• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God 2 juledag fra Oslo

Hypern

ScanFlyer Rusty
Her ligger man og sløver i senga etter noen et par dager med julemat. Bare en lunch igjen nå så er familieselskapene over. På den positive siden er det jo engelsk fotball i dag og det skal bli bra. Så får man se om det er noen venner som er ute i kveld.
Ha en fin 2 juledag eller Boxing Day som den heter på engelsk.

God morgen fra Tjøme. Greit og kunne overgi arvingen til svigers så det ble to timer ekstra søvn på meg. Til Sandefjord for et pinnekjøttlag i kveld. Ha en fin dag

Ser i det minste ut som dagen begynner med sol og blå himmel
877b88e0c71672bf1093765801cbc7e5.jpg

Mårnings fra Trondheim. Servert kaffe på senga i morres av kona-nyyydelig. Nå er det frokost med familien deretter ut en tur i blåsten. Middag til opphavet senere idag, det er siste familieseanse :)
Ha en super dag :) :)

God morgen fra Oslo nord - starter dagen med minus 3 grader og opphold - så ikke snø i dag heller - og takk for det.

Ha en flott dag der du er nå.

Jan

God morgen fra Mongstad, da var man begynt igjen på jobb etter en uke juleferie, dagen begynnte med 2 minus og opphold. Er meldt litt snø utover dagen. Dere får ha fortsatt god jul enten man er på jobb eller har fri :)

God morgen fra Lillestrøm. Her er egg og bacon akkurat konsumert, og kaffekopp nr 2 er på vei inn i gapet.

I kveld blir det en liten tur ut på kompisen min sin hytte på Vortungen. Så blir det vel å surre rundt litt der til i morgen formiddag.

Ha en fjong dag

God morgen fra Tranquility Bay, Antigua. Frokost nå, og deretter blir det å stålsette seg for en lang Boxing Day foran skjermen. Blir vel kanskje å flytte seg over på puben etter hvert, men ikke fra start. Tøft å måtte ta så mange vanskelige avgjørelser på ferien.. :)

God ettermiddag fra Sunnmøre.

Det har snødd i natt! Hvem hadde trodd det når det var 15 grader på julaften?
En lengre løpetur er fullført, så nå blir det en rolig time i badekaret før enda en god julemiddag.

Ha en flott dag folkens :)

God dag fra Ytre Møre - en helt annen temperatur her nå enn for et par dager tilbake, ja! Slipper unna middagslaging i dag, men desserten har jeg fikset - panna cotta med pansjonsfruktlokk. En bedre italiensk søt vin til denne skal bli bra. Ha en fin-fin 2. juledag!

God morgen fra Lillestrøm. Her er egg og bacon akkurat konsumert, og kaffekopp nr 2 er på vei inn i gapet.

I kveld blir det en liten tur ut på kompisen min sin hytte på Vortungen. Så blir det vel å surre rundt litt der til i morgen formiddag.

Ha en fjong dag

God tur til de dype Rømskoger, pass deg for de nye fotoboksene!!

God eftan fra Kleppe. Her har en akkurat vert en tur te byen for å lufte vetet. Det var raskt gjort. En tur innom Starbucks ble det også. Nå har en fått montert inn oppvaskmaskin i leiligheten til min eldste datter. Belønningen blir en 1/1fl bedre rød vin, det har jeg bestemt.
Så nå settes kursen hjem.
Ha en very nice day :)

Last edited:
G'day fra den nordlige delen av Georgia. Her er det skyet og 25 grader .. måtte bite i det sure eplet og fyre opp airconditionen .. rimelig uvanlig. Varmeste jul siden de begynte å måle.

Fire EPL-kamper back-to-back på NBC så har måttet prioritere litt. Men den første var en høydare selv om det ikke var en nordmann som leverte matchballen denne gang. :p

Kona har reist til svigermor, så julefreden har endelig senket seg ...

Back