Har forresten oppdaget en ny problemstilling ifm. Koronakrisen, som neppe verken Erna, Bent, eller FHI har tenkt på. en kollega av meg har bursdag i dag, men med alle sittende hjemme på hjemmekontor så var det jo ingen som fikk kake! Makan!.
Nå vet du hvordan jeg har det som fjernjobbende for norsk firma fra hjemmekontor i Nord-Georgia. Hver gang det kommer posting om 'kake i baren!' sitter jeg her med vann i munnen .. og enda verre er det når de poster bilde av den. Sikkert bare fpr å erte meg ....
VPN-teknologien har visse mangler ...
Nå vet du hvordan jeg har det som fjernjobbende for norsk firma fra hjemmekontor i Nord-Georgia. Hver gang det kommer posting om 'kake i baren!' sitter jeg her med vann i munnen .. og enda verre er det når de poster bilde av den. Sikkert bare fpr å erte meg ....
VPN-teknologien har visse mangler ...
. Har ihvertfall ikke tenkt å fremprovovosere noe ... (famous last words....?)
Men du har vel hatt den jobben ganske frivillig i over 10 år nå?
Du kunne jo f.eks. ha jobbet på cola-fabrikken istedenfor.
Hei fra Sandnes. Langhelg men likevel tidlig opp i dag. Har prøvekjørt en Ioniq, Soul og en Leaf. Akkurat nå står det mellom Ioniq’en og Leaf’en. Men den var jo litt søt den Soul’en og.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.