God fredag morgen fra Ris

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra kjøkkenbordet. Planlegger å avspasere etter en liten times innsats - så da blir det vel tur i bakgården. Middagen sørger gutta på Vinderen sjømat for - kommer nok noe godt i glassene også. Ha en bra fredag du også.

God morgen fra Bergen. Blir nok en tur ut til sjøkanten under innflygningen til BGO i dag, men ikke lenge. Det er jo fredag!

God morgen fra hovedstaden!

Jaggu er man ikke snart ferdig med de to første ukene i ny jobb som konsulent på Microsoft Dynamics 365. Har gått over all forventning og det læres nye ting hver dag av flinke kollegaer. Lover bra for fortsettelsen!

Ellers er det planer om en rolig helg - så får man se om den planen holder vann eller ikke [emoji51]

Ha en finfin fredag og god helg når den tid kommer!

Morn fra Kolsås. Rolige planer, blir vel en tyr til det store senteret ved motorveikrysset, delvis for et ærend, delvis for å slå ihjel tid og delvis unnskyldning for å finne noe digg til lunch.
Fruen stikker på byen etter jobb så gutta ruler heimen. Tror det åpnes en øl så fort bølla er i drømmeland i kveld

God morgen fra Romerike :)

Femte og siste dag av ombyggingen i kontorene der jeg jobber i tårnet, og 4 dager i strekk med 12-15 timers dager med fysisk arbeid. Phu for et slit ! Men. det blir bra til slutt.

Så snart er det friuke og det skal jammen bli bra kjenner jeg på kroppen.
Ha en flott dag alle

M

God morgen fra Kongsberg sykehus.

Mange på forumet som er tidlig oppe i dag gitt. Nå er jeg her på mitt niende døgn, men forhåpentligvis får jeg dra hjem i dag. Det er i alle fall det som er planen til legene om ikke dagens prøver viser noe urovekkende.

Ellers grå og trist dag i Kongsberg i dag. Det er vel litt sport på fjernsynet i dag også med både langrenn, skiskyting, skiflyvning og golf så jeg skal nok få dagen til å gå.

God morgen fra OSL. En espresso på Parken, for det blir dagstur med DAT eller en eller annen datter, til Florø. Der skal det ses på en skute. Og i kveld ender jeg opp på hytta på Beitostølen igjen. Ha en fin dag

God morgen herfra - dårlig skiføre og dårlig gåføre om dagen her, så mulig man må sikte på en tur over Grønland eller noe lignende for akseptable forhold. :drink

Ha en fin helg!

Mårnings fra det Sørlandske!
TGIF sier jeg bare!
Dagen går med til kontorering bare avbrutt av en tur ut til lunsj. Restaurantene i byen har kampanje hvor de selger en rett til 100, 125 eller 150 kr. Så det må man jo få med seg.

Så skal jeg få ut en test av Quality Tønsberg på FC i løpet av dagen samt lage fredagsbingo på FTN. Pleier å være populært....

I kveld blir det øl med en kompis. Pleier ikke å være feil det en fredagskveld.

God helg når den tid kommer!

Mornings fra brunosten i Drammen.
Eller Quality River Station Hotel, som det så fint heter.
Her går det i skiflyving døgnet rundt. Vi bor sammen med landslagene, reiser til og fra bakken med landslagene, står i kø til frokost og middag med landslagene og står å ser på konkurransen sammen med landslagene og tar hotelheisen med Olympiske mestre. Bra man ikke blir starstruck.
Matserveringen er litt rar. Så vidt jeg kan forstå serveres det omtrent det samme til middag hver eneste dag, kokt laks, stekt svin og stekt storfe, div. salat, stekt rotfrukt og ris. Poteter serveres bare til frokost. I og for seg greit, men hvis man bor her i en hele uke tror jeg man blir dritt lei det samme hver dag. Da har jeg mer sans for hotell der middagsbufeten varierer fra dag til dag.
Så hvis du lurer på hva jeg skal i dag, blir det buss til Vikersundsbakken om ett par timer, så blir det å se på konkurransen og så blir det tilbake til hotellet etterpå. Skulle det bli doping kontroll, er det meget mulig at jeg må fotfølge en som skal kontrolleres, til prøven er avlagt.
Mulig jeg tar en liten gåtur i Drammen før avreise, jeg lurte på å kjøpe meg en ny bukse.
Ha en fin dag og husk å se på oss på TV.

Her går det i skiflyving døgnet rundt. Vi bor sammen med landslagene, reiser til og fra bakken med landslagene, står i kø til frokost og middag med landslagene og står å ser på konkurransen sammen med landslagene og tar hotelheisen med Olympiske mestre. Bra man ikke blir starstruck.

Det eneste du ikke gjør med landslagene er hoppe ser det ut til :D Jeg skulle gjerne vært i Vikersund selv i dag og fulgt hoppingen live. Det er jo bare en svipptur unna Kongsberg. Helsen setter dessverre en stopper for det i år, men neste gang det er skiflyvning i Vikersund skal jeg få det med meg. Jeg skal se etter deg på TV. :)

Guten Tag fra Hamburg. Herlige møter og mye god mat.. Lander med bolaget 2025 på OSL så jeg håper jeg rekker å klemme inn noen dråper rødvin i sofaen før ukens beste dag er over.

God formiddag fra Forus,
Halve arbeidsdagen gått allerede , tiden går fort når man har det kjekt.
Men nå er det tid for lunsj før siste innspurt og helgestart.
Flott vær borger for skitur til fjells i morgen.
Ha en fin dag og god helg.

Mornings fra brunosten i Drammen.
Eller Quality River Station Hotel, som det så fint heter.
Matserveringen er litt rar. Så vidt jeg kan forstå serveres det omtrent det samme til middag hver eneste dag, kokt laks, stekt svin og stekt storfe, div. salat, stekt rotfrukt og ris. Poteter serveres bare til frokost. I og for seg greit, men hvis man bor her i en hele uke tror jeg man blir dritt lei det samme hver dag. Da har jeg mer sans for hotell der middagsbufeten varierer fra dag til dag.
Så hvis du lurer på hva jeg skal i dag, blir det buss til Vikersundsbakken om ett par timer, så blir det å se på konkurransen og så blir det tilbake til hotellet etterpå. Skulle det bli doping kontroll, er det meget mulig at jeg må fotfølge en som skal kontrolleres, til prøven er avlagt.
Mulig jeg tar en liten gåtur i Drammen før avreise, jeg lurte på å kjøpe meg en ny bukse.
Ha en fin dag og husk å se på oss på TV.

Dopingkontroll i skiflyging? Høres litt merkelig ut, er vel ikek akkurat en idrett det går an å dope seg til bedre prestasjoner. Jobber du som funksjonær der btw? Bare lurer

Uansett god fredag fra Oslo - sitter bare og ordner noe småtteri, i kveld tenkte jeg å ta meg en øl. Er vel ikke helt feil det på en fredag?

Dopingkontroll i skiflyging? Høres litt merkelig ut, er vel ikek akkurat en idrett det går an å dope seg til bedre prestasjoner.

Det har vært svært få dopingsaker i skihopping, nettopp på grunn av det du sier Hyperen. Det er lite å hente. De to mest kjente sakene er vel Andreas Goldberger som innrømmet bruk av kokain og deretter ble utestengt. I Norge ble vår olympiske mester Lars Bystøl tatt for doping for bruk av THC. Stoffene som Bystøl og Goldberger kan vel ikke akkurat sies å være prestasjonfremmede, snarere tvert i mot. Bystøl ble forøvrig tatt i Vikersund.

Du har Dmitrij Vasilijev som ble tatt for bruk av Furosemid. Et vanndrivende middel som da sikkert handlet om å redusere vekta mest mulig. Hvor effektivt det er, er en annen sak. Det var også en Hviterusser som ble utestengt for bruk av det samme stoffet i 2020.

G’morgen. Ukas siste arbeidsdag. Så blir det halvannen uke fri. Stikker vestover mandag, men gleder meg ikke til dårlig sete imen trang 739. 835 bidenpesos ekstra for oppgradering er uaktuelt. Men skal bli godt å se gutta igjen og det blir vel en runde eller to med kameraet også.

Etter noen varme dager, blir det noen netter med minusgrader og i morgen påstår de til og med at vi skal få sne …. Makan …. med sukker på.

God dag fra Vilnius. Klarte å treffe nasjonaldagen, så det er bra med liv ute. Har hatt lunch på rommet og nå blir det å rusle ut mot gamlebyen en tur.

Konsert utenfor hotellromvinduet i kveld og etter sound checken å dømme så blir det bra.

Ha en fin en
7ea6ec0ff8428671f006aed75005eefe.jpg

Sent fra min SM-F711B via Tapatalk

Lais fra EU.

Vurderer å starte en petisjon: hvorfor må vi i utlandet betale over dobbelt så mye som de i Norge for et pass? Når damen på ambassaden sa 120€ ble jeg nesten målløs. Men etter å ha kjørt i 3,5 timer kunne jeg jo ikke si «eh, nei takk» og dra tomhendt hjem igjen. Får ikke en gang ID-kort med i den prisen! What a rip off…

Jaja. Solen skinner, får plante no brokkoli og tomat og tenke på penger spart :lol:

Back