God fredag fra Deltabyen!

Åh - kjenner igjen på meg hvor deilig det er å ha hjemmekontor .... :up:
Jeg har jo det, skulle bare igjennom Oslo, men den gang ei..
Tenkte å være smartere enn systemet, noe som resulterte i at det toget jeg satt på stakk, men er bare ti minutter etter det...

Sent from my HTC One M9 using Tapatalk

God ettermiddag fra DY1516. Klar for en helg i Praha. Har allerede vært gjennom både xcel og vafler, så da anser jeg fredagen som over. Skål!!!

Sent fra min SM-G901F via Tapatalk

God ettermiddag - ble hjemmekontor i dag (så slapp jeg togproblemene også), og nå på ettermiddagen skinner solen. Ser ut til å bli en fin helg.

Trivsel på Oslo S når driften treffer vifta..
Jernbaneverket har vel hatt en av sine mindre gode uker denne uka...

Morn fra studentbyen. Blir bil for sykkel til Forskningsparken og IFI i dag da man også skal oppover til et slikt fjell i ettermiddag. Bruker antagelig lenger tid på å kjøre fra Sogn til IFI enn å sykle :p
Er ikkje desse plassane rett vedsidan av kvarandre??

Vel vel, kvelden frå Trondheim. Veir og magen til minst sette stoppar for hyttetur.

Har fått sjonglert ferdig noko så vanskeleg som ei booking trondheim Bergen... EB-billettar kan eg like! Sjølv om dei ideelle fligthane eg såg i går ikkje var der i dag. Blir berre tull når ein ikkje hugsa å sjekke når det viktige møtet er har masa på å få til er, før ein bestiller vekestur...

No snart natta.

Sent fra min MotoG3 via Tapatalk

God fredagskveld fra det Øvre Romerikske. Endelig helg, med minimalt av planer.
En pizza godgjør seg i ovnen, og jeg fant konsert med Åge på TV'en. Irriterende at jeg ikke har en 4/6 sixpack stående også.

God helg ønskes :)

Back