God fredag fra Seoul

Someone

Moderator
Medlem
God morgen fra Seoul. Om ikke lenge går turen opp til DMZ for en kikk over til Nord-Korea. Ingen Kim ingen kos, som de sier der oppe

God Fredag Morgen. Her står det og få svelget frokosten og så komme seg avgårde på kurs fra 07:30 til 09:00 eller 10:00. Men men det er fredag og helg tenkte meg kanskje en tur ut til SVG og snappe noe bilder hvis jeg får tid nå til dags, så håpe alle andre flyvenner får en fin dag :D

Godmorgen fra Koksijde

I dag 9 timer på en messe. Og dette er første dagen av seks! Heldigvis flott vær her i Belgia.

God morgen fra Lillestrøm. Her forbereder man seg til en særdeles kort uke på jobb. Nemlig 1 dag. En helt passe uke.

Kom hjem fra gokkebygda igår kveld og rakk det som vel blir den siste praten med Learjet på broa. Med mindre jeg blir en fisk. Hyggelig var det ihvertfall.

Ha en super duper dag.

That's FRRRRRRRRRRRRIIIIIIIIIIIDAAAAAAAAAAAYYYYYY! =D Rakk ikke morrakaffen før nå, sju timer på jobb igjenstår før turen går til Stavanger hvor hele eller deler av helgen tilbringes i Pizzabaker`n eller på skinner.

Ha en fin dag! =)

Ò herlige fredag!!

Da er det fredag og jeg er klar for helg.
Startet dagen med å fornyelse av førerkortet, har fått med noen ekstra bokstaver på grunn av en eller anna regel. Men ikke noe spennende, jeg har tydeligvis lov til å kjøre Moped og Snøscooter... :-D
Det som er minst like viktig er at jeg får beholde E klassen min..

Ellers er det møtevirksomhet før helga kommer å tar oss, må legge om til vinterdekk i ettermiddag og så blir det vel noen rolige øl i kveld!

Ha en god dag godt folk.

Det er så artig å følge med på dere 8-16 mennesker synge hallelulja hver Fredag :p
Vi skiftarbeidere derimot er nettopp ferdig med midweek-weekend og her skal det jobbes hele helgen fom 15:00 sharp! Satser på litt FZFG og de-ice slik at kveldene går fort.

God helg! :up:

Good friday from Trondheim

Her er dagen godt igang, og jeg kjenner det skal bli godt med helg. Håper alle får en strålende dag :D :D :D

Friday my ass!
Denne dagen byr på 2xjobb pluss tannlegebesøk og en person som vil komme på visning i leiligheten utenom oppsatt visning. Kan ikke helt se at dette er en fin dag nei! Dessuten blir det en dyr dag! Tannleger er sannelig dyre i drift! Skal være glad når denne dagen er over sånn i 4 tiden i natt. Satser på at lørdagen blir bedre!

Slit med helsa....

BF:cool2

PS: Er det rart at jeg drikker? :drunk:

Jeg har fri til lørdag om en uke, det er hva vi skiftarbeidere kaller helg :baeh

Blir en tur til Fotovideo for å hente kanonen som har fått en aldri så liten gratisrens og oppgradering. Traff forøvrig en kollega der i går som hadde gått berserk i hyllene og hadde brent av 26 laken. Pytt pytt, mer stål inn på konto neste måned var svaret jeg fikkm:cool:

Må samtlige ha en fin weekend.

Hat fri fra tirsdag denne uken, og jaggu har jeg ikke fri i 10 dager til enda!

Litt tregt går enkelte dager dog, da det meste av venner og bekjente er spredd rundt omkring. Lurer på om jeg ikke skal ut å leke sprek idag igjen.

Good helg!

God morgen fra Thessaloniki. Gårsdagen var veldig fuktig, mine greske venner og meg var ute på byen i Veria(liten by utenfor Thessaloniki). Det ble meget fuktig da innehaveren av utestedet var en god kompis av min venn som jeg bor hos. Selvfølgelig måtte "the norwegian" shotte omkapp med eieren av utestedet. Ikkje braaaaa.

Uansett formen er fin nå, og dagen byr på sightseeing, god mat, god drikke, og godt selskap!

Thomas

Det er så artig å følge med på dere 8-16 mennesker synge hallelulja hver Fredag :p

Agreed, jeg sov til 12.30 i dag (ish...) - livet som student er godkjent + :p Det pissregner ute (det må være alvorlig tørke et sted i verden, det har regnet noe avsindig i Tromsø i det siste), da er det godt å bare sitte inne og lese litt pensum og kose seg med det :)

Skal på humorkveld med Finn Arve Sørbøe og "slå berlusconi" i kveld, det satser vi på blir både bra og morsomt. Ellers.... tjæ. Næh. Dagan de går nu :colgate:

God ettermiddag fra Bergen. Akkurat kommet hjem med WF615 og ferien er startet. I morgen går turen over dammen med CO til Las Vegas. Blir CO39 til EWR og videre derfra. Blir nok bra tenker jeg! :)

Vi skiftarbeidere derimot er nettopp ferdig med midweek-weekend og her skal det jobbes hele helgen fom 15:00 sharp! Satser på litt FZFG og de-ice slik at kveldene går fort.

God helg! :up:

Det er så sinnsykt deilig at det ikke bare er meg som skal jobbe. Her på Forus er arbeidshelgen så vidt i gang. Tilsammen 30 timer jobb ligger foran. Satser på en fredelig helg. Men, alt kan skje. *bank i bordet*

Friuken som ligger bak startet jo veldig bra med en fantastisk fly og flyspotte-tur forrige helg. Mandag var jeg sånn i noenlunde form. Men siden tirsdag har jeg vært ganske slapp, forkjølet og feberish. Typisk at resten av friuka gikk bort til ingenting. Men så har jo været vært ganske dårlig og. Men nå er man så godt som restituert og det er jo bra....

God kveld fra lufta mellom Norge og Sverige ett sted.. Helt grei flight sålangt, bortsett fra knirkende seterygg på 9D og LN-DYK. Med siden av meg sitter en dame med en baby, så satser på at den holder fred til vi er fremme på ARN.

Ønsker alle fortsatt god kveld. :)

God kveld fra Hagan, Nittedal

Her har familien fortært fredags taco. (med min spesielle oppskrift som inkluderer cola)
Nå er det familie hygge i sofaen med Idol og julebrus :) Sånn går nu dagan som småbarnsfar.

Har også vært og signert kontrakten med min nye arbeidsgiver i dag.
Så da passer det jo at Someone i er i Seoul. Byen som huser HQ til min nye arbeidsgiver - Korean Air.

Bare litt over en uke igjen til oversheriffmesteren forlater passasjerene sine og går over i fraktbransjen.

God helg :drink

S

God kveld fra Hagan, Nittedal

Her har familien fortært fredags taco. (med min spesielle oppskrift som inkluderer cola)
Nå er det familie hygge i sofaen med Idol og julebrus :) Sånn går nu dagan som småbarnsfar.

Har også vært og signert kontrakten med min nye arbeidsgiver i dag.
Så da passer det jo at Someone i er i Seoul. Byen som huser HQ til min nye arbeidsgiver - Korean Air.

Bare litt over en uke igjen til oversheriffmesteren forlater passasjerene sine og går over i fraktbransjen.

God helg :drink

S

Da ser vi vel deg snart på passasjer siden igjen ;)

G'ettermiddag fra Cumming, hvor hanen galer fortsatt. Sol og fint etter et par grå dager. Kaldt, imidlertid - gradestokken var såvidt på nordsiden av null i natt. Høst i luften ... '

Guttungen klarte å pådra seg et brudd i lillefingeren da han og noen andre spilte (amerikansk) fotball etter skoltid i går ... så kvelden ble tilbragt på legevakta hvor han ble forskriftsmessig surret opp og påsatt skinne ...

To timer til helg - kjenner jeg har fortjent et par øl ved utepeisen i kveld ...

Back