• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God 2. juledag fra Ris

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date
Litt over lønnstrinnet vårt

Sent fra min SM-F711B via Tapatalk

Denne da? Aner ikke prisen men pensjonistmora mi hadde tydeligvis råd til den.

c2b08358bbd08cd00cdbfe07f0a33683.jpg

God sen aften fra Stavanger. Har vert en lat men deilig dag. Et besøk hos avkom samt fylle bensin på gampen før morgendagend tur ble eneste fysiske utskeielse. Middag ble «menu spécial» fra Sandnes kebab, men med eksklusivt drikke tilbehør, en Amarone 2007 fra San Rustico. Med mine lagrings fasiliteter var det på tide å kverke den.
På eftan i morgen settes kursen mot Bergen for jobb tirsdag morgen, men bil blir transporten denne gang.
Nyt resten av kvelden :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

God annen juledag fra oss i vest, hvor foeret for flip-flops og kortbukse er litt utfordrende - LN-MOW’s «lett sludd» har nok klumpet seg noksaa mye - saa nesten 20 cm ny sne paa bakken, LN-MOW tar jo alltid lett paa klima utfordringene ;-)

Nåja, vet ikke riktig det. ;) Men i forhold til hva guttungen fikk oppe i Birch Bay har du nok bare fått noen lette snebyger. Gamle BBJ'en min var riktig så nedsnedd. For å si det mildt. :lol:

Beagleham Int'l var stengt i hele går. Og SeaTac sleit litt de og .....

Back