Etter å ha blitt oppvartet siden rundt kl.1600 med seminar og greier ("miniseminar") samt båttur I den Bergenske skjærgård deretter, med veldig bra sjømat....jada og tilhørende drikke og avslutning på 5te I andre på Strand hotel så ønsker jeg god morgen. Alderen tynger(40+) og jeg sa nei takk til å bli med videre, tror aldri det har skjedd før 
BTW.: Har fri I morgen og siden det er festpill etc. her så kunne jeg tenkt meg å bli til lørdag, men det virker som om det er nokså fullt overalt her, bl.a. her jeg bor, på nedslitte Augustin Hotell, hvor det knøttlille badet ble oversvømt etter en 3-4 minutters dusj tidligere idag. Noen som vet om et hotel jeg kan finne ledig rom imorgen tidlig.
Ha en fin arbeidsdag til dere som må jobbe (det har jeg lengtet etter å si).
Mvh
Fjordheim (som sikkert ikke er I kjempeform I morgen)

BTW.: Har fri I morgen og siden det er festpill etc. her så kunne jeg tenkt meg å bli til lørdag, men det virker som om det er nokså fullt overalt her, bl.a. her jeg bor, på nedslitte Augustin Hotell, hvor det knøttlille badet ble oversvømt etter en 3-4 minutters dusj tidligere idag. Noen som vet om et hotel jeg kan finne ledig rom imorgen tidlig.
Ha en fin arbeidsdag til dere som må jobbe (det har jeg lengtet etter å si).
Mvh
Fjordheim (som sikkert ikke er I kjempeform I morgen)