God fredag fra HångKång

Hypern

ScanFlyer Rusty
God fredag fra HångKång

Ok da - det heter Hong Kong. Her har man faktisk tatt seg råd til prøve Ritz Carlton i et clubroom. Rommet ikke klart enda - men man har da wifi og lounge og slappe av i og riste av seg litt jetlag. Immigrasjonen var lat og bare la papirslippen inn i passet så jeg ba resepsjonen om å stifte den, men de tok en binders. Vil nødig bruke tid på å miste slippen ved utreise.

Har fått mail om at Optiontown har gått inn på hjemreisa i Plus ARN-OSL, men det er langdistanselegget jeg bryr meg om. Kom igjen nå a Optiontown - du svikta meg ikke på vei ut.

Last edited:
Re: God fredag fra HångKång

Ok da - det heter Hong Kong.

Heter det ikke HongKong uten mellomrom på norsk? :P /kverulere

Ang slippen kan du ta helt med ro, den fant jeg ikke og de sa det gikk helt fint, de trengte ikke se den. Men sikkert fint å ha om datasystemene er nede.. ;)

Her blåser det kuling og jeg rydder huset da det skal komme besøk på morgenkvisten. Det fine med kuling er at utluftingen er unnagjort på 5 minutter med et gedigent gjennomtrekk. Gulv, vegger og bad vaskes møysommelig mens Helene Fischer, DJ Øtzi og div pop går på full guffe på stereoen. Søvn får vi ta i morgen natt ;)

God morgen fra Oslo nord - herlig morgen med flott vær og fin temperatur - litt overraskende at fuktigheten og tåka er borte.

God helg hjemme - setter kursen til PMI og Alcudia i morgen formiddag og blir borte 12 dager.

Ha en flott helg der du er nå.

Jan

God morgen fra Sandaker. Som tross alt langt færre mennesker, ser man totalt på verden, kan skryte og ha vært på. Vel vel, ble en Roma-kapsel i dag, som var som den skulle, selv om den er kjøpt på nettet og ikke Strømmen. FN-dag og foreldrecafe i barnehagen i dag, så da er det noen plikter i ettermiddag også. Vel, jeg skal påta meg oppgaven med og gomle kanelboller med den største seriøsitet. TFIF

God morgen fra Prærien. Telefonen ble liggende igjen hjemme, men veies opp av gode nyheter fra Sas og Dnb.

God morgen fra Sola. Mange viktige gjøremål er fikset, som bestilling av hotell i Oslo fra 10-11. desember samt fly t/r. Har gniet meg fælt (som vanlig) og booket et Thon City til 573,- og Norwegian til 598,- t/r inkludert bagasje, slå den dere.
Vell, etter disse krevende oppgaver er det best å roe ned, så nå blir det kaffeslabbaras, det er egentlig ganske alright..

Ha en glitrende flott dag :)

God fredag fra havet untenfor Luanda, Angola.

Air France fikk fraktet meg fra Stavanger via Paris til Luanda. Heldigvis var det ledig midtsete så turen ble mindre ubehagelig enn fryktet.

Sonair stod for den videre transporten ut i havet, og denne gangen med en skitten EC225LP.

Overskyet og 25 grader, men det gjør ingen ting, for jeg går nattskift. Så nå er det rett i seng.

Attachments

• 2015-10-23 06.39.02.jpg
    2015-10-23 06.39.02.jpg
    318.5 KB · Views: 385
  • 2015-10-23 06.54.06.jpg
    2015-10-23 06.54.06.jpg
    92.3 KB · Views: 380

Heter det ikke HongKong uten mellomrom på norsk? :P /kverulere

Jeg tror faktisk det skal være mellomrom

det heter Hong Kong. Her har man faktisk tatt seg råd til prøve Ritz Carlton i et clubroom.

Åh, fytti katta... Det er tøffe ting!! Kos deg

God morgen fra Lillestrøm. Her bærer det straks inn på kontoret, før man skal repetere gårsdagens "øl etter kontor", men med andre folk.

Ellers synes jeg det er spennende med dette mysteriet:

Hva skjedde med tråden; "hva skjedde med konkurransen?" på Bonusfeber?

Ha en fin en ;)

http://www.sprakradet.no/sprakhjelp...rsoner/Geografiske_namn/Utanlandske_namn_G_N/

Hongkong (pinyin Xianggang) område og by i Kina (før britisk koloni); hongkongkinesar/hongkongkineser, hongkongkinesisk

Men... la oss for guds skyld ikke krangle om det, jeg skulle bare kverulere litt.. jeg skriver også Hong Kong ;)

Fnat suse... da lærte jeg det.

å fnat - fnating - fnater - fnatt - skulle/ville hatt fnat - bare hatt - uten hatt - fnatosaurus

God morgen fra Snillfjorden! :)

Grått og tidvis skikkelige skyllebyger på fjellet denne fredagen, kan visst bli bedre i ettermiddag før det på ny kommer innslag av det våte element. Ingen store planer denne dagen, så tiden kan lett brukes på å krangle med husets PS3 som har fått det for seg å være vrang denne dagen. Den spiller glatt av DVD og CD, men nå nei...ikke spill eller Bluray! Blir vel sannsynligvis en tur innom Expert for å sjekke reklamasjonsretten, men tror den gikk ut i fjor, så er stygt redd for at det ender med å kjøpe en ny PS4 siden det fort blir dyrt å sende den nåværende inn for reparasjon.

Ha en ekstremt god fredag forumister, med eller uten kranglete el-artikler!! :D :D

God fredag fra kål-loungen på OSL. Og der ser jeg at de allerede blinker boarding 40 min før avgang.

Ok da - det heter Hong Kong. Her har man faktisk tatt seg råd til prøve Ritz Carlton i et clubroom. Rommet ikke klart enda - men man har da wifi og lounge og slappe av i og riste av seg litt jetlag.
Vil advare mot tyggegummiklyser under bordplatene i loungen der. Lett å få ødelagt buksene. Og ta deg tid til å slappe av i bassenget i 118., boblebadene utendørs der oppe er derimot en kald opplevelse.

God fredag fra kål-loungen på OSL. Og der ser jeg at de allerede blinker boarding 40 min før avgang.

Vil advare mot tyggegummiklyser under bordplatene i loungen der. Lett å få ødelagt buksene. Og ta deg tid til å slappe av i bassenget i 118., boblebadene utendørs der oppe er derimot en kald opplevelse.

Hehe uff da - ja tok meg tid til svømmebassenget. Ganske fint der oppe. Egentlig ganske fornøyd med servicen her - men det skulle pokker meg bare mangle når man betaler så dyrt. Virker ikke som en eneste forespørsel er for stor eller for liten for personalet her - de finner alltid en løsning og hver gang jeg ser litt "lost" ut og tenker på hvor jeg skal eller noe så er det noen over meg og spør om jeg lurer på noe.

God dag fra Akersgata. Sannelig blir det øl etter jobben i dag også, etter at vi hadde kunder på musserende (etter mitt valg, sjølvsagt!) og underbetalte unge kolleger fra Tsjekkia med på middag etterpå. Hard uke, rent sosialt og drikkemessig, i hvert fall - og sannelig ligger man ikke bakpå med jobben også. Så det blir greit med helg nå, dere! Ha en fin-fin fredag!!

God fredag fra Vigra.
Etter ei uke i Bergen og Sunnmøre er tiden kommet for å komme seg over fjorden til Skottland, hvor man om ikke mange dagene flakser sørover på jobb igjen.

Ha ei god helg folkens! :-)

God ettermiddag fra det Sørlandske!
Et lite kjøreoppdrag skal utføres før man skal støtte de franske vinbøndene i Reims siden det er Champagne Day i dag.
Mer Jägermeister er også kommet på eget lager, så det blir ingen alkoholproblemer her i helgen! :colgate:

Mon tro om blandingen av Jägermeister og Champagne er en god kombo??

Ellers synes jeg det er spennende med dette mysteriet:

Hva skjedde med tråden; "hva skjedde med konkurransen?" på Bonusfeber?

En som heter Alf kommer til å få sand i skoa. Så fneit du det!

Back