• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God alt for tidlig morgen fra ENGM

kekker

Onkel reisende kekker
Når man er første betalende kunde på Monolitten er det et tegn på at man er tidlig nok ute...

DY520 skal ta meg til SVG, så blir det retur rundt halv seks med en annen rødsnute.
Håper virkelig tidsplanen holder i dag!

En god dag til dere alle!

Mornings. Nok en tur til den ytre provinsen for et oppdrag. Planer om Sats i kveld, samt kanskje få unna litt mer malerarbeid. Ha en fin dag

G'morra fra Trondheim
Kruttkaffe i koppen og klar for ny dag,de første kundene er allerede på plass. Ser ikke ut for at der er alt for mye planer idag....heldigvis.
Med ønske om en strålende dag :) :) :)

God morgen fra en kald plass i Oslo nord - se her:

1394394_10151727050231260_1480736726_n.jpg

Så får man bruke en time på å gå igjennom dette forumet :fly

Jan

Grompf... Dugnad på lageret venter. Grrrrrr...

Får håpe de har fiskeboller.

God onsdag etc etc også da

God morgen fra hovedstaden.

Sparkende F er nettopp avlevert barnehagen. Da resten av firmaet er på Farris Bad så har jeg også idag hele kontoret for meg selv. Sånn går det når man har sagt opp og slutter om 1,5 uke. Da får man ikke være med på slikt :p Får trøste meg med at jeg i løpet av desember i ny jobb får flere dager med praksis ute i diverse norske filialer av delikatessebutikken Hudson News. Har hørt rykter om en elefnat som kunne tenke seg lærlingplass ^_^

Ha en bra onsdag!

God morgen. Her er det bare å holde seg under dyna. Feber og vondt i halsen :( Skal ut på tur til fredag så må bli frisk til da.

Grynt fra Tananger

Våknet med vond skulder, så er glad man har fri denne uka. Håper den blir bedre i løpet av dagen.
Det er lyst ute, noe mer har jeg ikke sett :p

Blir kanskje en tur til Kvadrat for å se om de har mottatt sesong 5 av en tv-serie jeg liker, ellers lite på planen. Butikken må dog besøkes, da det kan bli interessant hvis jeg ikke får fylt opp kjøleskapet :p

Ha en fin dag forumister :)

God morgen fra Forus!

Travelt i dag? Ja! Ser frem til ferie? Ja! Må vel og begynne litt doukumentering og hand over's i dag :rolleyes:

Ha en fin en forumister! :)

God dag fra Forus,
Friskt og flott vær her i sørvest idag.
Så lenge det er tørt er det greit,men vinden er sur idag.
Arbeid går som en lek og godt er det.
En fin dag ønskes alle.

PS : Husk julehandelen gjøres i tide.

Da får man ikke være med på slikt :p Får trøste meg med at jeg i løpet av desember i ny jobb får flere dager med praksis ute i diverse norske filialer av delikatessebutikken Hudson News. Har hørt rykter om en elefnat som kunne tenke seg lærlingplass ^_^

Han slikker seg om munnen og vet at han må jobbe med søknaden...

Tjodelidei! Her i vest stiger solen nå dovent opp i .. øst. Guttungen ligger på naborommet og harker .. pådratt seg en skikkkelig forkjølelse/influensa og tilbringer dagen i bingen.

Ellers nok en vanlig arbeidsdag. Kun fem igjen til jeg tar 'Thanksgiving-ferie'.

God kvellings fra Kristiansand, da er vi trykt losjert om bord på Noas Ark. Lite å finne på når en velger å bo litt usentralt og mørkt og kaldt er det utomhus. Fikk rom på Savannen hvor der bor mange skumle dyr som lager like mange skumle lyder. Unødvendig å reise til Afrika på Safari, den kan du ta her :) Får se om vi tar turen i baren å tar en øl med gorillaen, vist jeg i det hele tatt tør å våge meg utforbi døren her da.

Ha en fine kveld.

Last edited:
Back