(God) fredag morgen!

Utflyttet

Ute på tur
Da var man paa Changi igjen. Denne turen har saa langt vaert bare plukk. Foerst manoevrere seg rundt SAS-streiken, saa for lite soevn i Oslo, etterfulgt av en knust laptop paa LHR, og saa maatte hele turen gjoeres om i gaar ettermiddag ofr aa faa tak i ny lapotop (identisk saa jeg bare kan transplantere harddisk). Isteet for BKK->Afrika i dag blir det BNE og ordne ny maskin og to uker jobbing foer jeg forsoeker meg paa Afrika igjen. :(

-A

Originally posted by Cedlind

Originally posted by ph-ndr
en knust laptop paa LHR
Ojsan, hvordan gikk det til? Selv mistet jeg bl.a. laptopen min i denne episoden for snart uker siden. Det er surt, men du har da i allefall disken!

Den og fotobag'en laa paa en disk og jeg skulle sno baggen rundt, en stropp hang seg fast og vips bar det 2-3 meter ned i et steingulv. Ut i fra lyder, etc saa er harddisken intakt. Enda mer flaks, samboer til min kompis i Brisbane jeg skal til hard gode forbindelser og de rekker aa ha en identisk modell der til jeg lander i kveld. Saa er det bare aa fedex'e den defekte hjem i ny innpakning og fortsette turen.

En annen bonus er at jeg naa faar tatt begge rundene kolera-vaksinen foer jeg flyr inn i afrika og da var det jo litt hell i uhell...

-A

Sitter her i Alpharetta og venter paa uvaeret som aldri om .. dvs litt av det lom .. nok regn til at de stengte sportsparken, saa da ble det ingen fotballkamp for guttungen i kveld ..
De er noen pyser her i Atlanta. I Seattle stengte de kun parkene ved reelt overvann. eneste maaten aa faa gjennomfoert kamp-programmet paa der borte ... :p

Over $40 aa fylle tanken idag .... maa pest og kolera herje i oljeselskapenes hovedkontorer ...

Moerket har begynt aa senke seg .. og for noen minutter siden tok jeg denne krabaten paa fersken i fuglematstativet:

Attachments

• opossum.jpg
    opossum.jpg
    68.8 KB · Views: 5
God morgen.
Da har jeg ankommet BKK 9 timer tidligere enn opprinnelig planlagt. Jeg tok ikke sjansen på å forsøke å komme meg til København for å reise med SK973, og da jeg fikk kastet om litt på møteplanene og samtidig fikk plass på TG fra Arlanda var saken meget grei. Har hatt en flott reise på sete 4K, med god mat, god søvn og strålende service. Nå er jeg kommet meg på hotellet og må ut på byen for å kjøpe meg noen nye klær da kofferten for 2. gang på en måned ikke kom med samme fly som meg til Bangkok. :( Men, den kommer vel i løpet av et døgn, og det finnes jo verre plasser å havne med forsinket bagasje.

Glad fredag morgen... Det er lyst ute og fuglene synger og klokken har ikke blitt 06.00 ennå... Et lappeteppe av avtaler i dag - men når ettermiddagen kommer venter ukens vintips i glasset... Ha en bedre start på en laaang helg!

Originally posted by LN-MOW
Over $40 aa fylle tanken idag .... maa pest og kolera herje i oljeselskapenes hovedkontorer ...

Liten tank:question: :rolleyes:

Uansett, god morgen fra København. Dagen begynner med eksamen i risk management og siden det er årets siste eksamen ("kun" prosjekt oppgave i mai) skal det feires etterpå. Siden det er strålende vår blir det nok noen pils i parken før det blir ut på byn senere ikveld. Ha en fin dag

God morgen. Noen timer på jobben før Flytoget tar meg til OSL og SK4450 til AES. Har sjekket inn på nettet. Blir sete 06F oppover til fotballbyen.
^_^

God morgen fra Alta

Her meldes det om 3 grader og øsende regn i dag. Med andre ord en fin dag for sykling til jobb. Lenge siden treningsklærne har vært så møkkete som etter dagens tur. Ellers blir det stort sett møter i dag og en tur med ungene i svømmebassenget i løpet av dagen.

god fredag. Nytt flyselskap (Nationwide) er logget siden sist, og nå nærmer det seg faretruende lansering av GO! Spennende! Så langt har jeg bare fått én bestilling på turen til Paris Air Show. Turen går 23-24. juni og inkluderer fly tur/retur OSL-CDG, én natt på hotell med frokost og inngangsbilletter til showet begge dager. Totalpris NOK 5215,- Jeg må nesten ha bestilling (til chk-alfakrøll-gonow.no) i løpet av dagen

Originally posted by LN-MOW

God morgen fra Lilleaker,
Etter et formiddags møte blir det å sette kursen over langfjella med SK4013 og så er det helg.
Været ble omsider flott og det er godt å se sola igjen etter nesten en ukes fravær.
Det borger for en fin flytur tidlig på ettermiddagen.

-MOW, vi har da vaksinert oss må vite her i oljeselskapene. Den slags plager biter ikke på oss i energisektoren.

Forty buc's on the tank should be no complaint. Sist jeg fylte på min landauer måtte jeg ut med over 600kr!

God fredag fra Drammen. Tanken på Volvoen vil koste meg $84 å fylle helt opp (dersom den hadde vært tilnærmet tom vel å merke) meg dagens lokale dieselpris, og jeg antar at MOW har større tank på bilen sin enn jeg har så det avsendes overhodet ingen sympati i retning Atlanta...:old

Ellers byr Drammen på sommervarme og strålende solskinn, og lysten på å ta for seg av hva byens briljante bryggeri (AASS for uinnvidde) har å by på er overhengende. Men det er dette semesterets eneste lørdagsundervisning i morgen, så det blir nok ikke mye utepils i dag.
Dagen i dag skal by på uttesting av nye og spennende produkter med varierende metoder (bl.a. kjøre bil i ca 100 km/t med alle vinduene åpne for å teste en DSP-prosessor på et blåtannhodesett :D ). Produksjæfsjobben er gull! :cool:

Originally posted by CK

god fredag. Nytt flyselskap (Nationwide) er logget siden sist, og nå nærmer det seg faretruende lansering av GO! Spennende! Så langt har jeg bare fått én bestilling på turen til Paris Air Show. Turen går 23-24. juni og inkluderer fly tur/retur OSL-CDG, én natt på hotell med frokost og inngangsbilletter til showet begge dager. Totalpris NOK 5215,- Jeg må nesten ha bestilling (til chk-alfakrøll-gonow.no) i løpet av dagen

Hei! Ble en bra tur da:colgate:

God morgen fra Sørlandets hovedstad.

Deilig vær, men jeg sliter fortsatt med magen etter turen til Østen. Tygget i meg 6 imodium i går. Lurer på hvor mange det blir i dag. For håpe bedringen kommer snart.

Denne uken har jeg tilbrakt 23 timer i luften. Så da er det nok flyging for denne uken iallefall.

Nå skal det bli greit med en weekend i fred og ro!

BF:cool2

Hadde vel kosta meg rundt 100$ å fylle opp Patrolen :) så litt billigere er det vel :)

Ellers tilbringes dagen hjemme, er helt nedsylta i forkjølelse her etter Pisa-turen, så jeg har tatt meg 2 dager sykemelding og skal roe heeeelt ned og spise masse c-vitaminer, spise frukt, drikke juice + + + :)

Ha en god dag forøvrig!

og med en literpris på 12.41kr for bensinen her i Vadsø så tør jeg ikke regne på hva det koster å fylla tanken på min Audi A3.. Men hvis jeg kjører 6mil vestover så får jeg bensinen til 10.98kr :)

Originally posted by ph-ndr

Saa er det bare aa fedex'e den defekte hjem i ny innpakning og fortsette turen.

-A

Excellent choice :colgate: (Forresten, det er en PM på vei til deg..)

Ellers skinner sola på Gardermoen, og snart er det jaggumeg helg!!

God ettermiddag fra Tromsø!

Jeg har ingen sympati for folk som kan fylle tanken for $40,-....:wink Skal tanken på min bil fylles (når den er bortimot knusktørr) så snakker vi om 120-130 USD. Jeg gleder meg til hver gang det skal gjøres....:huh:

Originally posted by TOS
Skal tanken på min bil fylles (når den er bortimot knusktørr) så snakker vi om 120-130 USD. Jeg gleder meg til hver gang det skal gjøres....:huh:

Kjør hardt, kjør stil, kjør dieselbil! :cool:

Back