekart jeg fikk de jeg valgte seter ikke stemte med noe av det jeg fant på nett, hos Thai inkludert. Siden mor er lei av å reise ID så kan man gjøre slikt nemlig. EB poeng blir det også på turen. Burde kanskje pakke litt snart?

God fredag fra Gaustad. Litt overraskende morgen idag, da det ticket inn en reminder på å hente leiebil.

Jeg hadde fullstendig glemt at jeg hadde booket leiebil, men det var bare å ta bussen ut for å hente. Så nå får jeg kjøre rundt i den og vise verden til elefanten i helgen. Fin var den også. Ratt og pedaler og alt mulig.

Ha en fin fredag.

Si meg; lager du aldri mat hjemme selv? :stir: Tror det er best vi bestiller Hellstrøm til å komme hjem til deg og rydde opp!! Du kan takke meg senere!!:colgate:

Enig der ;) Har faktisk selv ikke laget middag siden søndag til en forandring, og skal ikke det i kveld heller - så jeg kan late som jeg er Sud litt lengre!

Ellers god aftens fra kjøpesenteret som fortsatt virker å være i feriemodus. Kun 8 sluser oppe på denne tiden av døgnet førte til en liten kø. Når får domestic fast track?!...

SVG-bound!

Back