Her går det i skiflyving døgnet rundt. Vi bor sammen med landslagene, reiser til og fra bakken med landslagene, står i kø til frokost og middag med landslagene og står å ser på konkurransen sammen med landslagene og tar hotelheisen med Olympiske mestre. Bra man ikke blir starstruck.
Mornings fra brunosten i Drammen.
Eller Quality River Station Hotel, som det så fint heter.
Her går det i skiflyving døgnet rundt. Vi bor sammen med landslagene, reiser til og fra bakken med landslagene, står i kø til frokost og middag med landslagene og står å ser på konkurransen sammen med landslagene og tar hotelheisen med Olympiske mestre. Bra man ikke blir starstruck.
Matserveringen er litt rar. Så vidt jeg kan forstå serveres det omtrent det samme til middag hver eneste dag, kokt laks, stekt svin og stekt storfe, div. salat, stekt rotfrukt og ris. Poteter serveres bare til frokost. I og for seg greit, men hvis man bor her i en hele uke tror jeg man blir dritt lei det samme hver dag. Da har jeg mer sans for hotell der middagsbufeten varierer fra dag til dag.
Så hvis du lurer på hva jeg skal i dag, blir det buss til Vikersundsbakken om ett par timer, så blir det å se på konkurransen og så blir det tilbake til hotellet etterpå. Skulle det bli doping kontroll, er det meget mulig at jeg må fotfølge en som skal kontrolleres, til prøven er avlagt.
Mulig jeg tar en liten gåtur i Drammen før avreise, jeg lurte på å kjøpe meg en ny bukse.
Ha en fin dag og husk å se på oss på TV.
Dopingkontroll i skiflyging? Høres litt merkelig ut, er vel ikek akkurat en idrett det går an å dope seg til bedre prestasjoner.
Konsert utenfor hotellromvinduet i kveld og etter sound checken å dømme så blir det bra.
Ha en fin en![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.