• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God fredag morgen fra utenrikskantinen

SudCaravelle

ScanFlyer Rusty
Medlem
Her er det egg og salami på skiva og vi klokket inn 29 minutter til OSL med den indiske flodhesten.

Halve Oslo 7 er i loungen så dyr-tid gjelder ikke i luften. Nå er det 4 timer og 10 på pluss.

Re: God fredag morgen fra utenrikskantinen.

Glad fredag fra den blå stuen. Her skal det faktisk avspaseres i dag…så godt mulig jeg sovner litt igjen om en stund. Ingen store planer for dagen…annet enn å nyte frifredagen.

God morgen fra Stavanger. Da var en tilbake for å jobbe, men bare litt. Bolaget tar meg til BGO ved lunsjtider og turen går direkte til opphavet på lunsj før det skal soves. På tidlig kveld starter helgens første 12 timers.
Ha en strålende fredag :)

God morgen fra L1. Litt jobbing, før noen naboer kommer på middag. Så da skal en culotte får seg en reverse sear på grillen. Ha en fin dag

Her er det egg og salami på skiva og vi klokket inn 29 minutter til OSL med den indiske flodhesten.

Halve Oslo 7 er i loungen så dyr-tid gjelder ikke i luften. Nå er det 4 timer og 10 på pluss.

Lite drekking 06.40 på Oslo7 gjengen så jeg tar den for teamet.

2b49fb2d-2bc9-4a16-b22f-70e844eacff4.jpeg

God morgen fra fbu. Litt jobbing her på morgenkvisten før avgang osl. Det skal plusses til cph og videre til sfo. Vi har dyttet tre personer inn i to trillebager hvorav halvparten av den ene bagen er fyllt med tomme bager i tilfelle vi finner noen skatter der borte. Begynner imidlertid å bli alarmerende fulle poser for flytende med sminke. Siden jeg var oppe 05.25 vurderer jeg å døgne bare sånn for å kunne skryte til barna.

Last edited:

God morgon från SAS Gold på Arlanda. Idag blir det en tur till IAD och tyvärr får jag prova på SmartLynx. Fy f-n. Sen blir det premiär för mig på A350 i Plus. Ha en fin dag!

God fredag morgen fra utenrikskantinen.

God morgen fra Borgo Val de Taro i Italia.

Cappuccino og litt kake er inntatt som dagens frokost. Planen er å fyre opp leketraktoren fra Hertz (Mercedes GLE300d) og sette kursen mot Forte dei Marmi. Sol fra skyfri himmel og 24-25 grader meldes herfra.

Ha en strålende fredag!

God dag fra Kongsberg. Her har jeg fått gjort unna litt fysisk aktivitet med å bære en pall med ved inn garasjen. Greit å få ved i hus før vinteren setter inn. Onsdagens priosedyre på Riksen var dessverre mislykket. De lyktes ikke å få ut noe materiale til biopsi. Dette var jeg i grunnen forberedt på da legene hadde advart mot at dette fort kunne skje. Nå blir det nye bilder i midten av november og antagelig et nytt forsøk på biopsi deretter.

Nå gjelder det å følge med på Ryder Cup på TV i golf. Europa har startet meget bra.

God ettermiddag fra Forus,
Da er siste arbeidsdag på prosjekt kontoret kommet til en enda og over helgen er det tilbake hovedkontoret på Jåttå.
Det klarnet opp etter hysterisk regnvær tidligere i dag. Men nå er det helg og som vanlig går lørdagen med til jobbing på FMS med mange frivillige entusiaster. Her er det travelt med mange mange prosjekter i forbindelse med museums utvidelsen.
God helg

G’morgen! Her er jeg oppe i 64 strake på NYT-wordle’n, så nærmer meg ny rekord.

Tre arbeidsdager igjen før det blir en liten ferie. Her skal vi også til Syden, nærmere bestemt kysten i Sør-Georgia. Og med bil, ikke fly .. Men fint med litt avveksling.
Da blir det nok litt mer lesing om Skippy også, tenker jeg. Godt igang med Bok 11. Får prøve å gå forbi Fnater’n ..

Leste først «Bongo».

Jeg også.

Det klarnet opp etter hysterisk regnvær tidligere i dag.

Hysterisk ja. Passende betegnelse. Hilsen en som satt innendørs på Forus og kikket på galskapen via diverse skjermer. Helgevakt nr. 1 unnagjort. 2 vakter gjenstår. Ser ut til å bli pizza på menyen i kveld før det blir å finne dyna ikke så alt for seint. Glad i å sove. "Sov mens du kan" var det en som sa til meg da han hørte at vi venter barn.

Back