• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God fredag

Chriscross

ScanFlyer Rusty
Medlem
Er jeg blind, eller ble jeg førstemann ut i dag?

Bra vind på havet i dag, de snakker om 50 knop i kastene senere på dagen. Lå an til ny rekord her ute på mandag, men to timer fra mål gikk det ad dundas. Men etter en fæl onsdag der det så ut til at jeg ikke ville se familien noe særlig før jul har vi nå mer oversikt. Nå er det bare det vanlige med folk som ikke gjør som de skal...

Vel vel, satser på være landkrabbe fra mandag-tirsdag slik at jeg rekker kjærestetur til Nice neste helg.

Last edited:
Endelig fredda! God morgen fra Grønland. Kontoret kaller... har egentlig lyst til å være der lenge i dag, siden madammen truer med tur til Ikea i ettermiddag. Får håpe resten av helgen blir bedre[emoji6]

Sent from my iPad using Tapatalk

God morgen fra Oslo nord/øst - flott temperatur 5 + og skimter 1/2 måne på himmelen og gjør meg glar for helgen og skal prøve meg for et besøk på OSL sine sanddyner for test streame video - så kanskje vi kan få til noe nytt for oss flyprat folk.

Ha en flott dag videre.

jan

God morgen fra Gjøvik. Tidlig start på dagen og klar for kundemøter. Retur til hovedstaden i ettermiddag. Ha en strålende fredag:-)

God morgen. Egentlig skulle jeg nå være i Hamburg, men det kan jeg konkludere jeg ikke er. Vel vel, nytt forsøk med Eurowings om noen timer

6e18ccc5ca23ddd1ac014b634652f9a8.jpg

God morgen. Egentlig skulle jeg nå være i Hamburg, men det kan jeg konkludere jeg ikke er. Vel vel, nytt forsøk med Eurowings om noen timer

6e18ccc5ca23ddd1ac014b634652f9a8.jpg

Til de som bor i Bergen så er det altså slik en fin morgen ser ut på denne tiden av året. Høsten kom plutselig noe som betyr at alle nyinnflettede studenter og arbeidere får bevist at det faktisk kan regne sidelengs i denne byen.

Er det rart man drikker?

Morn frå Trondheim. Noko amputert dag i dag, men skal vel få jobba litt, passa både ungar og frøken. Set å fylgjer med på FR24 for å sjå om moderen og faderen kjem seg oppover her på skapplegvis.

Ha ein snasen dag!

God morgen fra Paris! Her er man i gang med kaffe på kammerset. Flott utsikt til flystriper på himmelen. Gårsdagen stod i matens tegn. Fikk bord på det som skulle være Hellstrøms absolutte favoritt her i byen. Herlig gåselever, smakfull og kraftig svær biff og utmerket drikke som Bordeaux og Armagnac. Epleterten lager jeg bedre selv. For har feriert i hhv Buglaria, Ukraina og Tyskland de siste reisende merker man et helt anna prisnivå, litt uvant, men Paris måtte jo besøkes før jeg ble 50.

God fredag 1

Hei og hå! Etter en fantastisk høst, spesielt siste 3-4 uker med 15c midt på dagen, har regnet (delvis) kommet tilbake til BGO. Da setter man seg på SK268 om litt og deretter SK827 retning AMS - aka posisjoneringsflight - forran morgendagens SQ323 ombord en A359.

Om jeg gleder meg? Ååå herre..., dette blir konge!!! 2 dager SIN, deretter 12 dager i Myanmar/Burma forhåpentligvis i fint, tørt vær. Goooood helg, og (høst)ferie :D

God morgen fra Athen, hvor vi omsider kom frem i går. Hadde gått fullstendig amok i "book you amenities" på Hilton appen, så det var nesten litt kleint når de kom rullende inn med en syk mengde drikke og snacks. Heldigvis lo de selv.

Nå er Proseccoflasken tom så vi får ta en taxi til Plaka og finne litt "frokost".

Ha en fin en.

Hoy hoy ... solfylt fredag og bare tre vakter til helg. Så tre vakter til før det blir en kjapp tur til en jernbanestasjon i Nederland.

I 60-årslag til noen venner i dag. Ikke gode nok til at jeg heller ville sittet i godstolen med Kindle'n min, men kjerringa vil gå, så da blir det slik. :rolleyes:

God ettermiddag på vei til et kjøpesenter i Oslo. Shopping venter. Ikke akkurat det jeg ønsker men min venninne har pent sagt at jeg trenger litt bedre klær. Så da får man lystre. Blir godt med øl etterpå tenker jeg da.

Sent fra min SM-G920F via Tapatalk

Her har breibandet krympet eller trutnet i høstværet - grrrrrrr. Ting tar jo bare enda lenger tid enn jeg har tid til. Ha en fin bred eller smal fredagskveld.

Back