Glad torsdag morgen...

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Ny dag - nye muligheter. Begynner dagen med å gå til jobben - bilen ble stående der på grunn av litt alkohol i går kveld. Det er snart helg...jippi.

Men hvor er MOW?

LN-MOW er vel fremme i Attalanta....koser seg sikkert med en Bud Light:p :p :p :p :p
Sist jeg hoerte fra han ved 12 tiden Seattle tid hadde krysset grensen til Georgia og regnet med ankommst Attalanta ved 18.00 lokal tid (Atttalanta Bud Light tid)

Saa en riktig god morgen i fra det er som er igjen av avdeling veldig vest....vi har hatt 50% frafall......

glad torsdag morgen fra FBU. Dell-maskinen som hadde avgått ved døden tirsdag var plutselig stått opp fra de døde (betyr det at jeg nå skal kalle den Jesus??), men jeg stoler ikke helt på den - så i går ble det tatt sikkerhetskopier! (kan noen forresten frotelle meg hvor jeg finner den filen der alle mine mailer etc fra Outlook ligger?). Ellers ble gårsdagen (3 års bryllupsdag) feiret med en bedre middag (5-metern) på Hvalstrand Bad, med tilhørende vinmeny. Noen som sa mett?

God morgen fra Stockholm!
Programforandring förer til fridag i Sveariket.Det blir en tur innom Alfa antikvariat på Drottninggatan (mye flyböker),lunsj på "Akkurat" på Söder og sikkert en bedre middag på en eller annen "italiener" kjenner jeg meg rett!:hi2

God formiddag fra Rykkinn. Snart er det avgang til kontrollsentral-bondelandet (aka Røyken), hvor båten min står "high and dry" og venter på at jeg skal restaurere den ferdig. Jeg tror den begynner å bli nokså utålmodig.

Det var meldt dårlig vær i dag, men her er alt bare vakkert. Jeg så en vindpølse på en gård i nærheten av båten i går, så jeg får vel stikke bortom og se hva som bor der! :) Bonden nede på Kjellstad i Lier som eier Cherokee LN-HAN har både den og en Cub stående på apron/gårdsplassen, så det er en viss fare for at jeg stikker bort dit på veien også.

Ha en fin dag, alle sammen!

Originally posted by CK
kan noen forresten frotelle meg hvor jeg finner den filen der alle mine mailer etc fra Outlook ligger?

Søk etter Outlook.pst på PCen din CK (hos meg lå den i denne folderen C:Documents and SettingsstandardProgramdataMicrosoftOutlook - men min var ikke stor siden jeg bruker Thunderbird :cool2)

God, uhm, ettermiddag :)

Bare en dag igjen til helgen, det trengs denne uken, tar på å starte i ny jobb :)

båten min står "high and dry" og venter på at jeg skal restaurere den ferdig.

.."restaurere den ferdig". Det er vel ikke en god gammel trebåt vel? Bilde?:)
(Hadde en fin trebåt en gang som min bestefar bygget, fikk den til konfirmasjonen, og klarte det kunststykket å selge den da bilsertifikatet var i lomma på 18-årsdagen. Nå har jeg bare angret i 24 år...., og går med utsikter til å måtte angre helt til siste åndedrag:( ).

Ellers er det ett kveldsskift igjen før helg, bra vær og 18-19 grader på Nordmøre.
Ha en god dag folkens!:)

Originally posted by CK
glad torsdag morgen fra FBU. Dell-maskinen som hadde avgått ved døden tirsdag var plutselig stått opp fra de døde (betyr det at jeg nå skal kalle den Jesus??), men jeg stoler ikke helt på den - så i går ble det tatt sikkerhetskopier! (kan noen forresten frotelle meg hvor jeg finner den filen der alle mine mailer etc fra Outlook ligger?). Ellers ble gårsdagen (3 års bryllupsdag) feiret med en bedre middag (5-metern) på Hvalstrand Bad, med tilhørende vinmeny. Noen som sa mett?
CK - send meg en email med noen detaljer om den nye pc'en spesiellt Service tag. Vi bruker Dell som leverandoer og har akkurat vaert igjen et utskifte av 863 Harddisker. Jeg kan gi deg litt ammunisjon slik at du faar en ny hdd

(kan noen forresten frotelle meg hvor jeg finner den filen der alle mine mailer etc fra Outlook ligger?)

Ett eller annet sted (let deg fram) i Outlook kan du selv velge nøyaktig hvor du vil at meldinger skal lagres. Jeg har, etter å ha mista alt sjæl en gang, lagt alt under ei mappe merket EPOST. Slik er den lett å finne når jeg skal reinstallere Windows.

Originally posted by dc-8-63
LN-MOW er vel fremme i Attalanta....koser seg sikkert med en Bud Light:p :p :p :p :p
Sist jeg hoerte fra han ved 12 tiden Seattle tid hadde krysset grensen til Georgia og regnet med ankommst Attalanta ved 18.00 lokal tid (Atttalanta Bud Light tid)

Saa en riktig god morgen i fra det er som er igjen av avdeling veldig vest....vi har hatt 50% frafall......

Ikke h****** at jeg spretter en Bud Light .....!!! Da skal jeg vaere rimelig noeden.
Kom som sagt fram ved sekstiden i gaar ... ankomsten ble feiret paa det lokale steakhouse med en helside babyback ribs og en Killians Red. Gaar an den ogsaa.
Idag var jeg rimelig sliten.

Sitter naa paa en lokal Starbucks med en limonade-/iste og snylter paa wireless'en.

Back