God FREDAG!

Ah - og da har man sikret seg billett til King Crimson i oktober. Ble lagt ut i det stille i formiddag og jeg holdt på å misse det, men heldigvis var det noen billetter igjen og jeg fikk sikret meg et bra sete. Aldri sett dem live, så det blir artig.

En slags blæh fra BGO. På vei hjem etter tre uker med jobbing på Mongstad og "de grønnes" kveldsavgang til SVG ser ut til å bli forsinket. Ugh! Jeg vil hjem!!

On a positive note. Tre uker ferie begynner nu. Herligh!

Gooo fredda'... fra TOS t HAU, ca 4. gang uten bagasje nå, men første gang denne vegen og ikkje fra HAU t TOS

Sent from my iPad using Tapatalk

De ser alle stedene passet ditt blir scannet i en maskin, og det er jo temmelig mange etter hvert.
Det er fortsatt veldig sjelden at passet blir scannet. Og har man i disse systemene linket info til andre norske pass for folk som har flere?

Det er fortsatt veldig sjelden at passet blir scannet. Og har man i disse systemene linket info til andre norske pass for folk som har flere?
Mange steder er det scanning, og det er krav om 100% scanning ut av Schengen nå (er pt. overgangsperiode). Skal ikke se bort fra at damen hadde sett deg før, evt. så på stempler m.v. du har i passet?

Har du flere pass så regn med at de er koblet i Schengen-systemene, ja. Du er jo samme person.

Back