God fredag fra Oslo

Hypern

ScanFlyer Rusty
Hei og god morgen - sjeldent jeg er fullt oppe og klar for dagen kl 05, men man skal da ut å fly en tur. Til Milano, dessverre med Ryanair fra Sandefjord om man skal si det. Joda Torp er en liten og effektiv flyplass, men Ryanair er liksom ja Ryanair. Ser det er et forholdsvis ungt fly som skal fly i dag, ble levert Ryanair i juli 21 - EI-HGR. Sjeldent med irskregistrerte fly fra Bergamo ser jeg, stort sett fly registrert på Malta som har fløyet ruta i det siste.
Ha en fin dag.

God morgen fra Amerika - hvor en også er nesten klar for tur til Syden i Amerika, Lillestrøms Toyotaén er pakket og klar for I-5 blues, fredag og mesteparten av lørdagen blir langs Interstate 5 helt ned til Los Angeles, så skarpt til venstre og inn til Palm Springs hvor solen og svømmebassenget (Cnausen Life) er klart. Liten oppgradering av de kalde øl fra Cnausen Style, det blir noe mere lokale brygg, kan høre en Pliny the Elder rope på meg.

Jobbmessig ble det levert 2 Prosjekter i dag (OJB Style !!) og Mandag starter neste, med kunstig intelligens - grådig morro.

Best frifredag fra Ris. Kaffe og mokkabønner til forum og nyhetene. Så skal jeg vel sove litt igjen…helt greit med en dag uten planer. God tur til Milano og Palm Springs til de to foran meg.

Stri-grompf fra R12 på vei til Gardis. Hard messehelg venter i Nederland der jeg basically ikke er herre over noe, men skal sprelle og underholde fra morgen til kveld og det blir lite søvn. Det er lite motiverende sånn helt på tampen av sesongen. Få alle til å smile, kose seg og le 8 timer i strekk når man bare vil be alle dra til skogs. For sikkerhets skyld var KLM balja 9.20 kansellert så jeg ble booket om til SAS kl 0755. Får sitere Harstad familien i Charterfeber; "Dræp mig". :)

Men... jeg har nå en oase på 1 drøy time på AMS der jeg skal sitte helt i fred med mat, data og kaffe før heg henter leiebil og styret starter. Det er fint. Og så skal jeg hamstre Bamse Mums på OSL. Det blir bra.

Ha en bedre fredag

God morgen fra Riksen. Her går det unna gitt. Jeg så for meg en rolig dag i går, men så fant de ut at de ville gjøre en PTC. Det vil si de går inn gjennom magen og ned til lever og galleganger. Et dren hadde løsnet og måtte erstattes av et nytt. Høres fælt ut, men en merker svært lite til de selv en er våken. Men en får kraftige medisiner og er rimelig bedugget der en ligger. Tror ikke det er noe på planen i dag bortsett fra antibiotika. Satser på hjemreise i morgen.

God morgen. Da kom vi oss endelig tilbake i barnahagen. Hjemmekontor så jeg både får unna en løpetur og et par andre forberedelser til helgen og neste ukes turne. Ha en fin dag

God morgen fra Gaustablikk. Fjelkontoret er åpnet. Gnistrende kald morgen uten en sky, fyr på peisen og kaffe i koppen. Da er det ikke noe problem å produsere litt før skisesongen åpner i ettermiddag.

God morgen fra Knausen. Knitrende peis, Evergood, havregrøt og badekåpe - for en combo... Mine utelandske kollegaer (og sjef) skjønner ikke helt dette med at nordmenn klarer å kose seg og jobbe samtidig.

Liten tur bak i Marka skal erstatte svømming, og så blir det middag med gutta i kveld hvor mitt eneste krav var Aass på fat og slik ble det.

Artig ar Dragen stakk av med den nye symaskinen. Nå har lissom Indier-SUVen blir sistemann til mølla.

God morgen fra nesten Fbu Terminal. Kontordagen gått igang. Diversemøter frem til 13.30 før en kan begynne å jobbe litt.

God morgen fra gjemmekontoret. Noen timer kontorering, før det skal bli digg med helg. Bare avbrutt av litt konsertbillettjakt om noen minutter.

Artig ar Dragen stakk av med den nye symaskinen. Nå har lissom Indier-SUVen blir sistemann til mølla.

Pardon my uvitenhet, men jeg tror ikke jeg har fått med meg hva slags SUV som produseres i India?

Ha en god en :)

Hei og god morgen - sjeldent jeg er fullt oppe og klar for dagen kl 05, men man skal da ut å fly en tur. Til Milano, dessverre med Ryanair fra Sandefjord om man skal si det. Joda Torp er en liten og effektiv flyplass, men Ryanair er liksom ja Ryanair. Ser det er et forholdsvis ungt fly som skal fly i dag, ble levert Ryanair i juli 21 - EI-HGR. Sjeldent med irskregistrerte fly fra Bergamo ser jeg, stort sett fly registrert på Malta som har fløyet ruta i det siste.
Ha en fin dag.

Ryanair liksom Ryanair og derfor er det dessverre å fly med de? Flydd Ryanair et par ganger nå post covid og er vel ingen forskjell mellom de, SAS GO eller Norwegian.

Ryanair mangler forresten fly grunnet mye forsinkelser fra Boeing, så må rokere litt på fly.

God ettermiddag fra hjemmekontoret,
Mye på "blokka" i dag så det ble gjemmekontor hvilket er en sjeldenhet for mitt vedkommende.
Det skal også jobbes litt på FMS utpå ettermiddagen siden morgendagen går med til forhaling østover til ARN.
Ha en fin dag.

God formiddag fra Skaun!

Endelig hjemme for ei FRIHELG, noe som ikke har vært på flere mnd...

Kom hjem sent i går kveld fra Malta, via Zurich og Oslo. Swiss stilte med en "operated by Air Baltic" på første legget, men satt helt alene der fremme på 1A og fikk veldig god service. Flyene fra Malta er smekkfulle til tirsdag neste uke pga stor messe (SIGMA), så glad jeg kom meg hjem. :)

Nyte minusgradene nå, har faktisk satt en ribbe i ovnen så middagen i dag blir "bare lækker".

God helg alle sammen, neste uke blir det snartur til Chicago, så om noen har noen tips til en sjel som er der i 4 dager, skrik ut! Alle tips settes pris på!

Kim

Heia fra 3F og 4F på SK272; når både far og barn vil ha vindusete blir det slik[emoji41][emoji23] Kom hjem fra Tromsø 23:00 i går kveld, og ser frem til helg etter en litt for hektisk uke - noe neste uke også til dels bærer preg av[emoji28] Snart juleferie heldigvis!

Hepp hepp .. Ryanair er bedre enn sitt rykte, så lenge alt går som det skal ihvertfall. Men har jo Spirit og Frontier å sammenligne med, da .. :p

Har unnagjort valpetur og søppeldynga. Nå venter helgevakta. Fruen skal over til Augusta og herse med guttungen, så her blir det fredelige tilstander.

Men først må jeg finne et malingspann ..

God ettermiddag fra Forus. Det begynner å nærme seg helg her også. Skal bli good. Ikke helt de store planene bortsett fra en liten bytur i morgen. Begynner å glede meg til langfri fra midten av neste uke. Da skal vi kjøre Østafjells i den japanske sedanen. Eller kanskje det er en Compact? SUV er det hvert fall ikke. Men den er japansk.

God ettermiddag fra Chiang Rai
Her våknet man opp til et jordskjelv litt før kl. 09, men såpass langt unna at det ikke er noen skader her. Skjønte ikke helt hvorfor jeg helt edru begynte å kjøre seng noen sekunder før skjelvet
Overskyet og norsk sommertemperatur heri dag, fant endelig et svømmebasseng jeg kunne bruke til trening - et 25 meters basseng inne i skauen (6 baner) - 80 bath
Typisk å finne det siste dagen før returen går til Chiang Mai en drøy ukes tid før Lufthansa A380 forhåpentligvis står klar med sete 2A

God helg fra Bygdøy.
Såå digg med fri fredagskveld her ute igjen, alt for lenge siden sist.
Når det i tillegg er fri i morgen og, siste Sas 737 på søndag, samt forfriskene vinterkaldt ute, må det hele bare feires med god sushi og en iskald Burgund i kveld.

Last edited:
God morgen fra gjemmekontoret. Noen timer kontorering, før det skal bli digg med helg. Bare avbrutt av litt konsertbillettjakt om noen minutter.

Pardon my uvitenhet, men jeg tror ikke jeg har fått med meg hva slags SUV som produseres i India?

Ha en god en :)

Plenty med SUV’er som produseres i India[emoji846] Her er en lekker en…
825ca5084f148089d1466772002f4bc9.jpg

Ellers god aften fra Oslo. Snart ut sammen med kona for å gumle i seg en burger på Døgnvill. God helg ønskes!

Back