God fredag!

Good afternoon from London!
En tur på 'Go' ombord OY-KAN SK 503 er sikkert en non-event for jer forfløjne forumister! ;)
Jeg vil bare fortælle, at flyet var stopfyldt; heldigvis er det ikke alle som
Har overgivet sig til de invasive LCC arter fra Irland og UK!

Længe leve SAS og Norwegian!
God weekend-end, god helg!

Det er dårlig gjort å le av andre.

La merke til opptil flere trøndere som gråt, men ingen glade møringer. Moldes prestasjon i går var direkte imponerende. Og som premie fikk de reise hjem i gamle LN-BUF. :up:

Fortsatt regn og grått her i verstsørøst. El Nino ser ut til å ha kommet for å bli en stund. Men siden jeg har arbeidshelg, er det egentlig samma f ....

God kveld fra Düsseldorf. Her skal man vel klare å finne på noe i helgen. Forøverig tror jeg at jeg satt ved det eneste ledige midtsetet på vei ned. Det var helt greit.

God kveld fra østenfor hovedstaden!
Godt å være hjemme, men kjenner det er litt trist ikke å være på tur.
Noen dager med jobb, også har det skjedd noe med den situasjonenen.
God kveld folkens!

God natt fra Helsinki. :)
Det som sannsynligvis var Sas' aller siste befatning/flight med McDonnel Douglas fant sted i dag;
DAT's MD-87 'vikarierte for Blue1/Sas og fløy 4 rundturer på ruten Helsinki-Arlanda.

Last edited:
God sen kveld fra det Sørlandske!

Her har influensaen tatt overhånd! Jeg er såååååå glad for at jeg droppet tysklandsturen denne helgen. Nå medisinerer jeg seg med Jägermeister og jeg synes allerede det virker! Hurra!!

Så er det bare å glede seg til at det kun er knappe 2 uker igjen til man har sikret seg et sete i LH F og med hele 6 timer til rådighet blant godsakene i Fytta!! Juhuuu!

Skål for pochcher!
Er det rart jeg drikker?

Back