God fredag fra Sydney

Hypern

ScanFlyer Rusty
Da var det fredag og det er nydelig vær ute. Groggy og ikke helt optimal form så føler mest for å slappe av. Tar det på jetlag kvota. Har en lei tendens til å bli nærmest sykelig rammet av det men jeg klarer meg som regel etterhvert. Holdte jo på å sovne i løpet av en 15 min lang busstur i går. Samtidig bør jeg vel slutte å sitte oppe til over 02 om natta. Jaja. Ha en god dag folkens så kommer jeg meg nok etterhvert. Glad dette ikke er en helgetur. :)

Sent fra min SM-G920F via Tapatalk

God fredag fra Oslo

Fikk beskjed fra Google om at SK963 var innstilt i morgen, og så deretter i appen at jeg var booket om til Lufthansa. Dessverre nedgradert fra Plus til økonomi.....
Synd gullkortet kommer etter og ikke før denne turen, ellers kunne jeg i det minste kommet i kontakt med dem

Glugg fra Le Lavandou!
Baren heter Le Centre og ginutvalget er testet etter beste evne. De har forøvrig et par meget kompetente tonicer.
Etter et par pilsnere på verandaen og ordnet fred på jorden, koloni på Mars og slaktet alle filmene til Aksel Hennie, er det nok lurt å lade litt.
I morgen freser vi alt V60en er god for tilbake til Nice. Der er nok resten av apekattene fra Norge allerede ankommet før oss, så det blir vel en og annen 'cocktail på flybridgen' på Hotel Royal.
Ha en lytefri fredag alle der ute :)

Glad fredag fra Ris. Snart klar for en tidlig start på bryggekontoret. Stort sett inne på kontoret i dag - men med tidlig start blir det også tidlig helg. Nyt:-)

G'morgen fra solfylte Mosjøen. Siste dag her før nesen vendes sørover. Ser frem mot rølpeaften på Lillestøm.

Mornings fra Prærien. Har faktisk er par ting på to-do listen i dag. Hjem og lage pizza i kveld. Ha en fin dag

Greetings fra Tananger

Her sliter man litt med å finne arbeidslyst. Kan ha noe med at klokka ble mer enn 02 før en kom seg i seng :drunk:
Fordelen er at jeg ble ferdig med Ancillary Justice (igjen), så er det å starte på Ancillary Sword (igjen) i kveld, med mindre ting skjer. Er forresten anbefalt lesning for de som er interessert i slikt ;)

Tåke her, men den forsvinner sikkert snart. Rundt 10°C, men stiger sannsynligvis i løpet av dagen.

Ha en fin dag forumister :)

Ny god morgen fra prærien. Vanlig 8 timers dag i dag, men blir nok noen straffetimer i løpet av helgen på kontoret.

Skal kjøpe ny 55" tv, men det er vanskelig. Har iallfall kommet frem til at Lefdal/Expert/Elkjøp er dyrere enn Hifi-klubben. Noen som vet hvorfor Sony TV'er veier opptil 10kg mer enn samme størrelse fra Samsung?

Lurer litt på anlegg også som ikke tar mye plass. Klipsch Stadium er aktuelt, men egentlig litt dyrt, også er det jo en to år gammel modell. Noen tips?

Sent from my iPhone using Tapatalk

God morgen fra Lillestrøm. Jobb på 'farmen' i dag . Les gressklipp, fysisk utskeielse for meg. Men nødvendig for rølpefest i morgen :p

God fredag ja. På fredag neste uke er jeg på vei over til USA for å se på mere racing.

Ahh, blir hærlig

God morgen fra Linje 1. Formen begynner å komme seg igjen og denne gangen tror jeg det varer.

Blir sjømat&amigo med TrineLinda i kveld og så gleder jeg meg bare til morgendagens hurrabrunch.

Ny kantine skal testes i dag, da vi har flyttet kontoret, og ryktene sier vafler...

Ha en fin en

Morn fra studentbyen. Smule trøtt og sliten men er nok bare min egen skyld. Går seg nok kjapt til. Jobbehelg er det også men den blir man nok også ferdig med

God formiddag fra OSL, etter at telefonsupporten ikke kunne hjelpe endte jeg opp med å dra leeenge før tiden til flyplassen. Her var det mer sving på sakene og jeg skulle selvsagt reise på Premium også med Lufthansa.

God ettermiddag fra hovedstaden.

Her begynner man å glede seg til helg. En tur til Grefsen etter jobb for å kjøpe noen sekker jord slik at man kommer i mål med grønnsakshageprosjektet. Satser på en god sommer sånn at Fotingen kan plukke seg selvdyrket jordbær etterhvert.

Ellers fikk man nettopp siste utgave av Airliner World levert på kontorpulten. Jaggu meg en 7-siders reportasje om Norge-rundt-billetten til Widerøe :)
3267a81a6e59d3042cbdf669675c20ff.jpg

Ha en fin helg!

Sent from my iPhone using Tapatalk

God ettermiddag fra Snillfjorden. :)

Hvor sola skinner og temperaturen på skyggesiden er 20+ sånn ca. Lite skjer her, men i ettermiddag må en vel til med diverse hagearbeid som ikke ble utført i går da lillesøster trengte hjelp med et lite samarbeidsvillig badmintonnett hun hadde krøllet sammen. Tok meg en time og litt til før det var løst opp i floker etc, men nå kan tenåringene spille fotballtennis og badminton..eller hva de nå vil.

Nabofruen har bursdag i dag( jeg burde vel ordnet gave ), og da forsvinner naboene bort på hotellhelg i selveste storbyen, hvilket betyr at jeg har gården for meg selv fra i ettermiddag. Det igjen betyr en reell fare for høyt volum på morgendagens Rosenborg-kamp, mot en by som påstår de har et fotballag der nede ved ferjeleiet. ;)

Ha en fortreffelig fredag! :)

God ettermiddag fra Berger

Her er akkurat fredags vaffelen inntatt

93fd0c12aa73f8ddfb4610b528264c24.jpg

Uken har vært særs travel siden jeg også har vikariert for en kollega på ferie. Greit at man kan konseptet men har vært myyye å sette seg inn i på kort tid.

Så nå blir det godt med helg.

S

Sent fra min SM-G920F via Tapatalk

God dag fra Akersgata! Vaflene ligger tungt i magen, sammen med en dobbel hamburger. Måtte skeie litt ut i dag, ettersom det er siste fredag i Akersgata og Amedia-kantina. Vi flytter litt nærmere havet til uka. Det blir vel bra. Tenkte meg innom Youngstorget og matmesse etterpå. Kanskje man får inn en burger til, hvem vet? God fredag !

Edit: Glemte å nevne at det selvsagt skal være smør og brunost på vaflene! :old

Last edited:
God ettermiddag fra Sola - hektiske dager i vest, men sikter østover nå i kveld så man kan komme seg på Phly&Phyll i morgen

Back