God fredag morgen

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date
God fredag fra kjøkkenbordet. Her i Asker laver snøen ned - deilig!
I dag er det WebTrends, Excel og PowerPoint som står på programmet. Mandag blir det en kjapp tur til PAR og videre til LON. Skal få testet BA's C-klasse for første gang - gleder meg! Ha en flott fredag og en herlig helg!

DUB er vel ikke det værste stedet man kan være stuck - hjem kommer du jo før eller senere uansett. Mindre hyggelig om du blir stuck på OSL på utreise. Vi venter på en Martin-tripreport som vel åpner samtidig med innsjekk?

Lykke til og god tur!

Problemet er to separate bookinger. Vet ikke hvordan BA er på det, om jeg ikke rekker flighten fra LHR på mandag fordi det snødde i DUB?

'Bare' -4 i Atlanta idag .. og heldigvis er gufset fra nord borte ...

Tre fridager staar for doeren - i dag blir det en butikkrundtur med innlagt stopp paa Barnes&Nobles og Starbucks, tenker jeg ....

En av kollegene til Martin var innom med en boks i gaar - guttungen fikk sin foerste laptop - en refurbished Dell til 450 - og er i selvfoelgelig i syvende himmel!

Problemet er to separate bookinger. Vet ikke hvordan BA er på det, om jeg ikke rekker flighten fra LHR på mandag fordi det snødde i DUB?

Hei! Går som oftest greit, om det er ledige plasser, samt at du reiseforsikring og god tid mellom avgangene. Jeg var redd å bli stuck i New York med 2 seperate billetter (AC/SK), men det ordnet seg heldigvis...Kom bare hjem 24 timer forssinket

God fredag, ja!
Dagen har gått fort i dag, litt sent på jobb siden jeg jobbet sent i gårkveld,
så måtte jeg en tur på Rema og kjøpe vaffelrøre (vaffeldag på fredagene!),
etter å ha spist vafler bar det til fysioterapauten for behandling etter fallskjermskaden,
og når jeg kom tilbake fikk jeg en ny interessant oppgave, og skal nå til BGOOM for å merke diverse verktøy.
Passer fint siden jeg skal til Bergen uansett. :)

Ha en flott dag folkens!

så måtte jeg en tur på Rema og kjøpe vaffelrøre (vaffeldag på fredagene!),
etter å ha spist vafler bar det til fysioterapauten for behandling etter fallskjermskaden,

Godt du tar deg tid til å prioritere jobben fremfor legebesøk når det skjer noe viktig der, da :p ;)

Ah .. naa skjoenner jeg ... vi har FedEx paa besoek her 3-4 ganger i uka ... og mesteparten kommer fra Wendell, ja .... Dell'en kom med FedEx Home foroevrig .. trackes de forskjellig?

Foroevrig mektig imponert over farten .. bestilte mandag kveld .. og den ble levert torsdag formiddag.

Tja.. Jeg jobber for Express.. Om jeg får opp Home i mine systemer, veit jeg faktisk ikke. Ser dog at det ble levert to pakker der i går, men de ser ut som de kom fra Raleigh. Var det en Lynn som stod som mottaker på laptopen også?

Nei, det var meg. Og det kom to 'vanlige' FedEx-pakker i gaar, det stemmer. Dere gjoer god butikk paa adressen min.

Skal si at alle fraktspørsmål blir løst her på forumet! Er det rart jeg drikker!

Apropos det! Nå er det bare en halvtime igjen av arbeidsdagen, og da skal jeg hjem og temperere rødvin! :) Så får vi se hvor lenge jeg orker å vente på den tempereringen da!

TGIF!!!!

BF:cool2

og snart ORD.....paging Tommy777...e' du klar.....

Jeg er alltid klar. Og vinskap har jeg au... ;)

God morgen fra Chicago. Null grader og sol her paa morran i dag, skal bli varmere. Spiller ingen trille, her setter man snart kursen for ORD for en tur i F paa en av Dags nye maxi griser til IAH der det er 24 varmegrader!

Dag er foroeverig bortreist, men den kjekke karen han er, ligger noekkelen paa normalt sted.

Det blir full fart i helga, 500 gode CO kunder fra Flyertalk spanderes som vanlig i februar paa en flott helg i Houston.

Gleder meg til min 1 on 1 med Larry Kellner i morra der jeg skal spoerre og debattere Star Alliance foran denne bunchen og et kobbel CO direktoerer.

God helg til alle!

Da sitter jeg her med en Midleton Very Rare og lader opp til kveldens poker, whiskey og øl. Dette blir helt topp! :)

Ha en strålende helg!

Back