Originally posted by Bizflyer
Eneste jeg er sur for i dag var at jeg nettopp oppdaget at Himmelspretten og 17 mai havner på samme dag i år! Jeg mener fortsatt at noen skylder meg en ekstra fridag pga det!
BF:cool2
Originally posted by TG923
Eneste jeg er sur for i dag var at jeg nettopp oppdaget at Himmelspretten og 17 mai havner på samme dag i år! Jeg mener fortsatt at noen skylder meg en ekstra fridag pga det!
Gled deg til neste år - da er Himmelspretten og 1. mai samme dag![]()
Nei, han gjør nok ikke detOriginally posted by Bizflyer
Originally posted by TG923
Gled deg til neste år - da er Himmelspretten og 1. mai samme dag![]()
Håper du kødder nå!!??
Ash Wednesday is 6 February, 2008.
Laetare Sunday is 2 March, 2008.
Palm/Passion Sunday is 16 March, 2008.
Good Friday is 21 March, 2008.
(Western) Easter Sunday is 23 March, 2008.
Ascension is Thursday, 1 May, 2008.
Originally posted by Farmer
Det vi egentlig skulle ha gjort i kongeriket, var å ta bort Skjærtorsdag, Langfredag, 2. påskedag, Himmelspretten og 2.Pinsedag som helligdager, og istedet byttet dette mot en 6 ferieuke. Tenk så mye billigere og ryddigere det skulle være for arbeidsgiverne, og så mye bedre og oversiktelig for alle parter! Nå som Prestestyret er borte bør det vel være en mulighet for en slik pragmatisk løsning.
:nor :SWEOriginally posted by catocontrol
God morgen fra en nybakt og stolt pappaNatt til i går skjedde det underverker
![]()
Originally posted by Tommy777
And the Scouser supreme and his men WIN AGAIN!!
Originally posted by LN-MOW
Gratulerer !! Selv om jeg hadde haapet aa se ManU knuse Chelsea i tre turneringer paa rappen! :colgate:
Oppdaget akkurat at jeg er i Athen finalekvelden! Men det er vel tvilsomt at jeg finner billetter til noenlunde anstendig pris, saa faar se om vi finner en taverna med TV ....
Originally posted by Tommy777
Originally posted by LN-MOW
Gratulerer !! Selv om jeg hadde haapet aa se ManU knuse Chelsea i tre turneringer paa rappen! :colgate:
Oppdaget akkurat at jeg er i Athen finalekvelden! Men det er vel tvilsomt at jeg finner billetter til noenlunde anstendig pris, saa faar se om vi finner en taverna med TV ....
Billetter får du tak i.. Jeg misset den forrige og det ser ut som jeg misser denne også![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.