God fredag formiddag fra Ao Nang

God ettermiddag fra MUC . På vei hjem. Dro ekstra tidlig ut for å unngå hordene med arabiske kvinner kommer med stort pickpack til tollkontoret og Global Blue . I fjor var det sirkus. Spes QR avgangen . Null komma null tid der. Fikk igjen en del moms, bl.a. på en ny Rimowa, 4 hjul titanium trillebag..

God ettermiddag fra Bislett! Etter en fuktig natt på luftfartsmuseet i Bodø i går, kastet man seg over telefonen til Berg-Hansen når sms om innstilling kom og kom med 1235-flyet. Hjemme to og en halv time før planlagt, og før 16?? God start på helgen tross alt!

God helg!

God ettermiddag fra EVE. Hvor jeg skal tilbringe helgen kan bli spennende. SAS kansellerte likegodt SK4095 i dag. Som mange vet, så har ikke SAS noen avganger på lørdag, så booket jeg meg likegodt billett med WF til BOO. Derfra skal jeg i teorien ikke rekke noen fly, men direkteflyet til BGO er så pass forsinket fra BGO at jeg har et lite håp om å rekke det. Hvis ikke blir det å prøve å komme meg med til OSL, og håpe det er et forsinket fly til BGO jeg kan rekke i kveld.

God ettermiddag fra EVE. Hvor jeg skal tilbringe helgen kan bli spennende. SAS kansellerte likegodt SK4095 i dag. Som mange vet, så har ikke SAS noen avganger på lørdag, så booket jeg meg likegodt billett med WF til BOO. Derfra skal jeg i teorien ikke rekke noen fly, men direkteflyet til BGO er så pass forsinket fra BGO at jeg har et lite håp om å rekke det. Hvis ikke blir det å prøve å komme meg med til OSL, og håpe det er et forsinket fly til BGO jeg kan rekke i kveld.

Lykke til! Sitter og blomstrer på SVG og håper SK4046 får meg til Galemoen i dag.....

God kveld fra Kristiansund. Den opprinnelige planen var å kjøre oppover fra Asker i dag, men med litt uheldige meldinger endte jeg opp på SK2303 i stedet. Fryktet forsinkelser og innstillinger da jeg møtte opp på Gardermoen, men endte opp med kun 20 minutter forsinkelse.

God fredagskveld ønskes!

Samme her også. Det står ny tid 22.00, men så vidt jeg kan forstå, så er fortsatt ikke flyet gått fra Bergen. .

Samme her også. Det står ny tid 22.00, men så vidt jeg kan forstå, så er fortsatt ikke flyet gått fra Bergen. .

Ser at -WFH er på vei oppover for å hente deg. Avgang klokken 23:50. God tur nedover kysten :-)

Back