God fredag ... ellerno ...

LN-MOW

Flyklapper
Medlem
Jeg bare åpner med denne, jeg ..... Fortsatt torsdagskveld her.

be5cfe44a051607cd65f93cdc38fbcd0.jpg

Uffda, Fredag den 13.? Best å holde seg i senga hela dagen, men siden det er 2020 kommer vel huset til å brenne ned.
:cry:

Glad fredag. Jeg har riktignok frontkollidert på en fredag den 13. - men å skylde på noen andre enn meg selv skal jeg ikke gjøre. Tenker dette blir en bra arbeidsdag og så starten på en rolig helg. Spaghetti Vongole i kveld med hjerteskjell fra Steigen...østerriksk perlende vin i glasset. Ha en digg start på helgen du også.

God morgen. Den regnskuren som kom under skole- og barnehagelevering var ikke helt med i beregningen, så ble en litt våtere affære enn planlagt. Så får tørke opp mens jeg fyrer opp espressoen. Forhåpentligvis spiller excel nok på lag til at jeg kan legge inn en god løpetur i løpet av dagen. Ha en fin dag

Hørte en litt snodig og flyrelatert sak sak på NRK nå i dag tidlig: Tidligere på morgenen hadde Widerøe meldt inn at morraflyet til Mehamn var kansellert, fordi det ikke var noen passasjerer som skulle hverken av eller på. Greit nok. Men så tar en lytter kontakt med NRK og forteller at hun og noen andre skulle til sykehuset i Tromsø med den aktuelle flygningen. De hadde imidlertid fått beskjed om at WF-flygningen var innstilt på grunn av teknisk feil (!). Så for henne var det iallefall en fredag 13. og hun lurte naturlig nok på hva Widerøe holdt på med.

God fredag morgen til dere alle her på forumet. Håper der ikke opplever teknisk i løpet av dagen.

Last edited:
Morn fra hjemmekontoret, nå i riktig tråd. Apple informerer om at nyeste macOS er klart, alltid litt spenning til om utviklingsmiljøet fungerer som det skal. Overgangen til Apple File System for et par år siden skapte nok trøbbel til at man må ha en "gammeldags" partisjon som man kjører utviklingsmiljøet på...

God morgen fra den foretrukne kollen. Nykvernet kaffe og grøt nytes mens man videresender noen mailer.

Snart kommer legen som tok i mot junior i Dubai innom og så blir det en deilig tur til Ullevålseter.

Forrige uke ver det i snitt 1,2 mil per dag og regner med at dette øker nå som selv bondelandet har stengt svømmehallene :(

Fredag den trettende startet med vannalarmen som peip hos den nye naboen som holder på å pusse opp med dertil hørende vannlekkasje i de to leilighetene under. Heldigvis ingen skade hos meg. Nå er rørlegger på plass for å ordne opp. Får håpe det var all ulykka dagen bringer med seg.

Etter litt gjemmekontorering settes kursen vestover i fylket for en avslappende hyttetur i landlige omgivelser. Det meldes regn hele helga, så det er bare å ta med et passende barskap og noe godt lesestoff....

God helg når den tid kommer.

God formiddag fra lufhavnen utenfor Jessheim.

Fått unna dagens trucker med laks og slikt til Mumidalen, så er det å legge litt planer for neste ukes trafikk. Innimellom må det planlegges litt gods som skal flys til fjerne himmelstrøk. Så egentlig mer enn nok å drive med.

Satser på at nivået holder seg ut dagen og at man kan avslutte på normert tid

S

God ettermiddag fra et snøfattig nord.
Starta morgenen med innbrudd på bruket. De klarte å rive med seg et par LED-barer som skulle monteres på en av bussene våre, ellers var det bare et endan rot som måtte ryddes opp i etter at politilensmann hadde vært med mobiltelefon og linjal for å sikre bevis. Klipt over kablene til overvåkningskameraene hadde de også gjort.
Ellers brukes dagen med å bestille tøymunnbind. Lurer på hvilke vi skal gå for, bare gi tips hvis noen har gode forslag på brukbare varianter av den slags. Må for øvrig også sikre kosten for helga. Mye god mat i godt juleøl, sier’em...

God helg!

God dag fra Lillestrøm. I dag har vi faktisk vært litt på gjemmern. Jeg og Elefanten har vært ute og handlet ferdig og laget julekalender til Storsmurfen. 23 pakker, nummerert og klare. Den siste er ikke helt ferdig enda.

Ikke nok med det. Vi har handlet skapet fullt. Vi har vært så sunne og flinke denne uken så nå blir det øl snart. Nevnte smurf skal hentes på jobb om 1 time og 42 minutter. Da blir det breislædd i svingene hjem. Hylende bråstopp i garasjen. Løpende opp trappene med hendene over hodet.

klikk

glugg glugg

BÅÅÅÅIIIIIII

Ha en fin en

Foreløpig ulykkesfri fredag. Satser på at det holder. Har ihvertfall ikke tenkt å fremprovovosere noe ... (famous last words....?)

Ser ihvertfall ut til å bli en solrik dag. Nå mer kaffe mens jeg trapper ned mot firedagershelgen.

God fredag fra gjemmekontoret. Sykt mye å gjøre i dag, faktisk.

Har forresten oppdaget en ny problemstilling ifm. Koronakrisen, som neppe verken Erna, Bent, eller FHI har tenkt på. en kollega av meg har bursdag i dag, men med alle sittende hjemme på hjemmekontor så var det jo ingen som fikk kake! Makan!.

Skulle også ha vært på en konsert i kveld. Fingers cross for neste år.

Ha en god :)

Har forresten oppdaget en ny problemstilling ifm. Koronakrisen, som neppe verken Erna, Bent, eller FHI har tenkt på. en kollega av meg har bursdag i dag, men med alle sittende hjemme på hjemmekontor så var det jo ingen som fikk kake! Makan!.

Nå vet du hvordan jeg har det som fjernjobbende for norsk firma fra hjemmekontor i Nord-Georgia. Hver gang det kommer posting om 'kake i baren!' sitter jeg her med vann i munnen .. og enda verre er det når de poster bilde av den. Sikkert bare fpr å erte meg ....

VPN-teknologien har visse mangler ...

Nå vet du hvordan jeg har det som fjernjobbende for norsk firma fra hjemmekontor i Nord-Georgia. Hver gang det kommer posting om 'kake i baren!' sitter jeg her med vann i munnen .. og enda verre er det når de poster bilde av den. Sikkert bare fpr å erte meg ....

Innlegg # 13 paa fredag den 13’ende - spis 4 kg hvitløk og loep rundt en sirkel med veivende armer inntil det begynner aa sne !!

Her er bassenget aapent og i en overgangs periode aksepterer vi klippekort fra Baerum og folk som svoemmer i Asker :)

..... ellers en travel dag med altfor mange moeter .... foer happy hour ved bassenget med den lille italienerinnen....
Glad fredag fra Bassengkanten

Hei fra Sandnes. Langhelg men likevel tidlig opp i dag. Har prøvekjørt en Ioniq, Soul og en Leaf. Akkurat nå står det mellom Ioniq’en og Leaf’en. Men den var jo litt søt den Soul’en og.

Men du har vel hatt den jobben ganske frivillig i over 10 år nå?

Du kunne jo f.eks. ha jobbet på cola-fabrikken istedenfor.

. Har ihvertfall ikke tenkt å fremprovovosere noe ... (famous last words....?)

Så du skal ikke prøve fallskjerm hopping, eller hang gliding idag?
(Skjønt hvis du er optimist så er dagen enda ung her på øst kysten..) :cool:

Men du har vel hatt den jobben ganske frivillig i over 10 år nå?

Du kunne jo f.eks. ha jobbet på cola-fabrikken istedenfor.

Sant nok, og frynsegodene ville jo vært uslåelige! Men det er jo hyggelig å kunne besøke gamlelandet i embeds medfør innimellom også. Kanskje jeg kommer over et par ganger til før Trygdekontoret begynner å hive penger etter meg .. .

Back