Originally posted by CK
kan noen forresten frotelle meg hvor jeg finner den filen der alle mine mailer etc fra Outlook ligger?
båten min står "high and dry" og venter på at jeg skal restaurere den ferdig.
CK - send meg en email med noen detaljer om den nye pc'en spesiellt Service tag. Vi bruker Dell som leverandoer og har akkurat vaert igjen et utskifte av 863 Harddisker. Jeg kan gi deg litt ammunisjon slik at du faar en ny hddOriginally posted by CK
glad torsdag morgen fra FBU. Dell-maskinen som hadde avgått ved døden tirsdag var plutselig stått opp fra de døde (betyr det at jeg nå skal kalle den Jesus??), men jeg stoler ikke helt på den - så i går ble det tatt sikkerhetskopier! (kan noen forresten frotelle meg hvor jeg finner den filen der alle mine mailer etc fra Outlook ligger?). Ellers ble gårsdagen (3 års bryllupsdag) feiret med en bedre middag (5-metern) på Hvalstrand Bad, med tilhørende vinmeny. Noen som sa mett?
(kan noen forresten frotelle meg hvor jeg finner den filen der alle mine mailer etc fra Outlook ligger?)
Originally posted by dc-8-63
LN-MOW er vel fremme i Attalanta....koser seg sikkert med en Bud Light![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sist jeg hoerte fra han ved 12 tiden Seattle tid hadde krysset grensen til Georgia og regnet med ankommst Attalanta ved 18.00 lokal tid (Atttalanta Bud Light tid)
Saa en riktig god morgen i fra det er som er igjen av avdeling veldig vest....vi har hatt 50% frafall......
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.