God fredag - TFIF

Someone

Moderator
Medlem
Mornings fra Sandaker. -16 sier termometeret, hvilket er relativt kaldt for og være innenfor Ring 3. Uansett også i dag er det greit å ha bilen i en oppvarmet garasje. Lite spennende på programmet annet enn noen øl, litt pizza og tid foran TVen i kveld etter jobb. Ha en fin dag

God morgen, klokken er passert 7 denne fredagen og som vanlig må man bruke noen minutter på å si:

Det er 17 ,5 grader på Østre Aker vei ved Stovner - og da uten et vindpust - takk for det. Det meldes om litt varmere i helgen og det er bra for mine besøk i skandinavia i morgen.

Ha en flott helg også.

Jan

Attachments

• fredag-4.jpg
    fredag-4.jpg
    54.7 KB · Views: 310
God dag fra Akersgata - på jobb 06 betyr hjem 14. Det siste er den store fordelen. Han en fin-fin fredag !

God morgen, startet dagen med trening, det går forbausende bra og komme seg inn døra på sentret klokka fem, selv om det gjør vondt å stå opp 04.30..

Madammen er jaget på trening og englebarnet sover fortsatt ut rusen etter dobbel runde med vaksiner i går, så da får jeg litt arbeidsfred på kontoret, før jeg må underholde hu litt!

Litt hyggeligere temperatur nå, ligger rundt - 14 og vi har endelig fått god varme i huset, så nå vedlikeholdsfyrer vi!

En god dag og god helg når dere kommer så langt!

Hallois fra Trondheim
Her var det mildt idag med bare -12.....
Fikk ordnet noe reisegreier til sommeren, og dermed 2500 kroner spart :D
Blir noen pils med en kompis i kveld, utover det fint lite på planen :D

Ha en fortreffelig dag :):)

God morgen fra Lillestrøm. Mye bedre i ryggen min i dag, men fortsatt hjemmekontor.

Sitter i og for seg og venter på at AmEx skal runde av måneden så jeg kan booke litt flere reiser, med 45 dgr fri kreditt. Og så skal det skrives litt reiseregning.

Og så har vi favorittkunden vår da, som bare overfører en stor rund sum til oss (med ujevne mellomrom) uten å si noe, og som forventer diverse smågodt sendt til Indonesia for pengene.

Og så får vi til slutt se om vi ikke skal få fraktet moderen tur/retur kjøpesenteret. Det er for kaldt å gå

Sånn går dagene

Og så får vi til slutt se om vi ikke skal få fraktet moderen tur/retur kjøpesenteret. Det er for kaldt å gå

Skulle du ikke det i går også?

Grompf fredag. Kjenner at den uka her godt bare kan bli ferdig. Fra sene postbiler til sjefer som arrangerer møter så sjeldent at når han gjør det varer de dritlenge. Kanskje jeg bare kan få lov til å gjøre jobben min i dag...?

Ha en fin en :)

Skulle du ikke det i går også?

Jo, men hun liker en tur på kjøpesenteret hver dag, unntatt søndag.

Du får skaffe deg en velferdsoffiser på dette kontoret ditt, så det blir litt orden

I dag fikk jeg penger i posten. Hång Kång Dållars.
Mye gøyere med penger i posten, enn regninger.

En kjapp tur innom butikken på vei hjem fra universitetet etterpå, før jeg tar helg. Faktisk andre frihelg på rappen. Kan ikke huske sist det var et faktum.

Have a gudd one :)

God ettermiddag fra Snillfjord! :)

Himmelen er blå, sola skinner og det bys på 14 blå for øyeblikket. Her har man fått gjort litt små oppgaver i 1 etg hvor både WC og bad er shinet opp, og resten av dagen blir nok bare rolig med skriving av handleliste til morgendagen, og ellers musikk på radioen og FR24 som underholdning.

Ha en fortreffelig dag forumister! :)

Fredag i dag, det betyr ghjemmekontor, og da måtte jeg plutselig en kjapp tur ut på ski også før lunsj siden jeg hadde lovet noen å se på noe etter lunsj. KjØLig ute, varmt inne. Det blir mer kjØLigdrikke i kveld. God hælj

Jo, men hun liker en tur på kjøpesenteret hver dag, unntatt søndag.
Og det skal man sette pris på om det er til kjøpesenteret, i parken eller en tur til tante Olga. Hold de gamle i bevegelse, da blir de enda eldre. :up:

God ettermiddag fra hovedstaden.

Hjemme med sykt foting i går så i dag er det min tur til å bidra til litt verdiskaping hos arbeidsgiver mens mor er hjemme og passer fotingen.

De gamle kom seg helskinnet fra OSL til TPE i går/natt også. Selv er jeg ikke bygd for å tåle så mange timer bak gardina når turen fra OSL til TPE går via LHR og HKG :drunk: Blir andre boller når man tar turen til TPE om et par måneder i C :cheers:

Ellers ingen større planer for helgen enn at man skal prøve å få tatt noen representative bilder av familiefrakteren uten juksemotor da denne blir erstattet av en annen tysker i nærmeste framtid.

Ha en finfin helg!

Gudd mauning frå The Hiding Office i vestsørøst. Her plasker det ned etter alle kunstens reler. Heldigvis har temperaturen krøpet litt oppover, så vi slipper å surre med is og sne og slikt.

Satser på en bedre dag enn hos simultanoversetterne hos SVT ... :)

Attachments

• svt.jpg
    svt.jpg
    53.2 KB · Views: 163
I dag fikk jeg penger i posten. Hång Kång Dållars.
Mye gøyere med penger i posten, enn regninger.

En kjapp tur innom butikken på vei hjem fra universitetet etterpå, før jeg tar helg.

Fuker det med Hång kång-dållars på butikken i Bodø, da?

Du får skaffe deg en velferdsoffiser på dette kontoret ditt, så det blir litt orden

Hadde ingen offiser, men jeg kjøpte en Snickers som jeg spiste nesten med en gang jeg kom på jobb. Tror det hjalp. Dette var hvertfall den beste dagen hittill denne uka, sånn jobbmessig.

Straks helg, og snuta vendes hjemover. Skal nok gjøre fint lite i helgen, ja.

Back