God morgen fredag

Ruby

Tomleskolt
Medlem
God tidlig morgen fredag fra hula i Bergen :)
Her jobbes det litt og parallelt surfes det på nettet. Hvem sa at ikke menn kan multitaske?
Etter vakten er slutt er det direkte på møte før det blir soving på hybelen. Går rett på en uke fri nå, men da kompisgjengen skal ha grillings, skryt og øl på lørdag, blir jeg værende her til søndag. Så hva fredags kvelden bringer, er enda ikke bestemt.
Ha en fantastisk fredag :)

Glad fredag fra Ris. Kaffe, nyheter og forum før arbeidsdagen starter. 3 teams-møter før lunsj så skal jeg trappe ned mot kveldens forestilling med Linn Skåber på Nationaltheatret - avdeling Kanonhallen på Løren. Ha en best fredag du også.

God Morgon från Kairo,
Helgen har börjat här och snart blir det en tur till Giza och Pyramiderna. Önskar alla en flott dag!

Morn fra hjemmekontoret fra Vest-Knausens skyggeside. Kan se sola på tretoppene men klokka må nok passere 12 før det er mulig med en kaffe i sola.
Kort dag i dag, da det er planleggingsdag i barnehagen (hvorfor i dag og ikke neste fredag???), og etter det blir det ut i skogen med telt og sovepose for å sjekke om arvingen kan like noe slikt.

God morgen fra Hvalstad stasjon. Nå trengs det ikke jakke om morgenen. Effektiv i dag, og fikk ordnet både to barn, en barnehagelevering og satt en pizzadeig for i kveld. Ha en fin dag

God morgen fra Color Magic som tøffer inn Oslofjorden. Får vel etter hvert stå opp og komme meg opp til dekk 15 hvor de med femstjerners lugar har sin egen frokost.

Sent fra min SM-G990B via Tapatalk

Hepp fra Knausen.. Noen øl med gutta gikk ganske sidelengs i gåt så det ble sent, utagerende og herlig... Dragen danser rundt til rar musikk mens jeg holder meg fast i bordet (hvor får de energien fra).

Et rederi/kunde er på besøk i byen så da er det ned på bortekontoret senere og deretter ut på middag.. Der røyk fredags-sofaen. :wow:

God morgen fra Kongsberg.

Endelig ferdig med ukens muntlige eksamener, så i dag blir det en rolig dag her jobbmessig. Kona kommer hjem i dag etter en uke i Finnmark, så huset må ryddes i løpet av dagen. Jeg kan vel ikke si jeg har overanstrengt meg med det denne uken. :) Ellers er det flott vær her i dag så det spørs nok om det ikke blir en liten topptur i løpet av formiddagen også.

God dag fra solen. Hjemmekontorering nå. Satser på å komme meg ut til Someoneland før køen for å fikse båt.

God dag fra gjemmekontoret. Snart helg, og det kjenner man seg klar for.

Fredag betyr at Apple Music oppdaterer spillerlisen «New Music» basert på hva algoritmene deres tror jeg liker. Jeg vet ikke helt…
eaad5b378c7948a54ce41fb20c7d8476.jpg

Nu vel. Noen timer igjen med gjemmekontororering gjenstår. Ha en god en :)

410c0e58abeef86dc9fc61cbc18a5f9f.jpg

Tok som vanlig litt tid å komme inn i festung Norge. Men politiet kontrollerte i dag ikke alle men kun noen. Da jeg tok Color Line i februar ble alle pax kontrollert. Det tok lang tid. Vi er i teorien med i Schengen. Dette er vel en "midlertidig " grensekontroll siden 2015 eller no.
På flyplassene legger man ikke så mye merke til det her men å ankomme via ferge eller buss da skjer kontroll. Nesten uansett
Sent fra min SM-G990B via Tapatalk

God dag fra gjemmekontoret. Snart helg, og det kjenner man seg klar for.

Fredag betyr at Apple Music oppdaterer spillerlisen «New Music» basert på hva algoritmene deres tror jeg liker. Jeg vet ikke helt…
eaad5b378c7948a54ce41fb20c7d8476.jpg

Nu vel. Noen timer igjen med gjemmekontororering gjenstår. Ha en god en :)

410c0e58abeef86dc9fc61cbc18a5f9f.jpg

Den algoritmen er fantastisk ubrukelig…

God ettermiddag fra Forus,
Travel dag i prosjektet. Satser på tidlig utskei i dag ,selv om det er fortsatt noe tåkete her over i sørvest kan det fort bli en tur på sjøen siden det er vindstille.
I kveld er det samling i lokallaget og planlegging av strategi for kommunevalget i september.
Ha en fin dag

Beste argumentet for å ikke bytte vekk fra Spotify, deres algoritmer har gitt meg mye ny musikk

Var også happy med spotify, men må ha Apple music for å kunne laste ned musikk på Apple watch. Tips til smartklokke med ringemulighet og nedlastet musikk mottas med takk. Her skulle jeg egentlig på joggetur etter en større operasjon på båten, men en kjapp kikk på himmelen rundt meg konkluderte med at øl måtte nytes umiddelbart. :cheers::drink:drink:drink:drink

God fredag kveld fra OSL!

Det er tid for årets andre Long Haul flight og denne gangen til Asia. Første etappe er OSL-IST i C-Class og Turkish pleier sjeldent å skuffe.

Ha en fortsatt fin fredag!

Attachments

• 26C3D0ED-85EF-4590-AC65-E477B5EBAFAF.jpeg
    26C3D0ED-85EF-4590-AC65-E477B5EBAFAF.jpeg
    82.4 KB · Views: 91
  • 8CB6D1F9-D702-49DB-9AFE-7419CD64A23E.jpeg
    8CB6D1F9-D702-49DB-9AFE-7419CD64A23E.jpeg
    76.2 KB · Views: 91
  • 841162AB-7445-4BF2-A8E6-0F847EE726E6.jpeg
    841162AB-7445-4BF2-A8E6-0F847EE726E6.jpeg
    67.1 KB · Views: 89
Last edited:
God tåke-dag fra HAU, der jeg mer eller mindre har vært siden 06.30 i morges, ikke ett fly har klart å lande siste døgnet, siste tjangs blir det som diverta til SVG før i ettermiddag, og ligger og sirkler vest i havet her nå :8:
Jaja, helg, en øl og sushi skal det vel bli uansett, enten det blir i Oslo eller Haugesund :)

Last edited:
Back