God fredag

Someone

Moderator
Medlem
God morgen fra Tourrettes og en av de lokale bakerne. Ferskt bakverk trengs til frokost. Etter som gårsdagens lunsj med både foie gras og tartar ble inntatt på et av byens lokale steder, så får vi kjøre litt mer low key ved bassenget i dag. Men etter frokost er jeg innvilget noen timer fri for å dra på sykkeltur. Ha en fin dag

4891f13d4a467c68d4da4d9c1478a612.jpg

God morgen fra Gløshaugen!
Frokost fra rema her, hadde foretrukket Tourettes ja. Men kan ikke ha alt i livet.

Ha en flott siste dag før helgen alle sammen :)

Ah, ja. Ingen ting smaker så godt som lidelse hos andre!

Mulard_duck_being_force_fed_corn_in_order_to_fatten_its_liver_for_foie_gras_production.jpg

I dag skal vi nyte varmen i Europa, her er det meldt rundt 20-25 grader hele helga! Men først må jeg prøve å fange inn den frosken som lykkelig spratt inn verandadøra og promt hoppet bak tv-benken som veier så mye at jeg ikke kan bevege på den.... Meh :)

God morgen fra Skøyen. Her ble det plutselig avbrekk i sykemelding og viktig møte i Oslo. Nyedelig vær her, mens hjemme i Stavanger var høsten godt i gang. Hjem i eftan.
Ha en nydelig helg :)

God formiddag fra Goodwood Revival i UK. Her skal man benytte helgen til å se på gamle biler som kjører fort[emoji3][emoji469]

1ae7d5b31f31cad2271af4d96f889ee2.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk

God morgen fra noe lenger vest. Her er man kisteglad for at man har hjemmekontor .. helikopter-for-privatbil er nok det eneste som duger i dag.

safe_image.php

Ellers settes det varmerekorder så det holder. Og ingen spesiell bedring i sikte ... Helgevakt står for døra så fortsatt 56 timer til jeg kan ta hælj ...

God morgen fra noe lenger vest. Her er man kisteglad for at man har hjemmekontor .. helikopter-for-privatbil er nok det eneste som duger i dag.

safe_image.php

Ellers settes det varmerekorder så det holder. Og ingen spesiell bedring i sikte ... Helgevakt står for døra så fortsatt 56 timer til jeg kan ta hælj ...

Hvilken vei er det bildet av?

I-285 - mellom GA-400 og I-75. Sperret i begge retninger.

En liten småvei, det er?

God fredag fra jobben. Hvorfor må fredagene være de dagene med mest å gjøre??
Nuvel. Køen på E6 er kanskje mindre når man reiser litt etter alle de andre.

God helg ønskes :)

Åpner i løpet av kvelden - kanskje.

Attachments

• 82def110-4f61-4db7-974c-9d77584cfe7b.jpg
    82def110-4f61-4db7-974c-9d77584cfe7b.jpg
    226.3 KB · Views: 149
Stilig trafikk... Her er det ikke noe trafikk. Sitter og venter på neste møte i Denver. Bare å overleve ut dagen nå, og så er det ferie i morgen.

Ha en fin dag.

Back