God 1. mai, alle proletarer!

Greetings Comrades!

Sigtuna bjuder på strålande sol och i bästa 1:a maj anda skall jag äta på den lokala golfklubben och ta ett glas champagne till apperitif.

Originally posted by Bizflyer

Eneste jeg er sur for i dag var at jeg nettopp oppdaget at Himmelspretten og 17 mai havner på samme dag i år! Jeg mener fortsatt at noen skylder meg en ekstra fridag pga det!

BF:cool2

Gled deg til neste år - da er Himmelspretten og 1. mai samme dag :o

Originally posted by TG923

Eneste jeg er sur for i dag var at jeg nettopp oppdaget at Himmelspretten og 17 mai havner på samme dag i år! Jeg mener fortsatt at noen skylder meg en ekstra fridag pga det!

Håper du kødder nå!!??

Originally posted by TG923

Håper du kødder nå!!??

Nei, han gjør nok ikke det

Ash Wednesday is 6 February, 2008.
Laetare Sunday is 2 March, 2008.
Palm/Passion Sunday is 16 March, 2008.
Good Friday is 21 March, 2008.
(Western) Easter Sunday is 23 March, 2008.
Ascension is Thursday, 1 May, 2008.

Gratulerer Cato!

Og ha en strålende dag alle sammen...

Sitter selv på jobb og parkerer fly, og hadde den gleden av å møte på både Fellowship, KGL, KOG og Falcon nede i terminalen når jeg kom på jobb og det var et riktig så hyggelig møte....

God kveld. I smilets land er det allerede kveld, og nå er det snart bingen som venter.
Regn og torden i hele dag, så det har blitt en innedag med noe jobb og noe avslapning. I morgen er det full fart igjen, og jeg skal en svipptur til Singapore før jeg vender nesen hjem til våronn på fredag.

Ang dette med Himmelsprett på1. mai neste år, så kan man jo trøste seg med at 17 mai i tilleg kommer på en lørdag.BRA, så blir det ikke ødelagt så mange Arbeidsdager:p

Det vi egentlig skulle ha gjort i kongeriket, var å ta bort Skjærtorsdag, Langfredag, 2. påskedag, Himmelspretten og 2.Pinsedag som helligdager, og istedet byttet dette mot en 6 ferieuke. Tenk så mye billigere og ryddigere det skulle være for arbeidsgiverne, og så mye bedre og oversiktelig for alle parter! Nå som Prestestyret er borte bør det vel være en mulighet for en slik pragmatisk løsning.

Originally posted by Farmer

Det vi egentlig skulle ha gjort i kongeriket, var å ta bort Skjærtorsdag, Langfredag, 2. påskedag, Himmelspretten og 2.Pinsedag som helligdager, og istedet byttet dette mot en 6 ferieuke. Tenk så mye billigere og ryddigere det skulle være for arbeidsgiverne, og så mye bedre og oversiktelig for alle parter! Nå som Prestestyret er borte bør det vel være en mulighet for en slik pragmatisk løsning.

7de ferieuke, Odd. Jeg har allerede 6 vet du. :old :old

Og gratulerer til Cato.

Og itillegg er det skuddår til neste år og det betyr vel en ekstra arbeidsdag.....godt jeg er student i ett år til og slipper å bekymre meg for slikt:p

Originally posted by catocontrol

God morgen fra en nybakt og stolt pappa:) Natt til i går skjedde det underverker:)
:nor :SWE
Grattis från Sverige också gatocontrol!
Att bli pappa är något av det största man kan uppleva i livet! Och det blir bara större och bättre!

Grattis, Cato. Du har fått en vakker liten jente!

Her i Chicago er det ikke noe som ligner på første mai, men vi har også fått merket de høye bensinprisene her oppe.

Dog har jeg ikke bodd her lenge nok til å sutre over 3 dollar pr. gallon eller 4,7 kroner pr. liter...

Gratulerer !! Selv om jeg hadde haapet aa se ManU knuse Chelsea i tre turneringer paa rappen! :colgate:

Oppdaget akkurat at jeg er i Athen finalekvelden! Men det er vel tvilsomt at jeg finner billetter til noenlunde anstendig pris, saa faar se om vi finner en taverna med TV ....

Originally posted by LN-MOW

Gratulerer !! Selv om jeg hadde haapet aa se ManU knuse Chelsea i tre turneringer paa rappen! :colgate:

Oppdaget akkurat at jeg er i Athen finalekvelden! Men det er vel tvilsomt at jeg finner billetter til noenlunde anstendig pris, saa faar se om vi finner en taverna med TV ....

Billetter får du tak i.. Jeg misset den forrige og det ser ut som jeg misser denne også :cry:

Originally posted by Tommy777

Originally posted by LN-MOW

Billetter får du tak i.. Jeg misset den forrige og det ser ut som jeg misser denne også :cry:

Ehh. Var nok litt kjapp i avtrekkern.... http://liverpool.no/cda/storypg.aspx?id=11056&zone=1&parentzone=0

Back