• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

G'morgen med maaneformoerkelse

LN-MOW

Flyklapper
Medlem
God torsdags morgen fra Alpharetta, hvor jeg lykkes med aa faa foreviget nattens maaneformoerkelse. Ikke verdens beste bilde, men fant ikke stativet ..

eclipse.jpg

Ellers er det en mild aften .. og det naermer seg helg!

.

God fem over ni på kvelden. I kveld hadde vi en fin middag med en venninne, fortsatt beinkaldt i Chicago. I morgen har jeg et telefonintervju og skal til veterinæren med prinsessa for å ta stingene.

Ha en fin dag

Vel vel, siden jeg befinner meg laaaangt vest skal jeg ogsaa jukse med god morgen traaden. Her staar jeg naa paa farten for aa dra ut for aa spise middag. Dagen idag ble brukt til heli-skiing....noe som var helt raatt. Aa bli sluppet av paa toppen av en fjelltopp av et helikopter for saa aa kjore paa jomfrusno hele veien ned gir det aa staa paa ski en hel ny mening.

God torsdags morgen, dagen idag brukes til å teste en ny flyplass (LCY), "halvteste" et nytt selskap (transwede) og ikke minst en ny flytype som kan krysses av på lista (Avro 146, SE-DJP) .... vel hvis den ikke blir innstillt grunnet været da.

Last edited:
Kjempestilig bilde MOW!!!

Her i hovedstaden er det ny dag - akkurat null grader klokken 05:20 - men snart lysner det av dag - dagen er nesten 3 timer og 50 minutter lenger. Det merkes...:D Noen timer på kontoret før det bærer ombord på Color Fantasy til lunsj...og ut igjen før den seiler. Ha en bedre torsdag - det nærmer seg helg!

God morgen fra Bainbridge...en straalende kveld....

Attachments

• moon2.jpg
    moon2.jpg
    12.4 KB · Views: 256
riktig g morgen fra OSL. Kom inn med siste LH I gaar kveld og har hatt en kort natt paa SAS-hotellet.Naa gaar veien videre til Mjf

God morgen (natt) fra O'Hare. Kom akkurat med United fra San Francisco (via Denver) og er klar for en god natts søvn på flyplasshotellet før jeg reiser tilbake med SAS i morgen...

God morgen ja....

Skikkelig fin start på dagen, tror jeg ender med å bli syk igjen :(

Får bare holde ut dagen, så får vi se hvordan det går.

Ha en bedre dag folkens :)

Mårnings!

Så kom drittværet tilbake til Krsand. Det var vel for godt til å vare. Helgen skal også bli fyllt med mye vind og regn, så det er bra at man ikke har de store utfartsplanene.

Det jeg heller kan glede meg over er at det bare er 14 dager igjen til avreise til østligere strøk for en deilig ferie under palmene. Og reisen foregår selvfølgelig i dertil passende former.

Men først skal denne torsdagen på kontoret gjøres unna. Muligens blir det en matbit på byen etter jobb, og det er jo ikke å forakte.

Hvor mange tror Brann slår Everton 3-0 i aften???

BF:cool2

Morn morn fra Thai sin lounge i Bangkok. Sitter og venter på ettermiddagens avgang med LX ned til SIN, og en tidlig kveld der. :)

Tror og at morgentimene i morgen går med til å skaffe seg en sånn Mac Airport-greie så jeg kan få trådløs på hoteller fremover.

-A

God morgon alle saman! Eg blei lurt til å sove ein ekstra time i dag -og det var digg! :D Dog, då kommer eg ein time seinare heim, men det får så vera.

Møkkaver i Bergen, så her gjelder det å holde seg innandørs. Ha ein fin dag alle!

God morgen fra Lilletorget. Litt sørpe på veien i dag, så jeg fikk bakhjulsskrens på sykkelen. Ellers ikke spesielt mye å berette så tidlig på dagen. Bare drøye to uker til jeg kan sette føttene på det varme dekket på flyplassen i Agadir!

God morgen fra Oslo, + 2 i morgentimene sa de i radioen og heldigvis er det blitt mye lysere om morgenen.

God morgen fra TRD

Grei morgen foreløpig, kan bli noe hektisk utover dagen, men håper på det motsatte. Nå er det kaffe :D

Ha en strålende dag :nor :nor :nor

god torsdag ... eh... formiddag er det vel blitt.
Prinsessen er sendt i barnehagen, og mor vralter fremdeles rundt med SVÆR mage. Ser imidlertid ikke ut til at "Lillebror" har tenkt seg ut på en god stund fremdeles. Som de mulige fremtidige arbeidsgiverne til faren hans har han god tid... Far begynner å bli litt svett nå, men "alt ordner seg for snille gutter", og det er fremdeles både én uke igjen til termin og en uke igjen til NAV....

Litt forsinket hjem fra PEK igår kveld og måtte ta et senere fly til OSL. Dermed enda senere i seng og enda senere opp idag. Men nå er alle regninger betalt, frokosten inntatt og jeg kan fortsette å fylle skap og skuffer på kjøkkenet. Det er endel jobb, man planlegger en løsning, kommer på en annen midtveis og må flytte rundt på saker og ting, så er det noe som ikke funker som planlagt og så er det å begynne forfra. Mye jobb, men litt moro også.
Ellers blir det endel klesvask igjen.
Det var overskyet på Nærsnes i natt, så det ble ikke noen måneformørkelse for mitt vedkommende.
Ha en fin dag!

*gjesp* .. da var klokken blitt syv og jeg er paa plass her ved Det Store Veikrysset. Befriende stille, men i innboksen laa det en truende email fra IT-avdelingen om nye og strengere brannmursinnstillinger. Betyr dette slutten for NRK-lyttingen? Grrr ....

Fire smaa varmegrader utenfor, og det spaas regn i ettermiddag - noe som kan gi problemer for guttungens fotballtrening ...

Back