God fredag fra Oslo!

Twin Otter

ScanFlyer Mile High Club
Medlem
God mandag fra Tullinløkka. Ser ut som at jeg ikke trenger bekymre meg for å rekke jernhesten hjem etter gårsdagens festligheter. Så nå blir det å legge grunnlaget for noen timer på tog med hotellfrokost. Muligens ikke like bra som frokosten på Knausen? Men jeg er optimist likevel.

God morgen og tusen takk for i går. Hjemmekontoret er åpnet og kaffekopp nr 2 er ferdig drukket. Nå blir det julemarsipan til kopp nr 3. Ha en tipp topp fredag!

God morgen fra Hvalstad. Alt levert i barnehagen og fyrt opp hjemmekontoret. Dobbelt Teamsmøte før jeg må ut å levere tilbake Passaten etter 3 års leasing. Det kan jo kombineres med en løpetur. Ha en fin dag

Sånn passe god morgen fra Grønland[emoji6] Men litt frokost og kaffe gjør nok susen slik at man snart kan åpne hjemmekontoret. Ingen store planer for dagen utenom Kroatia - Brasil på skjermen og litt tapas og rødvin i heimen sammen med fruen. Endelig fredda!

God morgen fra L12 innover mot kontoret. Fortsatt litt togtrøbbel, så står og blomstrer i Drammen. Var ett hyggelig lag i går, veldig hyggelig å se så mange kjente igjen! Ønsker alle en flott dag!

God morgen fra Knausen - neppe noe bedre frokost her enn i hovedstaden gitt, dårlig innkjøp endte med rugsprød med flykræsj og Tabasco.

Kaffen er god og peisen knitrer - litt strek i regningen er at en hangover Drage også har gjemmekontor, og de rutinene er ikke het like. Ned på Jacobs og hente lunsjen senere som er en svært god tartar de lager.

I kveld er det intimjulebord med sylte.. Det er favoritten.

Ha en fin fredag.

God morgen fra Kongsberg.

Det ser ut som dere hadde et veldig hyggelig julebord i går. Skulle gjerne vært der, men det var nok en riktig beslutning å dra hjem. Nå viste det seg i tillegg at all tog trafikk mellom Hokksund og Kongsberg ble innstilt i går kveld, så det hadde blitt litt styr med å komme seg helt hjem.

I dag er det trening med slavedriveren (fysioterapeuten) på programmet. Nyttig å få trent litt styrke og bygge seg opp igjen. Det trenge etter at de fleste muskler ble liggende igjen på Riksen i høst.

"God" fredag fra Oslo. Ble plutselig ganske kvalm og dårlig i går kveld før jeg skulle på vakt så den kastet jeg inn håndkle på. Pga det så har jeg ikke hatt noen god natts søvn heller. Virker uansett som den verste kvalmen har gitt seg litt nå da. Uansett her får jeg bare ta det med ro i dag og leke meg litt med ChatGPT kanskje og kanskje booke noen hoteller på USA turen jeg booket i går. ChatGPT er litt gøy da, da jeg selv har lekt meg litt med maskinlærignsalgoritmer for lenge siden.

Virker som det er en del ting som er ute og går nå så håper alle her inne holder seg friske frem mot jul.

God Morgon från VY buss 600 mot Göteborg.

Tack för ett trevligt julbord igår. Formen är väl som förväntat, helt på topp! Ha en flott fredag var än du är!

God morgen fra Park Inn, Oslo.
Her er formen super og en er klar for litt frokost.
Senere går turen hjem til Stavanger hvor det skal slappes av til i morgen, for da bærer det tilbake til det årlige julebordet med kompisgjengen.
Ha en glitters fredag :)

God morgen fra Forus,
Kjempehyggelig kveld igår , morgentimen ble brukt til forflytning vestover fjellet med SK4011.
Det blir litt kontorering før møte utpå formiddagen på Flymuseet og gjennomgang med den nye sjefen på museet i Bodø.
Samarbeidet mellom museene skal styrkes.

Ha en fin dag alle.

God morgen fra Lillestrøm. Her har man fått kontorert bittelitt og drukket kaffe. Det er vel planen å fortsette med før det er julebord med bortekontoret i kveld.

Ha en stilig dag

God fredag formiddag, har en fridag i dag før det braker løs med julespill for et "Syng-med-oss" kor i helgen på Grefsen, koret heter rett og slett SingAlong og vi har holdt på i 12 år nå ( - 2 under pandemien).

Kvelden i dag toppes med julekonsert med Fagottkoret på Oslo Spektrum :)

G’morgen fra gråværet i vestsørøst. Det ‘norske’ høstværet gir seg ikke selv om det er varmt nok til å sitte ute i t-skjorte.

Nå blir det dynga, super’n og mer kaffe før gjemmekontoret venter.

Back